Teraz jest 21 lis 2017, o 23:55

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

marchelmza

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 lis 2017, o 19:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Redmi Note 4

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 lis 2017, o 20:33

Jestem już w pluszu abo. Wczoraj i dziś brak problemów z rozmowami, testów z 2g 3g nie zdążyłem zrobić. Na LTE mam -95 db. Bts na terenie zakładu energetycznego mam dokładnie z boku bloku więc sygnał przebija dużo betonu. Według niektórych programów czasem fon łączy z innym bts grzywna. Adres nie był dokładny brakło numeru mieszkania ale dzięki za info. Jak będzie się coś działo dam znać
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 lis 2017, o 10:23

marchelmza,
marchelmza napisał(a):Wczoraj i dziś brak problemów z rozmowami, testów z 2g 3g nie zdążyłem zrobić.
super. Dziękuję za informację i cieszę się, że już wszystko wróciło do normy. :->
marchelmza napisał(a):Jak będzie się coś działo dam znać
OK, oczywiście służymy pomocą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marcinhp

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 16:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Samsung

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post7 lis 2017, o 19:42

Czy od jakiegoś czasu w Lublinie są prowadzone jakieś pracę, które ograniczają zasięg? Od kilku dni strony wczytują wolne, internet jest raz szybki, raz wolny, filmiki na youtube ładują się z opóźnieniem a często gęsto połączenia trzeba resetować. Zaznaczam, że wciąż jestem w zasięgu LTE.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 lis 2017, o 10:34

marcinhp, podaj swoją dokładną lokalizację. Ulica i numer domu. Jakie prędkości obserwujesz? Masz może wyniki spedtestu? Jaki jest wtedy ping?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marcinhp

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 16:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Samsung

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 lis 2017, o 12:24

Jutrzenki 20.

W tej chwili nie ma mnie w mieszkaniu, ale wczoraj gdy chciałem dokonać speedtestu, to przerywało mi regularnie połączenie.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 lis 2017, o 13:08

marcinhp, z jakiego sprzętu korzystasz? Czy masz możliwość podać mi parametry sygnału RSRP,RSRQ i SNIR? Postaraj się zrobić test prędkości i opublikuj wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

str1ker

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 lis 2017, o 13:03

Na początku miesiąca przeszedłem na Plush Abo L przenosząc numer z Play (kartę z umową przywiózł kurier) i o ile na początku (czyli kilka dni po tym jak dostałem SMSa że numer z powrotem aktywny itd.) wszystko grało, to teraz:
a) czasami nie da sie do mnie dodzwonić (tak jakbym nie miał zasięgu) w sytuacji gdzie u mnie pokazuje wszystkie kreski
b) znika mi zasięg w samym centrum Szczecina
c) magicznego napisu "Plus LTE" nie widziałem już od tygodnia i ciągle działam na 3G obojętnie od miejsca pobytu (APN ustawiałem zgodnie z poleceniem na stronie, bez skutku), preferowany typ sieci ustawiony na LTE. Przy wyszukiwaniu sieci czasami widnieje Plus LTE, a czasami nie. Jednak po kliknięciu albo wyrzuca jakiś błąd, albo rejestruje mnie w sieci "Plus LTE" ale znika mi zasięg a wraca po powrocie na Plus 3G.
W dodatku SMSy przychodzą (o ile w ogóle) z takim opóźnieniem że nie daje rady zapłacić faktury bo kończy mi się sesja na stronie banku (potwierdzenie przelewu kodem SMS). Owszem mogę zapłacić innym sposobem ale nie na tym polega problem.
Model telefonu to Xiaomi Redmi Note 3 Pro (ta wersja bodajże nie obsługuje pasma 800) ale LTE w Playu i T-Mobile działało bez zarzutu nawet na samych obrzeżach miasta. Aktualnie nawet mam problem z dzwonieniem i wejściem na google.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 lis 2017, o 15:02

str1ker,
- jaki APN masz ustawiony w tym telefonie?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, dalej występują podobne problemy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

str1ker

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 lis 2017, o 15:35

Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP (sprawdzałem też bez)
Typ APN: default,supl (sprawdzałem też ze spacją po przecinku i samo default)

Aktualnie nie mam możliwości sprawdzenia na innym urządzeniu (jutro może mi się uda znaleźć jakiegoś szczura doświadczalnego), w internecie wyczytałem że niektórzy nie mieli aktywowanej usługi LTE na karcie lub też pomogła jej dezaktywacja i ponowna aktywacja. W Plus Online usługa widnieje jako aktywna.
Co ciekawe nie działa żaden kod USSD, po wpisaniu pokazuje że błędny albo kręci się kółeczko w nieskończoność.
W prywatnej wiadomości wysyłam numer telefonu, może sprawdzicie czy to nie coś po waszej stronie (karta nówka sztuka więc o ile nie przybyła wadliwa to powinna być sprawna). Przy okazji może uda Wam się zweryfikować/zresetować tę usługę LTE do czasu aż nie zweryfikuję karty na innym urządzeniu.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 lis 2017, o 16:56

str1ker,
- Twój telefon faktycznie nie obsługuje LTE 800, ale skoro sytuacja dotyczy całego LTE a także połączeń i SMS, to może być jakaś inna przyczyna. Z poziomu Forum Plusa nie mamy wglądu na konta, ale mogłabym przekazać sprawę do weryfikacji przez dział techniczny. Numer telefonu już Twój mam. Zatem zrób proszę jeszcze ten test krzyżowy i sprawdź jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu oraz inna kartę SIM w Twoim telefonie. Pomoże to wykluczyć winę po stronie samego urządzenia.
Jeśli dalej będzie to samo, to podeślij mi mailem lokalizację w jakiej ostatnio przebywałeś i godzinami w jakich problem występował.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

str1ker

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 lis 2017, o 12:23

Test krzyżowy za mną, bez żadnej poprawy. Sytuacja jest analogiczna na innym urządzeniu (które obsługuje tym razem LTE 800), natomiast karta z każdej innej sieci działa na moim telefonie jak powinna. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia innej karty z Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 lis 2017, o 14:59

str1ker,
- dziękuję za maila. Przekazałam sprawę do sprawdzenia przez dział techniczny. Dam znać, jak coś już będzie wiadomo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
str1ker(14 lis 2017, o 15:06)
Offline
Avatar użytkownika

str1ker

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post15 lis 2017, o 12:51

Wiadomo już coś? Bo z czasem coraz bardziej to staje się uciążliwe, bez internetu na mieście jak bez ręki. W salonie Plusa byliby w stanie mi pomóc czy dział techniczny ma większe moce sprawcze niż obsługa salonu na miejscu? I w przypadku gdyby się okazało że to karta SIM jest wadliwa, wymiana odbywa się bezpłatnie i od ręki czy są jakieś koszty i trzeba czekać kilka dni?
Dla mnie tylko dwie opcje są logiczne - uszkodzona karta albo coś jest "nieaktywowane" itd. na moim koncie. Skoro problem dotyczy nie samego internetu a również połączeń i smsów (ja dzwonić mogę, chociaż też nie zawsze, do mnie nie można) a każda inna karta działa jak powinna. APNy już chyba próbowałem wszystkie możliwe, za każdym razem resetując telefon. Jedyne co udało mi sie zrobić w ten sposób to całkowicie wywalić zasięg.
Niezależnie od miejsca i czasu połączenie samo przeskakuje sobie pomiędzy LTE, 3G a "brakiem usługi", w momencie odpalenia pakietu danych (o ile w ogóle się uda) zostaje już tylko h+
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post15 lis 2017, o 14:23

str1ker,

sprawa jest jeszcze w trakcie analizy. Poczekaj proszę na odpowiedź z działu technicznego.
str1ker napisał(a):I w przypadku gdyby się okazało że to karta SIM jest wadliwa, wymiana odbywa się bezpłatnie i od ręki czy są jakieś koszty i trzeba czekać kilka dni?

Wymiana karty SIM nastąpi w tym samym dniu. Więcej info na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

str1ker

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 lis 2017, o 11:29

Skomplikowana ta analiza, że trwa aż 3 dni. Nie że chcę być złośliwy, ale jak nie dowiem się niczego dzisiaj to zostanę na weekend bez kontaktu ze światem, bo spędzam te dni w podróży - bez możliwości dzwonienia, pisania smsów i korzystania z internetu, czyli wszystkiego za co płacę.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości