Blokada pakietu internetowego

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Srebroo
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 mar 2013, o 13:19

Blokada pakietu internetowego

Post autor: Srebroo »

Witam.

25 kwietnia Plus zablokował pełną prędkość pakietu internetowego po przekroczeniu 600 MB. Dziś, 01.03.2013 pakiet powinien być odblokowany, a nie jest. Po 38 minutach rozmowy i oczekiwania na kolejnych konsultantów zwątpiłem w możliwość załatwienia tej sprawy w cywilizowany sposób.

Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.

Chodzi o pakiet internet non-stop w abonamencie.

Pozdrawiam Zieliński Arek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Blokada pakietu internetowego

Post autor: Krzysiek_Plus »

Srebroo zrób restart telefonu, lub przynajmniej przeloguj się w sieci ( np: poprzez tryb samolotowy)

Rozumiem ze cykl rozliczeniowy w twoim przypadku rozpoczyna się zawsze pierwszego każdego miesiąca ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ