Czy można przepisać umowę?

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kocuruch
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 mar 2013, o 11:44

Czy można przepisać umowę?

Post autor: Kocuruch »

Witam. W ubiegłą środę wzięłam w salonie Nokię Lumię 610 w abonamencie w taryfie OMG 54,90 z internetem 1 GB. Telefon okazał się koszmarny w obsłudze i ma pełno braków. Moje pytanie w związku z tym jest takie: Czy jest możliwość zmiany telefonu jeżeli nie minęło jeszcze 7 dni od podpisania umowy? Nie chcę zmieniać całej umowy tylko ten nieszczęsny telefon... I oczywiście czy wiąże się to z kosztami a jak tak to jakimi? Koleżanka mi mówiła, że można tak zrobić, ale ona miała mixa także w abonamencie tym bardziej powinno dać się to zrobić. Telefon jest w idealnym stanie jak gdyby w ogóle nie był wyciągany z pudełka.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Czy można przepisać umowę?

Post autor: sl@w_es »

"Kocuruch", skoro telefon wzięłaś w salonie to nie masz możliwości odstąpienia od umowy, a tym bardziej wymiany telefonu na inny - jego stan nie ma na to najmniejszego wpływu.
Jeśli telefon posiada jakieś wady fizyczne to zawsze można go reklamować, ale nie łudź się, to nie jest sposób na wymianę telefonu (modelu) tylko na jego naprawę.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Czy można przepisać umowę?

Post autor: Krzysiek_Plus »

Tak jak przedstawił sl@w_es, jeśli umowa była realizowana w punkcie to nie ma możliwości wymiany telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ