Teraz jest 18 lip 2018, o 06:15

Zostaw Kontakt





Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Moothie

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 gru 2017, o 23:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7 2017

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post28 gru 2017, o 14:38

Ewa_Plus napisał(a):Moothie,
- muszę doprecyzować, bo trochę na wyrost napisałam o tej antenie. Antena pomogłaby tylko przy Internecie. Jeśli Ty masz u nas tylko umowę na numer głosowy, to nie wiele to zmieni. No chyba, że masz i jedno i drugie.
Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy przed czasem i bez konsekwencji, to decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Departament Reklamacji.


Dobrze, dziękuję za odpowiedź na dniach będę musiał złożyć reklamację, tylko muszę jeszcze przez parę dni się przemęczyć z problemem takim że sieci plus nie chce mi wyszukać można to jakoś naprawić?
Offline
Avatar użytkownika

Tirmeks

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 19:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Htc

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 sty 2018, o 19:26

Chciałbym zgłosić słaby zasięg w Miejscowość Majdów (Mazowieckie) Odkąd przeniosłem numer do Plusa nie można się do mnie dodzwonić. Ja również nie mogę wykonywać połączeń. :(
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 sty 2018, o 20:21

Chciałbym zgłosić problem z zasięgiem internetu mobilnego pokazuje się ikona LTE ale Internet bardzo wolno chodzi Miejscowość Żelechów w województwie mazowieckim

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 sty 2018, o 11:31

Tirmeks,
- opisana sytuacja dotyczy zarówno 2G jak i 3G? Czy karta SIM sprawdzana była może w innym urządzeniu? Z jakim rezultatem? W innych miejscowościach jest wszystko ok, tak?

bosinski6,
- udzielono już odpowiedzi na to pytanie w wątku: viewtopic.php?f=100&t=7787&p=231982&hilit=bosinski6#p231969
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tirmeks

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 19:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Htc

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 sty 2018, o 19:12

na 2G sytuacja jest niemal identyczna. W minimalnym stopniu lepsza na 2G ale ciężko wykonać połączenie, a kiedy już się uda, jakość połączenia jest kiepska i często przerywa. W domu mamy dwa telefony w Plusie i z obydwu ciężko się gdziekolwiek dodzwonić. W innych miejscowościach jest lepiej - pełny zasięg.
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 sty 2018, o 19:12

Ewa_Plus napisał(a):Tirmeks,
- opisana sytuacja dotyczy zarówno 2G jak i 3G? Czy karta SIM sprawdzana była może w innym urządzeniu? Z jakim rezultatem? W innych miejscowościach jest wszystko ok, tak?

bosinski6,
- udzielono już odpowiedzi na to pytanie w wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... i6#p231969
Pisałem w tamtym wątku i czekam na odpowiedź

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Magnum333

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 21:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Kruger&Matz Live4s

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 sty 2018, o 21:40

Chciałbym zgłosić problem z dostępem do sieci Plus w miejscowości Unieszewo (warmińsko-mazurskie). Problem występuje od ok. 2 tygodni i sprawdzany był zarówno u sąsiadów (jest tak samo), jak też na kilku różnych telefonach i po zmianie ustawień np. na wymuszenie sieci 2G.
Problem był zgłaszany na infolinii (m.in. 1461799, 1463636), ale bez efektu.
Co ciekawe, aplikacje do monitoringu sieci wskazują na istnienie zasięgu sieci Plus, a w tym samym czasie połączenie z siecią nie jest możliwe.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 sty 2018, o 10:41

Witaj Magnum333,
- obecnie jest tam outdoorowy poziom sygnału. Niestety, nic nowego, co zdecydowanie wpłynęłoby tam na jego poprawę, nie jest obecnie planowane. Dla zapewnienia lepszego poziomu sygnału wewnątrz budynku, pomocna będzie zewnętrzna antena kierunkowa - skierowana na nasza stację położoną w miejscowości Naglady, czyli azymut 339°, gdzie obecnie pracują systemy: GSM900 / WCDMA900 / LTE800 / LTE1800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magnum333

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 21:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Kruger&Matz Live4s

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 sty 2018, o 11:07

Mieszkam w tej lokalizacji prawie 8 lat, a problem pojawił się 2 tygodnie temu, więc jest to ewidentnie kwestia jakiegoś zdarzenia, a nie problem lokalizacji. Antenę kierunkową już dawno mam, bo bez tego mógłbym zapomnieć o internecie, ale teraz piszę o łączności telefonicznej i byłbym wdzięczny za realną pomoc w tym temacie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 sty 2018, o 12:28

Magnum333,
- dostałam informację, że na jednej ze stacji, w zasięgu której jesteś, poprawiono właśnie ustawienia, co powinno pomóc.
Przeloguj telefon (wyłącz/włącz) i sprawdź jak sytuacja wygląda obecnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magnum333

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 21:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Kruger&Matz Live4s

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 sty 2018, o 13:22

Dzisiaj po południu zasięg powrócił. Dziękuję za interwencję. Pozostaje jednak niesmak związany z tym, że przez ponad 2 tygodnie byliśmy zwodzeni informacjami, że żadne prace nie są prowadzone i infrastruktura działa prawidłowo, a wystarczyło poinformować jaka jest sytuacja faktyczna.

Za ten post autor Magnum333 otrzymał podziękowanie od
TomPL(5 sty 2018, o 14:22)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 sty 2018, o 13:55

Magnum333,,
- przepraszam za te utrudnienia i cieszę się, że już wszystko działa jak trzeba :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kowal2200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 10 sie 2016, o 22:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Biznes konto 10
  • Model telefonu: S6 EDGE

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post6 sty 2018, o 22:36

Dodam jeszcze, że staczacie się po równi pochyłej: w mojej 250 tys miejscowości brak LTE+ w całej sieci brak VoLTE i WiFi Calling, w miejscowości w której przebywam latem całkowity brak sieci zasięgu, mimo że NetWorkS! ma od 10 lat powoduje że przestajecie być całkowicie atrakcyjni, ale tak to jest jak się każdą złotówkę z czterech stron ogląda.
Ostatnio edytowano 8 sty 2018, o 08:52 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do właściwego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 442
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 88 razy
    Otrzymał podziękowań: 38 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post8 sty 2018, o 09:27

kowal2200 napisał(a):Dodam jeszcze, że staczacie się po równi pochyłej: w mojej 250 tys miejscowości brak LTE+ w całej sieci brak VoLTE i WiFi Calling, w miejscowości w której przebywam latem całkowity brak sieci zasięgu, mimo że NetWorkS! ma od 10 lat powoduje że przestajecie być całkowicie atrakcyjni, ale tak to jest jak się każdą złotówkę z czterech stron ogląda.


Zarowno VoLTE jak i VoWiFi to nadal systemy niedopracowane. LTE+ jest wdrazane stopniowo, a zasiegiem jest tak, ze inny bedzie dokladnie to samo mowil o N! To jest siec mobilna.
I Plus ja caly czas rozwija. Wskazuja na to zarowno doswiadczenia forumowiczow, jak i statystyki udostepniane przez firme.
Ostatnio edytowano 9 sty 2018, o 16:15 przez HAL 9000, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1272
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 292 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 sty 2018, o 10:42

kowal2200, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości