Witam.
25 kwietnia Plus zablokował pełną prędkość pakietu internetowego po przekroczeniu 600 MB. Dziś, 01.03.2013 pakiet powinien być odblokowany, a nie jest. Po 38 minutach rozmowy i oczekiwania na kolejnych konsultantów zwątpiłem w możliwość załatwienia tej sprawy w cywilizowany sposób.
Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.
Chodzi o pakiet internet non-stop w abonamencie.
Pozdrawiam Zieliński Arek
Blokada pakietu internetowego
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 mar 2013, o 13:19
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Blokada pakietu internetowego
Srebroo zrób restart telefonu, lub przynajmniej przeloguj się w sieci ( np: poprzez tryb samolotowy)
Rozumiem ze cykl rozliczeniowy w twoim przypadku rozpoczyna się zawsze pierwszego każdego miesiąca ?
Rozumiem ze cykl rozliczeniowy w twoim przypadku rozpoczyna się zawsze pierwszego każdego miesiąca ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ