Daniel_Plus pisze:mpmdembi, prześlij mi proszę tym formularzem numer, na którym występuje problem oraz jeśli to możliwe to podaj też przykład niezrealizowanego połączenia.
Zgodnie z sugestią wysłałem wszystko. Na prośbę uzupełniłem opis o brakujące elementy. Niestety od tego czasu zero kontaktu, a problem nadal się utrzymuje. Jest jakaś szansa, że DT zajmie się tym problemem, czy raczej nie mam co liczyć na jakieś działania poza kolejnym pytaniem o numer telefonu, rozmiar buta itp. nieistotne fakty, zważywszy, że już te dane wielokrotnie podawałem, a problem dotyczy WSZYSTKICH numerów Plusa?
Czy w rejonie Świnoujścia jest jakaś awaria sieci? Od ok 1130 nie można dodzwonić się w ramach jednej sieci podobno tej naj..... czyli plus.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
aqua pisze:Czy w rejonie Świnoujścia jest jakaś awaria sieci? Od ok 1130 nie można dodzwonić się w ramach jednej sieci podobno tej naj..... czyli plus.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
No super już ponad 3 godziny ciszy w słuchawce.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 15:14 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniesienie do odpowiedniego watku
Od wczoraj od godzin popołudniowych problem w miejscowości Łańcut woj. podkarpackie. W budynku brak LTE, problem z połączeniami, często trzeba wychodzić na zewnątrz żeby zadzwonić. Robiłem zgłoszony na infolinię, każą czekać, ale na co mam czekać i ile, nie określili.
aqua, Izelka, problem dotyczy jednej stacji i jest w trakcie rozwiązywania przez dział techniczny. Przepraszam za trudności. Zostanie rozwiązany najszybciej, jak to będzie możliwe.