Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 10:16
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam!
Zgłaszam awarię trwającą od około tygodnia- brak zasięgu. Województwo małopolskie, powiat olkuski, miejscowość Niesułowice, ul. Dąbrówka, ul. Galicyjska. W miarę możliwości proszę o informacje, czy trwają jakieś prace remontowe czy to jakaś awaria. Utrata zasięgu nie jest związana z gwałtownymi zjawiskami pogodowymi.
Zgłaszam awarię trwającą od około tygodnia- brak zasięgu. Województwo małopolskie, powiat olkuski, miejscowość Niesułowice, ul. Dąbrówka, ul. Galicyjska. W miarę możliwości proszę o informacje, czy trwają jakieś prace remontowe czy to jakaś awaria. Utrata zasięgu nie jest związana z gwałtownymi zjawiskami pogodowymi.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4
Edit: kamax86 problem został rozwiązany. Wyłącz, włącz telefon i daj mi znać czy możesz korzystać z naszych usług bez kłopotów.
kamax86 wysłałam zgłoszenie do Działu Technicznego. Jak uzyskam informacje zwrotne to wrócę do Ciebie.Magda_Plus pisze:Wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
Edit: kamax86 problem został rozwiązany. Wyłącz, włącz telefon i daj mi znać czy możesz korzystać z naszych usług bez kłopotów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam, czy w miejscowości Iskań woj. podkarpackie będzie poprawa zasięgu ? Powstał jakiś nowy nadajnik ale nie wiem czy to Wasz
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pandoktor, nie posiadamy stosownych pozwoleń, a więc i nadajnika w miejscowości Iskań. Niestety w najbliższym czasie brak planów co nowych stacji w tej okolicy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czyli co się takiego stało w ciągu tych ostatnich 2 miesięcy, że dział techniczny Plusa nie jest w stanie przywrócić poprzedniego, też nie rewelacyjnego zasięgu?Magda_Plus pisze:jack4x4Magda_Plus pisze:Wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
A może w ramach oszczędności zainstalowano, aktualnie jedynie dostępne, tańsze=gorsze oprzyrządowanie?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Mogli przeniesc stacje w Rzasinach na wieze N! stojaca obok: https://www.google.pl/maps/@51.0769916, ... 312!8i6656jack4x4 pisze: Czyli co się takiego stało w ciągu tych ostatnich 2 miesięcy, że dział techniczny Plusa nie jest w stanie przywrócić poprzedniego, też nie rewelacyjnego zasięgu?
A może w ramach oszczędności zainstalowano, aktualnie jedynie dostępne, tańsze=gorsze oprzyrządowanie?
I wtedy juz nie bedzie takiego zasiegu jak kiedys. Mogli obnizyc lub paradoksalnie podwyzszyc anteny na wlasnej wiezy i tez nie bedzie juz takiego zasiegu co wczesniej.
Dlaczego? Bo masz zasieg z odbic i jakakolwiek manipulacja to utrata tego kruchego zasiegu.
A dlaczego tak zrobili? Widocznie mieli swoje radiowe powody, a to, ze Ty na tym tracisz. Coz...
Ostatnio zmieniony 10 sie 2016, o 16:54 przez Harry Callahan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jack4x4,
Magda_Plus pisze:jack4x4 uzyskałam informację, że zmieniono oprzyrządowanie nadajnika oraz skorygowano ustawienie anteny. Wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Cały problem, że nie do końca poprawnie wdrożone, bo jest znacznie gorzej niż 2 miesiące temu, ale procedura została wykonana i biurokratów z działu obsługi nic więcej nie obchodzi. Sprawa z głowy a klient i tak uwiązany umową na dwa lata.Basia_Plus pisze:jack4x4,
Magda_Plus pisze:jack4x4 uzyskałam informację, że zmieniono oprzyrządowanie nadajnika oraz skorygowano ustawienie anteny. Wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
Harry Callahan pisze:jack4x4 pisze: ...
A dlaczego tak zrobili? Widocznie mieli swoje radiowe powody, a to, ze Ty na tym tracisz. Coz...
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Na chwilę obecną w miejscach, gdzie był najlepszy zasięg, telefon pokazuje na zmianę brak i pełny zasięg (Sony). Na drugim telefonie ponowne uruchomienie nic nie zmieniło i nadal całkowity brak zasięgu (Nokia). Jest poprawa, ale niestety połowiczna.
Na chwilę obecną w miejscach, gdzie był najlepszy zasięg, telefon pokazuje na zmianę brak i pełny zasięg (Sony). Na drugim telefonie ponowne uruchomienie nic nie zmieniło i nadal całkowity brak zasięgu (Nokia). Jest poprawa, ale niestety połowiczna.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Przemek_Plus pisze:pandoktor, nie posiadamy stosownych pozwoleń, a więc i nadajnika w miejscowości Iskań. Niestety w najbliższym czasie brak planów co nowych stacji w tej okolicy
Tak jak słyszałem od kogoś z branży, w Plusie wielkie oszczędności, a że kosztem klienta ... Wiadomo księgowych obchodzą tylko cyferki.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Spales od 1996 r.? W Plusie sa wielkie oszczednosci od zawsze czyli juz od prawie 20 lat. I to na wszystkim. Glownie na inwestycjach i na zatrudnionych. A nawet na papierze do drukarek i kawie i to nie jest zart.jack4x4 pisze: Tak jak słyszałem od kogoś z branży, w Plusie wielkie oszczędności, a że kosztem klienta ... Wiadomo księgowych obchodzą tylko cyferki.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kamax86 chyba pośpieszyłam się z dobrymi nowinami. Przepraszam. Mam prośbę ewentualne ponowne sprawdzenie tego czy sytuacja się poprawiła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
15 sierpniajack4x4 pisze:Cały problem, że nie do końca poprawnie wdrożone, bo jest znacznie gorzej niż 2 miesiące temu, ale procedura została wykonana i biurokratów z działu obsługi nic więcej nie obchodzi. Sprawa z głowy a klient i tak uwiązany umową na dwa lata.Basia_Plus pisze:jack4x4,
Magda_Plus pisze:jack4x4 uzyskałam informację, że zmieniono oprzyrządowanie nadajnika oraz skorygowano ustawienie anteny. Wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone.
Harry Callahan pisze:jack4x4 pisze: ...
A dlaczego tak zrobili? Widocznie mieli swoje radiowe powody, a to, ze Ty na tym tracisz. Coz...
Od rana telefon z kartą Plusa leżący na biurku przy samym oknie nie ma zasięgu.
Drugi telefon z kartą Play korzysta z T-Mobile i ma 3 kreski.*
* Przypominam że do niedawna T-Mobile miał u nas najsłabszy zasięg a Plus najlepszy.
Ale rozumiem że "wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone" i nie da się przywrócić stanu sprzed awarii.
16 sierpnia
Nie mogę zapłacić należności przelewem online, ponieważ nie dochodzą do mnie w moim biurze kody wysalane przez bank sms-em. Czy Polkomtel uwzględni to, gdy za kilka dni nie zapłacę należnej faktury?
17 sierpnia
Nadal częściej bez zasięgu, czasami jedna kreska.
Jeśli "wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone", to co takiego było przed awarią?
Technika idzie do przodu i z dnia na dzień mamy większe możliwości. Cóż najwyraźniej nie dotyczy to Polkomtela, u którego następuje stopniowy regres i niemożność utrzymania nawet starych standardów.
18 sierpnia
Kolejny ranek ze służbowym telefonem w Plusie bez zasięgu, W tym samym czasie T-Mobile 3 kreski. Przed awarią po której "wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone" Plus miał tu zasięg 2-3 kresek. O zgrozo jestem z Plusem na siłę związany umową na jeszcze ponad 2 lata.
Zastanawiam się czy prawo konsumenckie nie chroni mnie przed nierzetelnym usługodawcą, który drastycznie obniżył jakość usług?
19 sierpnia
kolejny poranek, kiedy firmowy telefon milczy.
Parę tygodni temu, kiedy zdecydowałem nie przedłużać umowy z Polkomtelem, zadzwoniła do mnie pani Agnieszka, konsultantka z działu utrzymania klienta i w sposób niezwykle przekonywujący zapewniła że prace przy usuwaniu awarii dobiegają końca i że gwarantuje, że niebawem będziemy mieli zasięg przynajmniej taki sam jak przed awarią. W razie czego miałem dzwonić na konkretny numer, gdzie automatycznie będę łączony z nią, ponieważ jestem w grupie przypisanych jej klientów. Kiedy podpisałem przywiezioną przez kuriera umowę okazało się że dzwoniąc na ten numer jestem przekierowywany na normalną infolinię.
A więc nauczka dla tych którzy przedłużają umowę w Plusie. Nie róbcie tego dopóki nie zostaną spełnione wszystkie obiecane wam warunki, bo po podpisaniu przestajecie być dla Polkomtela partnerem, a tylko uwiązanym na siłę płatnikiem, którego można spokojnie ignorować.
22 sierpnia
Nadal przez większą część dnia firmowy telefon z kartą w Plusie bez zasięgu. Tylko dzięki przekierowaniu nieodbieranych na drugi telefon z kartą z Playa części osób udaje się do mnie dodzwonić. Proponuję pracownikom Polkomtela informować nowych klientów przy podpisywaniu umowy, że jeśli w ich okolicy Plus zmniejszy zasięg, zawsze rozmowy można przekierowywać na jednego z konkurencyjnych operatorów, który na pewno będzie miał zasięg.
23 sierpnia
Wczoraj miałem złudną nadzieję, że ktoś z działu technicznego zdecydował się jednak poprawić ustawienie BTS-a, bo przynajmniej w drugiej części dnia miałem u siebie co prawda słaby sygnał, ale praktycznie cały czas.
Dzisiaj powrót na ziemię: zasięg w Plusie 0
Mięło kilka minut i słaby zasięg powrócił ...
Mam podejrzenia, że wobec braku woli poprawienia awarii przez serwis techniczny Plusa, za korektę sygnału wzięła się natura np. w postaci ptaszka, który zrobił kupkę na elemencie antenowym. Może właśnie to spowodowało skuteczne przesunięcie sygnału w kierunku naszej wioski.
A jednak znowu telefon z kartą Plusa bez sygnału ...
I jak tu myśleć przyjaźnie o operatorze z którym jestem związany kilkanaście lat?
24 sierpnia
Kolejny dzień ze zrywanymi rozmowami telefonicznymi i długimi okresami z telefonem bez zasięgu ...
Kolejny dzień klienta na siłę uwiązanego umową do operatora, który nie potrafi utrzymać nawet poprzedniego słabego standardu ...
27 sierpnia
Rano musiałem gdzieś zadzwonić z firmowego plusowego numeru. Kiedy w końcu chodząc wokół domu znalazłem zasięg 1-2 kresek, okazało się, że mimo to nie ma połączenia. Wsiadłem w samochód i ruszyłem szukając mocniejszego sygnału, który dopiero w sąsiedniej miejscowości umożliwił rozmowę telefoniczną. Wracając z powrotem wstąpiłem do lokalnego sklepiku, gdzie okazało się że nikt z tam obecnych sąsiadów posiadaczy numeru z Polkomtela od rana nie może się nigdzie dodzwonić.
Ale jak wiemy operator umywa ręce i spokojnie spędza weekend bo "wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone"
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Minął miesiąc ponad, a my dalej czekamy na Lte. Coś wiadomo?Krzysiek_Plus pisze:marmat, niestety z powodu awarii sprzętu uruchomienie zostało przełożone na późniejszy termin (czekamy na nowy sprzęt od producenta), a więc komercyjne uruchomienie powinno nastąpić w następnym tygodniu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
marmat, LTE jest już aktywne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ