Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 mar 2013, o 22:44
Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Witam, telefonicznie przedłużyłem umowę, wybrałem lumie 620, i taryfe OMG 59,90 w której w zapewnieniach konsultanta powinienem miec okolo 400 minut + 1 gb danych + nielimitowane w plusie.
Telefonicznie zostałem również poinformowany że w ciągu 10 dni mogę odstąpić od podpisanej umowy, którą to podpisałem 19marca. Chciał bym sie zapytać o dokładniejszą procedurę zwrotu telefonu i anulowania umowy.
Powody? Lumia 620 jednak chyba nie da rady zaspokoić moich potrzeb.
Natomiast ogromny plus za szybkość realizacji. Rozmowa w piątek 15 marca a dostawa Wtorek 19 marca i wszystko informowane SMS.
Minus: Osobiście sądze ze konsultant powinien poinformować użytkownika iż telefon wysyłany ma MINI SIM, nozyczki daly rade, ale mimo wszystko wolalbym takie rzeczy wiedzieć przed dostawą.
Telefonicznie zostałem również poinformowany że w ciągu 10 dni mogę odstąpić od podpisanej umowy, którą to podpisałem 19marca. Chciał bym sie zapytać o dokładniejszą procedurę zwrotu telefonu i anulowania umowy.
Powody? Lumia 620 jednak chyba nie da rady zaspokoić moich potrzeb.
Natomiast ogromny plus za szybkość realizacji. Rozmowa w piątek 15 marca a dostawa Wtorek 19 marca i wszystko informowane SMS.
Minus: Osobiście sądze ze konsultant powinien poinformować użytkownika iż telefon wysyłany ma MINI SIM, nozyczki daly rade, ale mimo wszystko wolalbym takie rzeczy wiedzieć przed dostawą.
- Gryzzli
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
- Lokalizacja: Warszawa - centrum
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Jak coś się zmieniło to mnie poprawcie ale bodajże musisz wypełnić formularz który dostałeś wraz z umową gdzieś na końcu folderu "dokumentów dla klienta"
powinien być.
Tel. z tym dokumentem wysyłasz na adres podany grubą czcionką Arvato magazyn itd itp
Jako konsument nie musisz podawać przyczyny bo przy zakupie na odległość masz zawsze prawo na 10 dni odstąpienia.
Liczy się data wysyłki.
Niestety to klient ponosi koszta zwrotu.
powinien być.
Tel. z tym dokumentem wysyłasz na adres podany grubą czcionką Arvato magazyn itd itp
Jako konsument nie musisz podawać przyczyny bo przy zakupie na odległość masz zawsze prawo na 10 dni odstąpienia.
Liczy się data wysyłki.
Niestety to klient ponosi koszta zwrotu.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Jest tak jak napisał Gryzzli.
Jeżeli byłeś obsługiwany przez naszego partnera telemarketingowego to adres do odesłania przesyłki powinien być podany na tym formularzu odstąpienia od umowy.
I jeszcze ważne jest czy wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed upływem 10 dni od zawarcia umowy - jeżeli tak to jest to jednoznaczne z rezygnacją z możliwości odstąpienia od umowy.
Jeżeli byłeś obsługiwany przez naszego partnera telemarketingowego to adres do odesłania przesyłki powinien być podany na tym formularzu odstąpienia od umowy.
I jeszcze ważne jest czy wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed upływem 10 dni od zawarcia umowy - jeżeli tak to jest to jednoznaczne z rezygnacją z możliwości odstąpienia od umowy.
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
A jeśli ktoś zgodził się telefonicznie bez zastanowienia na przedłużenia umowy i nowy telefon, może nie odebrać po prostu przesyłki, co się równa z tym, że nie podpisze umowy? Moja ciotka, która jest już starszą osobą zgodziła się na jakieś dziwne warunki pod namową konsultanta i nie chce przedłużać w tej chwili umowy.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
budzikowa, oczywiście nie ma żadnego przymusu odbierania przesyłki.
Jednak najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się telefonicznie z DOK i anulujesz to zamówienie.
Jednak najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się telefonicznie z DOK i anulujesz to zamówienie.
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Witam,Dominik_Plus pisze:Jest tak jak napisał Gryzzli.
I jeszcze ważne jest czy wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed upływem 10 dni od zawarcia umowy - jeżeli tak to jest to jednoznaczne z rezygnacją z możliwości odstąpienia od umowy.
o co chodzi z tym powyższym stwierdzeniem? Załóżmy, że umowa kończy mi się 31 Stycznia. Telefon lub samą umowę dostanę 5 Stycznia, i nagle się rozmyślę po 1 dniu. Co jak mam wypowiedzieć umowę, jeśli zawarłem samą umowę? Jak się ustrzec przed aktywacją usług przed terminem 10 dni ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
kamskam - tamta wypowiedź dotyczy nowej aktywacji, a nie przedłużenia umowy.
Istnieje możliwość odstąpienia od umowy lojalnościowej dla osób fizycznych w ciągu 10 dni od daty jej zawarcia, z zastrzeżeniem, że została ona zrealizowana za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej (poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta lub Działem Lojalnościowym).
Jeśli przedłużono umowę z telefonem wówczas, na swój koszt, Klient dokonuje zwrotu kompletnej przesyłki:
- aparat w niezmienionym stanie,
- kopia dokumentu zakupu (faktura VAT lub dowód wydania),
- pisemne oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu przesyłki należy dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej K-Ex Sp. z o.o. lub za pośrednictwem innej firmy kurierskiej, z zastrzeżeniem, że odbiorca przesyłki będzie miał zapewnioną możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki pod względem jej kompletności, stanu zwracanego towaru oraz zasadności zwrotu w momencie przyjmowania przesyłki.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
Arvato Services Polska
Magazyn w ProLogis Park Błonie,
Kopytów 44d,
Budynek nr 4,
gm. Błonie
05-870 Błonie.
Jeśli sprawa dotyczy zakupu nowej aktywacji, wówczas należy dokładnie słuchać tego, co mówi pracownik przekazujący oferty. Jeśli zawierasz umowę przez Internet to istotne jest to, żebyś dokładnie przeczytał jej warunki oraz klauzule dodatkowe, wśród których znajduje się możliwość aktywacji danego numeru przed upływem 10 dni.
Istnieje możliwość odstąpienia od umowy lojalnościowej dla osób fizycznych w ciągu 10 dni od daty jej zawarcia, z zastrzeżeniem, że została ona zrealizowana za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej (poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta lub Działem Lojalnościowym).
Jeśli przedłużono umowę z telefonem wówczas, na swój koszt, Klient dokonuje zwrotu kompletnej przesyłki:
- aparat w niezmienionym stanie,
- kopia dokumentu zakupu (faktura VAT lub dowód wydania),
- pisemne oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu przesyłki należy dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej K-Ex Sp. z o.o. lub za pośrednictwem innej firmy kurierskiej, z zastrzeżeniem, że odbiorca przesyłki będzie miał zapewnioną możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki pod względem jej kompletności, stanu zwracanego towaru oraz zasadności zwrotu w momencie przyjmowania przesyłki.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
Arvato Services Polska
Magazyn w ProLogis Park Błonie,
Kopytów 44d,
Budynek nr 4,
gm. Błonie
05-870 Błonie.
Jeśli sprawa dotyczy zakupu nowej aktywacji, wówczas należy dokładnie słuchać tego, co mówi pracownik przekazujący oferty. Jeśli zawierasz umowę przez Internet to istotne jest to, żebyś dokładnie przeczytał jej warunki oraz klauzule dodatkowe, wśród których znajduje się możliwość aktywacji danego numeru przed upływem 10 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Rezygnacja z prawa odstapienia od umowy dotyczy NOWEJ aktywacji z nowym numerem.
Polega to na tym, ze jesli nie zrezygnujesz to czekaja 10 dni czy odeslesz i po 10 dniach aktywuja karte z nowym numerem.
Jesli zrezygnujesz z tego prawa to szybciej nastepuje aktywacja ale nie mozesz odeslac.
Przy PRZEDLUZENIU umowy w trakcie zamawiania nie mozesz zrezygnowac z tego prawa bo swoj numer masz aktywny. Wiec nie ma jak czekac z aktywacja 10 dni.
Dodatkowo. Jesli zawiera sie sama umowe bez sprzetu to odstapic mozesz nawet w punkcie.
Jesli z telefonem to odsylasz kurierem z zaznaczeniem zeby mogli sprawdzic przesylke i podpisanym pisemniem odstapienia od umowy
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Polega to na tym, ze jesli nie zrezygnujesz to czekaja 10 dni czy odeslesz i po 10 dniach aktywuja karte z nowym numerem.
Jesli zrezygnujesz z tego prawa to szybciej nastepuje aktywacja ale nie mozesz odeslac.
Przy PRZEDLUZENIU umowy w trakcie zamawiania nie mozesz zrezygnowac z tego prawa bo swoj numer masz aktywny. Wiec nie ma jak czekac z aktywacja 10 dni.
Dodatkowo. Jesli zawiera sie sama umowe bez sprzetu to odstapic mozesz nawet w punkcie.
Jesli z telefonem to odsylasz kurierem z zaznaczeniem zeby mogli sprawdzic przesylke i podpisanym pisemniem odstapienia od umowy
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
zbiku pisze:Dodatkowo. Jeśli zawiera się sama umowe bez sprzetu to odstapic mozesz nawet w punkcie.
Każda umowa zawarta w punkcie sprzedaży nie może zostać rozwiązana, chyba że jej warunki przewidują taką możliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Przypadek 1:
Mam umowę w plusie dla firm, złożyłem rezygnację, która upływa 31 Stycznia 2014r, ale ponowna oferta z telefonem mnie jednak znowu zainteresowała i chciałbym przedłużyć umowę. Zamawiam umowę wraz z telefonem przez konsultanta, i załóżmy kurier dociera 5 Stycznia, podpisuję umowę i mam 10 dni na rezygnację czy nie mam 10 dni na rezygnację ?
Przypadek 2:
Mam umowę w plusie dla firm, złożyłem rezygnację, która upływa 31 Stycznia 2014r, ale ponowna oferta bez telefonu mnie jednak znowu zainteresowała i chciałbym przedłużyć umowę. Zamawiam umowę od konsultanta, i załóżmy kurier z umową dociera 5 Stycznia, podpisuję umowę i mam 10 dni na rezygnację czy nie mam 10 dni na rezygnację ?
Na pewno mam 10 dni jako konsument, ale jako firma chyba nie, czy się mylę?
Dodatkowo powiem, że PLUS wysyła takie pismo zawsze do podpisu: Że wyrażam na rozpoczęcie usług przed 10 dniami, i zaznaczone X w miejscu tak, a można skreślić i zaznaczyć NIE?
Czy można sprawdzić telefon przed podpisaniem umowy jak to jest? Nie chce podpisywać umowy przy telefonie za 2000, i brać na siebie obciążenia, kurier pójdzie, a się okaże, że wyświetlacz stłuczony, jak to rozwiązać?
Mam umowę w plusie dla firm, złożyłem rezygnację, która upływa 31 Stycznia 2014r, ale ponowna oferta z telefonem mnie jednak znowu zainteresowała i chciałbym przedłużyć umowę. Zamawiam umowę wraz z telefonem przez konsultanta, i załóżmy kurier dociera 5 Stycznia, podpisuję umowę i mam 10 dni na rezygnację czy nie mam 10 dni na rezygnację ?
Przypadek 2:
Mam umowę w plusie dla firm, złożyłem rezygnację, która upływa 31 Stycznia 2014r, ale ponowna oferta bez telefonu mnie jednak znowu zainteresowała i chciałbym przedłużyć umowę. Zamawiam umowę od konsultanta, i załóżmy kurier z umową dociera 5 Stycznia, podpisuję umowę i mam 10 dni na rezygnację czy nie mam 10 dni na rezygnację ?
Na pewno mam 10 dni jako konsument, ale jako firma chyba nie, czy się mylę?
Dodatkowo powiem, że PLUS wysyła takie pismo zawsze do podpisu: Że wyrażam na rozpoczęcie usług przed 10 dniami, i zaznaczone X w miejscu tak, a można skreślić i zaznaczyć NIE?
Czy można sprawdzić telefon przed podpisaniem umowy jak to jest? Nie chce podpisywać umowy przy telefonie za 2000, i brać na siebie obciążenia, kurier pójdzie, a się okaże, że wyświetlacz stłuczony, jak to rozwiązać?
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Mam na myśli umowę zawartą na odległość np bez sprzętu na 12 m-cy gdzie można odstąpić także przez punkt.Magda_Plus pisze:zbiku pisze:Dodatkowo. Jeśli zawiera się sama umowe bez sprzetu to odstapic mozesz nawet w punkcie.
Każda umowa zawarta w punkcie sprzedaży nie może zostać rozwiązana, chyba że jej warunki przewidują taką możliwość.
Oczywiście umowy w punktach nie podlegają prawu rozwiązania umowy chyba, że w promocjach testuj.
Tylko i wyłącznie osoby indywidualne, mogą korzystać z prawa odstąpienia w ciągu 10 dni od umowy zawieranej na odległość.kamskam pisze: Na pewno mam 10 dni jako konsument, ale jako firma chyba nie, czy się mylę?
Firmy nie mają takiego prawa.
Przesyłkę masz prawo otworzyć przy kurierze i sprawdzić jej zawartość czy nie jest uszkodzona, i czy np nie brakuje telefonu ;)kamskam pisze: Czy można sprawdzić telefon przed podpisaniem umowy jak to jest? Nie chce podpisywać umowy przy telefonie za 2000, i brać na siebie obciążenia, kurier pójdzie, a się okaże, że wyświetlacz stłuczony, jak to rozwiązać?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Potwierdzam to co napisał zbiku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
A jak aktywowac karte przed uplywem 10 dni ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Zohan czy wyraziłeś zgodę na aktywację natychmiastową - przed upływem 10 dni?
W jaki sposób zawarłeś umowę - w sklepie internetowym czy przez infolinię handlową?
W jaki sposób zawarłeś umowę - w sklepie internetowym czy przez infolinię handlową?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rezygnacja w ciągu 10 dni.
Nie zgodzilem sie na natychmiastowa aktywacje .Umowa zawarta przezInfolinie.Magda_Plus pisze:Zohan czy wyraziłeś zgodę na aktywację natychmiastową - przed upływem 10 dni?
W jaki sposób zawarłeś umowę - w sklepie internetowym czy przez infolinię handlową?