Teraz jest 19 cze 2018, o 07:38

Zostaw Kontakt





Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post1 cze 2018, o 14:14

Zuzia77,

Zuzia77 napisał(a):dochodzi dopiero po 20 minutach

zawsze jest to 20 minut? W jaki sposób to weryfikujesz? Czy model aparatu to ten podany w opisie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Zuzia77

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 31 maja 2018, o 17:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Honor 9 STF-L09

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post2 cze 2018, o 08:36

Przecież to logiczne jak sprawdzam. Szczegóły wiadomości i jest czarno na białym napisane, o której została wysłana wiadomość a o której ja ją dostałam. Tak, to ten model. I nie, nie zawsze jest to 20 minut, czasami 30, a czasami 10
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 cze 2018, o 09:16

Zuzia77,

podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika:

- numer swojego telefonu,
- przykładowe numery telefonów, od których wiadomości dotarły z opóźnieniem,
- przykłady tych zdarzeń (z datą i godziną).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomekw1965

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 maja 2018, o 10:59
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 cze 2018, o 09:49

Ewa_Plus napisał(a):tomekw1965,
- jeśli wszystko przebiegnie z godnie z planem i pogoda nie popsuje szyków, to do końca miesiąca powinno wszystko wrócić do normy.


Witam,
Koniec miesiąca minął, siatki ochronne i folia z nadajników na kominie usunięta a problemy są nadal. Kiedy wszystko wróci do normy? Lokalizacja firmy to Myszków, Słowackiego.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 cze 2018, o 10:03

tomekw1965, niestety, prace konfiguracyjne nie zostały jeszcze zakończone. Prosimy o cierpliwość. W lipcu zostanie tam również zainstalowane LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stela

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 24 maja 2018, o 08:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 cze 2018, o 13:18

Witam!
Czy może już coś wiadomo, kiedy możemy liczyć na poprawę zasięgu? Jest coraz gorzej, to jakaś masakra. Jest lato więc prowadzę rozmowy na ławce przy ulicy albo w otwartym oknie (choć i tak rozłącza) a co będzie kiedy popsuje się pogoda? XXI wiek????????????????????????
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1216
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 275 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 cze 2018, o 14:36

Stela, niestety termin wykonania prac, które aktualnie blokują przywrócenie pełnego zasięgu nie jest znany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

panstefan5

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 10:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Note 4 EDGE

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 cze 2018, o 10:40

Witam,

Czy ktoś z was ma problemy zasiegiem a przy tym z internetem w Katowicach i okolicy?

Przeniosłem się do Plusa w kwietniu i jestem załamany, zmiana operatora była właśnie tym pokierowana. Miałem w Plusie 2—3 lata temu telefon służbowy i nie było problemu.

Teraz jak widać jest.

Dziekuje za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1216
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 275 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 cze 2018, o 12:19

panstefan5, opisz proszę dokładniej, na czym polega problem z zasięgiem oraz z internetem? Sprecyzuj proszę też lokalizację (ulica), w której występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

panstefan5

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 10:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Note 4 EDGE

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 cze 2018, o 12:34

Daniel_Plus Tak wygląda to na telefonie
Obrazek

Zasięg to max dwie kreski a co za tym idzie prędkość internetu.

Lokalizacja Katowice Korfantego.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1216
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 275 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 cze 2018, o 13:27

panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

panstefan5

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 10:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Note 4 EDGE

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 cze 2018, o 13:53

Daniel_Plus napisał(a):panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.


Generalnie przez cały dzień jest tak. Z kilkoma przerwami i informacja o braku sieci.

I mam tak od samego początku trwania umowy.
Offline
Avatar użytkownika

panstefan5

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 10:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Note 4 EDGE

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post15 cze 2018, o 14:03

panstefan5 napisał(a):
Daniel_Plus napisał(a):panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.


Generalnie przez cały dzień jest tak. Z kilkoma przerwami i informacja o braku sieci.

I mam tak od samego początku trwania umowy.


Rozumiem że nie otrzymam pomocy czy wskazówek co trzeba było by zweryfikować/ sprawdzić może gdzieś jest problem?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1216
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 275 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post15 cze 2018, o 15:56

panstefan5, czy masz może możliwość, aby przełożyć kartę SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr1991

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 28 sty 2016, o 14:08
  • Lokalizacja: Wadowice
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament 29.99
  • Model telefonu: Nokia N9

Zasięg

Post16 cze 2018, o 23:32

Witam.
Mieszkam w powiecie myślenickim od roku. Od około 2-3 miesięcy mam problem z zasięgiem telefonii komórkowej (wyświetla się brak sieci, połączenia alarmowe kto itd.) rzadko kiedy mam zasięg LTE. Wielokrotnie zgłaszałem sprawę na infolinii. Po którymś z kolei zgłoszeniu pani powiedziała mi, że "jest to gruba sprawa międzynarodowa, bo ktoś przejął kontrolę nad nadajnikiem i mają problem z namierzeniem urządzenia prawdopodobnie reportera". Też nie jestem jedyną osobą która zgłosiła już ten problem. Wiele znajomych też ma podobny problem. Po ostatnim zgłoszeniu pan konsultant kazał mi zgłosić sprawę do UOKiK i do UKE. Co robicie na tej sprawie?
Ostatnio edytowano 17 cze 2018, o 08:57 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do wątku w dziale oficjalnym.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], stan1953 i 30 gości