Polecenie zapłaty

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
miler17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Polecenie zapłaty

Post autor: miler17 »

Uruchomiłem polecenie zapłaty i jak dostałem pierwszy rachunek to było na nim napisane, że pieniążki zostaną pobrane z konta. Jak wchodzę na plus online to jest napisane, że pieniążki pobrano, a jak dzwonię do banku to mówią mi, że nie ma żadnych operacji. Jak to możliwe?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: polecenie zapłaty

Post autor: sl@w_es »

Nie podajesz żadnych dat, więc trudno odnieść się dokładnie do tego co piszesz, a zatem...
Operacja w banku dokonywana jest w dniu płatności wyznaczonym na fakturze, więc komu chciałoby się szperać na Twoim koncie, aby dowiedzieć się czegokolwiek o przyszłych płatnościach?!
Sam korzystam z Polecenia zapłaty i bywa, że płatność regulowana jest po terminie, ale to nie mój problem; żadnych odsetek dla Plusa z tego powodu nie płacę.

Rozwiń i poczytaj sobie Pytania i odpowiedzi na stronie Formy płatności - Polecenie Zapłaty
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
miler17

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: miler17 »

Fakturę wystawili mi 4.03, a płatność mam 19.03. i sęk w tym, że jak zadzwoniłem do banku to żadnej operacji wtedy nie było i to do dnia dzisiejszego, ale jeśli mówisz, że Plus ściąga pieniążki nawet po okresie, który jest wyznaczony na zapłacenie rachunku bez ponoszenia jakiś dodatkowych opłat to ok, tylko po co piszą, że pieniążki ściągnęli 19.03 skoro to nieprawda i potem człowiek zachodzi w głowę jak dostaje wyciąg z banku, że nic mu się ku... nie trzyma.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: Dominik_Plus »

Dziwna sytuacja... Skontaktuj się w tej sprawie z konsultantem przez Plus online. (LINK do instrukcji)

Bez weryfikacji danych na koncie nie jestem w stanie udzielić Ci jednoznacznej odpowiedzi. :-(
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: sl@w_es »

Witam.
Nie chcąc zakładać nowego tematu zapytam w tym wątku, bo moje pytanie związane jest właśnie z Poleceniem zapłaty.
Ostatnio sprawdzając płatności znalazłem dziwne dla mnie rozbieżności. Otóż na Fakturze VAT podany jest nr konta Polkomtel w banku BNP Paribas S.A. Oddział w Polsce, natomiast należności (pobierane Poleceniem zapłaty) wpływają na konto Deutsche Bank Polska SA Centrala, którego to konta nie podaje się na Fakturze.
W pierwszym przypadku podany nr konta zawiera mój numer klienta, jeśli chodzi o właściwą płatność to numer klienta znajduje się tylko w tytule przelewu.
Dodam, że nie mam z tego powodu żadnych problemów - zaległości czy odsetek - niemniej ciekawi mnie ta sytuacja, która jak mogę podejrzeć sięga listopada 2007 roku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: Krzysiek_Plus »

sl@w_es Deutsche Bank Polska SA relizuje wszystkie polecenia zapłaty użytkowników sieci Plus. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamw
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 maja 2013, o 01:57

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: adamw »

Witam
Likwiduję konto z którym było powiązane polecenie zapłaty, mam już nowe konto w tym samym banku, co muszę zrobić aby kontynuować polecenie zapłaty?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: Ewa_Plus »

adamw pisze:Witam
Likwiduję konto z którym było powiązane polecenie zapłaty, mam już nowe konto w tym samym banku, co muszę zrobić aby kontynuować polecenie zapłaty?
Witaj adamw,
w tej sytuacji napierw należy wycofać zgodę na obciążanie starego rachunku bankowego, a następnie przesłać nową zgodę.
Dokładnie jest to opisane TUAJ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: sl@w_es »

Wysłałem rezygnację z Polecenia zapłaty; adresat odebrał ją 22 marca br. i podobno wysłał do mojego banku 29 marca z tym, że bank do tej pory takiego pisemka nie otrzymał, a Polkomtel w tej chwili nie może tego sprawdzić, bo pani, która się tym zajmowała jest nieobecna w pracy. :lol:
Powyższą informację otrzymałem dzwoniąc na nr 601102601.
To jakiś absurd, pracownik nieobecny i firma sparaliżowana, bo nikt inny nie jest w stanie sprawdzić co, kiedy i komu zostało wysłane.

P.S.
Jedynym plusem w tej całej sprawie było odebranie połączenia przez konsultanta po pierwszym sygnale oczekiwania, ale i tak nie zdarza mi słuchać melodyjki dłużej niż do 3 minut. :-)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: Magda_Plus »

sl@w_es czy sprawa dotyczy numeru, który nam wysłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: sl@w_es »

Magda,

ja nie pamiętam czy wysyłałem Wam ten numer; raczej nie, bo z nim nie było i nie ma żadnych problemów poza tym o czym napisałem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: Magda_Plus »

sl@w_es w takim razie, podaj mi go przez formularz, postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: sl@w_es »

Przypomniałem sobie; jednak podawałem ten numer, ale dla jasności sytuacji (podawałem również inne numery) wysłałem go jeszcze raz przez formularz.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: Magda_Plus »

sl@w_es dzięki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Polecenie zapłaty

Post autor: sl@w_es »

Magda_Plus pisze:(...) podaj mi go przez formularz, postaram się pomóc.
Sprawa zakończona pomyślnie. Nie będę dociekał za czyją przyczyną; najważniejsze, że na stronie banku w końcu mogę przeczytać: "Brak ustanowionych poleceń zapłaty".
Magda, dziękuję. Obrazek
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ