Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

Krzysiek_Plus pisze: (...)
jack4x4 pisze:Do dzisiaj nie zadzwonił i teraz nie wiem, czy zapomniał o obiecanej korekcie, czy też nie udało mu się dodzwonić, bo sygnał w okolicy mojego domu cały czas od miesiąca co chwilę zanika.
Tak zmiana została zrealizowana 19/07, nasz technik dziś postara się z Tobą skontaktować w tej sprawie.
Krzysiek_Plus

Technik kontaktował się ze mną, znowu próbował dokonać zmiany ustawień anteny i nic się nie zmieniło.
Podobno w przyszłym tygodniu jeszcze ktoś inny ma korygować coś innego w przekaźniku.
A więc nadal klienci nie mogą się do mnie dodzwoni, zrywa połączenia i w ten sposób tracę gości pensjonatu i nie zarabiam.
To drastyczne pogorszenie się jakości połączeń w mojej lokalizacji trwa już prawie dwa miesiące.

25.07.2016
Kolejny dzień z "poza zasięgiem" i przerywanych rozmów.
Czegoś takiego nie miałem nawet w afrykańskich wioskach na skraju Sahary, ale tam był inny operator, nie Polkomtel ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Krzysiek_Plus »

jack4x4, technicy skierowali sprawę do dalszej weryfikacji, czekamy na kolejne informacje w tej sprawie. Damy znać jak tylko otrzymamy jakieś nowe info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

Krzysiek_Plus od 2 miesięcy słyszę jak w miernej operetce chór opiewający w tle "naprawiamy, naprawiamy".
Tak można naprawiać światłowód biegnący dnem Rowu Mariańskiego uszkodzony przez trzęsienie ziemi, a nie jeden marny przekaźnik, który powoduje że codziennie tracę klientów.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Krzysiek_Plus »

jack4x4 pisze:Krzysiek_Plus od 2 miesięcy słyszę jak w miernej operetce chór opiewający w tle "naprawiamy, naprawiamy".
Twoje zgłoszenie o ponownym wystąpieniu problemu było 17/06 : http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 92#p197992
jack4x4 pisze:a nie jeden marny przekaźnik, który powoduje że codziennie tracę klientów.
Jeśli chodzi o samą prace BTS'a to nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości, zgłoszenia w tej sprawie tyczą się tylko pogorszenia zasięgu w Twojej lokalizacji i ewentualnych korekt w ustawieniu samych anten na nadajniku.

Niestety zmiany realizowane przez technika który z Tobą się kontaktował, nie poprawiły sytuacji, tak jak miało to miejsce w przypadku Twojego poprzedniego zgłoszenia: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 90#p181490 .
Obecnie sprawa została przekazany do dalszej weryfikacji na której wynik niestety jeszcze czekamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

Krzysiek_Plus pisze:(...)
Obecnie sprawa została przekazany do dalszej weryfikacji na której wynik niestety jeszcze czekamy.
Ale niestety to ja, przez brak zasięgu, tracę pieniądze podczas szczytu sezonu.



Wtorek 26 lipca
Dzisiaj od dłuższego czasu nawet na łące przed zabudowaniami nie mam zasięgu. Telefon z karta Play wyłącznie korzysta z sieci T-Mobile.
Czy to efekt dobrej zmiany w wykonaniu kolejnej ekipy technicznej Plusa?
A może wynikiem weryfikacji jest wyłączenie BTS-a?
EDIT:
Krzysiek_Plus pisze:
jack4x4 pisze:Krzysiek_Plus od 2 miesięcy słyszę jak w miernej operetce chór opiewający w tle "naprawiamy, naprawiamy".
Twoje zgłoszenie o ponownym wystąpieniu problemu było 17/06 : http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 92#p197992
jack4x4 pisze:
Krzysiek_Plus pisze:(...)
Obecnie sprawa została przekazany do dalszej weryfikacji na której wynik niestety jeszcze czekamy.
/quote]

Czekamy już 39 dni awarii, czyli 39 dób hotelowych utraconych wpływów mojego pensjonatu.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, o 15:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Magda_Plus »

jack4x4 pisze:A może wynikiem weryfikacji jest wyłączenie BTS-a?
Nic takiego nie miało miejsca.
jack4x4 rozumiem, że sytuacja jest uciążliwa, ale zapewniam Cię, że prowadzone są działania zmierzające do poprawienia sytuacji. Otrzymałam informację, że technicy zmieniają parametry stacji, co mam nadzieję, spowoduje polepszenie zasięgu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

Magda_Plus
Nie wiem czy to w wyniku zmian parametrów czy też bardzo silnej burzy, która przeszła wczoraj wieczorem przez naszą okolicę, ale sygnał poprawił się o jedną kreskę. Wciąż nie jest tak jak było przed poprzednią nawałnicą sprzed 40 dni, ale zasięg jest częściej. Jednak telefon z kartą Play korzysta nadal częściej z T-mobile, który dotychczas był u nas znacznie słabszy niż Plus.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: habish »

jack4x4 pisze:Jednak telefon z kartą Play korzysta nadal częściej z T-mobile, który dotychczas był u nas znacznie słabszy niż Plus.
Myślisz że gdyby Plus miał silniejszy zasięg to Play logował by się do Plusa a nie T?
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

patryk7588 pisze: Myślisz że gdyby Plus miał silniejszy zasięg to Play logował by się do Plusa a nie T?
Do tej pory Play w mojej lokalizacji logował się głównie do Plusa.


Magda_Plus
A co na ten temat mają do powiedzenia przedstawiciele Polkomtela?
Dobra zmiana?
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, o 11:09 przez jack4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Krzysiek_Plus »

jack4x4 pisze:A co na ten temat mają do powiedzenia przedstawiciele Polkomtela?
Dobra zmiana?
Wczoraj zweryfikowano azymuty i pochylenie anten na BTS'ie, nie stwierdzono nie prawidłowości. Mimo to technicy zmienili jeszcze nieco pochylenie anteny, więc to jest najprawdopodobniej powodem poprawy.
jack4x4 pisze:Jednak telefon z kartą Play korzysta nadal częściej z T-mobile, który dotychczas był u nas znacznie słabszy niż Plus.
Na działanie roamingu krajowego u tego operatora niestety nie mamy wpływu, w tej sprawie proszę kontaktuj się z BOK Play.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

Krzysiek_Plus pisze:
jack4x4 pisze:Jednak telefon z kartą Play korzysta nadal częściej z T-mobile, który dotychczas był u nas znacznie słabszy niż Plus.

Na działanie roamingu krajowego u tego operatora niestety nie mamy wpływu, w tej sprawie proszę kontaktuj się z BOK Play.
Przecież nie interesuje mnie działalność Play, a przynajmniej nie interesowała mnie jeszcze ponad miesiąc temu, tylko zauważyłem, że nawet dzisiaj telefon z kartą Play ma lepszy zasięg w T-mobile, choć ta sieć zawsze przegrywała u nas z Plusem.
marmat
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 19 gru 2012, o 11:44

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: marmat »

Krzysiek_Plus pisze:marmat, problemy wynikają z modernizacji ( na czas prac BTS został wyłączony), jak tylko się zakończą zasięg powinien powrócić do poprzedniego poziomu. Dodatkowo będzie dostępna technologia LTE1800.
Czy wiadomo już kiedy zostanie uruchomiona technologia LTE na tym nadajniku?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Krzysiek_Plus »

marmat, niestety z powodu awarii sprzętu uruchomienie zostało przełożone na późniejszy termin (czekamy na nowy sprzęt od producenta), a więc komercyjne uruchomienie powinno nastąpić w następnym tygodniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

jack4x4 pisze:Magda_Plus
Nie wiem czy to w wyniku zmian parametrów czy też bardzo silnej burzy, która przeszła wczoraj wieczorem przez naszą okolicę, ale sygnał poprawił się o jedną kreskę. Wciąż nie jest tak jak było przed poprzednią nawałnicą sprzed 40 dni, ale zasięg jest częściej. Jednak telefon z kartą Play korzysta nadal częściej z T-mobile, który dotychczas był u nas znacznie słabszy niż Plus.
Czyżby znowu koniec krótkiej poprawy zasięgu? Od godziny rwie rozmowy a skala Lumi i BlackBerry najwyżej jedna zanikająca od czasu do czasu kreska.

Edycja:
Harry Callahan pisze:
jack4x4 pisze:Myślałem że negocjacje z księdzem dziekanem powinien podjąć etatowy pracownik Polkomtela, a nie człowiek związany z Polkomtelem tylko umową na usługi telefoniczne.
Lokalizacje mozna zglosic. Z tego co pamietam jest nawet adres pod ktory to mozna zglaszac - mozesz zapytac konsultantow.
W takim razie musialby to zrobic ktos z kosciola. Jesli myslisz, ze Plus sam z siebie sie tym zainteresuje to jestes w bledzie.
Harry Callahan, może masz namiary na ten adres pod którym można zgłaszać nową lokalizację? Mamy już zgodę księdza dziekana na wieżę stojącego na wzgórzu nad wsią kościoła.
Ostatnio zmieniony 1 sie 2016, o 10:50 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego autora
jack4x4
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:55

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: jack4x4 »

jack4x4 pisze:
jack4x4 pisze:Magda_Plus
Nie wiem czy to w wyniku zmian parametrów czy też bardzo silnej burzy, która przeszła wczoraj wieczorem przez naszą okolicę, ale sygnał poprawił się o jedną kreskę. Wciąż nie jest tak jak było przed poprzednią nawałnicą sprzed 40 dni, ale zasięg jest częściej. Jednak telefon z kartą Play korzysta nadal częściej z T-mobile, który dotychczas był u nas znacznie słabszy niż Plus.
Czyżby znowu koniec krótkiej poprawy zasięgu? Od godziny rwie rozmowy a skala Lumi i BlackBerry najwyżej jedna zanikająca od czasu do czasu kreska.
Sobota 30 lipca
Już drugi dzień znowu z zasięgiem maksymalnie jedna kreska a potem zero. Tym razem nie było burzy z porywistym wiatrem, więc co jest przyczyną powrotu trwającej z krótką przerwą awarii? Nie żądam jakichś cudów, ale przywrócenia stanu który był pierwotnie.

Sobota 30 lipca - wieczór
Telefon leżący na biurku zaraz po podniesienie najczęściej jest bez zasięgu. Po chwili trzymania w pozycji pionowej najczęściej łapie jedną kreskę, choć nie zawsze. Biurko stoi tuż obok otwartego okna. Rozmowy przychodzące praktycznie tylko z przekierowania na drugi telefon z kartę Play.

Niedziela 31 lipca
Zupełny brak sygnału Plusa. Rozumiem że nikt z przedstawicieli Polkomtela się tym nie interesuje, bo przecież jest weekend.

Niedziela 31 lipca - po południu
Właśnie wyjechali od nas goście, którzy mieli zarezerwowany pokój na tydzień. Zrezygnowali z pobytu bo mają telefony w Plusie, a ze względów zawodowych muszą być nawet podczas urlopu w stałym kontakcie z firmą. Ci sami ludzie byli u nas na wakacjach dwa razy w poprzednich latach i byli przekonani że jest u nas zasięg. Czy Polkomtel zrekompensuje mi te i wiele poprzednich strat wynikających z opieszałości w naprawie sieci?

Poniedziałek 1 sierpnia
Nadal zasięg pojawia się jedynie sporadycznie.

Jako kilkunastoletni wierny klient Plusa po ostatnich tygodniach zdecydowanie zmieniam opinię o firmie.
Ostatnio zmieniony 1 sie 2016, o 11:51 przez jack4x4, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ