Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 lip 2013, o 19:57
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Witam chciałbym złgosić całkowity brak zasięgu w dzielnicy częstochowy Dźbów. problem z zasięgiem jest od wczoraj. Nikt kogo spotkałem nie ma zasięgu. W centrum zasięg jest a u nas nie. Jest komunikat : tylko połączenia alarmowe, brak sieci itp. Nie tylko ja mam ten problem! Nie można dzwonić bo telefon jest głuchy albo się sam rozłącza.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
ortax123,
dziękujemy za uwagi. Można takie sugestie zgłaszać na naszej stronie: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/NadajnikPlus/.
Witaj mateusz94,
powyższa sytuacja związana jest z modernizacją pobliskiego nadajnika. Za utrudnienia najmocniej przepraszam.
dziękujemy za uwagi. Można takie sugestie zgłaszać na naszej stronie: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/NadajnikPlus/.
Witaj mateusz94,
powyższa sytuacja związana jest z modernizacją pobliskiego nadajnika. Za utrudnienia najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
WITAM CZY KTORYS Z SZANOWYCH SPECJALISTOW MOZE UDZIELIC MI INFORMACJI KIEDY W ŁODYGOWICACH WOJEWODZTWO SLASKIE POWIAT ZYWIECKI ZOSTANIE NAPRAWIONY ZASIEG GDYZ PARE DNI TEMU ZAKUPILEM U PANSTWA TELEFON NA MIXA I NIE MOGE SWOBODNIE WYKONYWAC POLACZEN ORAZ PISAC SMSOW GDYZ WYSKAKUJE KOMUNIKAT '' NIE ZAREJESTROWANO W SIECI'' WIEC PROSZE LASKAWIE MI ODPOWIEDZIEC Z JAKIEJ RACJI MAM PLACIC PANSTWU ZA COS CO NIE DZIALA POPRAWNIE? I JAK MAM W TAKIM RAZIE ODNIESC SIE DO UMOWY ZAWARTEJ Z PANSTWEM? CHODZI MI O ROZWIAZANIE UMOWY GDYZ NIE JESTEM ZADOWOLONY Z USLUG Z PANSTWA STRONY.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
XdxDxD,
zgodnie z punktem 9 Regulaminu Forum, popraw proszę swój wpis:
zgodnie z punktem 9 Regulaminu Forum, popraw proszę swój wpis:
Opisywana sytuacja jest nam znana. Na jesieni br. planujemy dużą przebudowę stacji i dodanie systemów LTE1800, UMTS900 i zamianę GSM1800 na GSM900, co znacznie poprawi zasięg sieci oraz jakość naszych usług na tym obszarze.9. Nie piszemy dużymi literami. Postów nie piszemy w całości pogrubieniem, kursywą lub kolorową czcionką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 lip 2013, o 13:13
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Witam serdecznie
W ostatnich tygodniach pojawiają się w mojej lokalizacji (Szczypiorno w gminie Pomiechówek woj. mazowieckie) problemy z zasięgiem 2G. Miejscowość obsługiwana jest przez sektor 2 stacji bazowej (11388) usytuowanej w Goławicach Pierwszych 52.518611,20.686111, która podobno od końca czerwca jest jeszcze w modernizacji (chociaż zarośnięta krzakami i bez żywej duszy w okolicy).
Względnie stabilnie działa połączenie internetowe z Aero2 i na piętrze budynku przy oknie sygnał Plus 3G.
Niestety od 31.07.2013 12.44 praktycznie nie da się korzystać z usług sieci 2G w miejscowościach Szczypiorno, Kosewko, Śniadówko ponieważ posotałe stacje są odlegle usytuowane i sygnał z nich jest na poziomie -100dB i słabszy co uniemożliwia prowadzenie rozmów. Jedynie na piętrze budynku 3G jeszcze działa stabilnie i awaryjnie można przeprowadzić rozmowę.
Dla przykładu:
Numer 6xx x0 68 79 iPhone 4,
8xx x0 68 79 Motorola RAZR Maxx,
6xx x9 53 36 Nokia E52
Zasięg 2G z sektora 2 stacji w Goławicach nawet na zewnątrz budynku (ok 2km od stacji bazowej) co kilka minut zanika całkowicie i po kilku minutach przerwy pojawia się na krótko ponownie. (Czasami okres ten jest kilkunasto minutowy).
W bezpośrednim sąsiedztwie stacji (do 100m) na każdym z sektorów sygnał nie przekracza -60dB choć wczesniej bywało nawet -45dB (niemal ideał). Od 31.lipca 12.44 do teraz całkowity zanik sygnału. A w odległym o 2km Szczypiornie wcześniej zawsze było ok -69...-72dB. Teraz jest -89....-96 od 31.lipca 12.44 do teraz całkowity zanik sygnału.
Czasami (bardzo sporadycznie) telefony zalogują się po utracie sygnału z 2 do sektora 1 po czym po kilku sek. całkowity zanik sieci i nieudane usiłowanie zalogowania się do odległej o 6 km stacji w Pomiechówku.
Od początku istnienia sieci w tem rejonie takie utrudnienia (które będąc tu
zaóważyłem) wystąpiły od czerwca po raz pierwszy i trwają nieprzerwanie do dziś.
Ostatnia zerwana rozmowa odebrana na 6xxx06879 z numeru 224xxx787
31-07-2013 o 12:16 zerwało po 22 sek.
Aktualnie 2013-07-31 12.44 ciągły brak zasięgu do teraz 2013-08-02 11.45 - Stacja wyłączona (nie słychać nawet pracy klimatyzatorów).
W ciągu kilku tygodni wcześniej zrywało mi nawet rozmowy z BOK w trakcie składania zgłoszeń awarii sieci. Konsultanci nawet oddzwaniali.
Warunki pogodowe są stabilne. Jest sucho, słonecznie, gorąco.
Problemy z tą stacja zaczęły się jeszcze pod koniec czerwca podczas upalnych dni.
Na wyświetlaczach pojawia sie komunikat "Tylko połączenia alarmowe" i dotyczy to wszystkich aparatów z różnymi numerami w tej sieci.
Wygląda to tak, jakby stacja lub jej kontroler sama co kilka minut się restartowała, a od 31 lipca została całkowicie wyłączona.
Proszę o informację jaki jest czas reakcji techników na przywrócenie sprawności działania sieci w naszej okolicy i czy można przewidzieć czy uda się im w tym czasie wykonać naprawę.
Pozdrawiam
W ostatnich tygodniach pojawiają się w mojej lokalizacji (Szczypiorno w gminie Pomiechówek woj. mazowieckie) problemy z zasięgiem 2G. Miejscowość obsługiwana jest przez sektor 2 stacji bazowej (11388) usytuowanej w Goławicach Pierwszych 52.518611,20.686111, która podobno od końca czerwca jest jeszcze w modernizacji (chociaż zarośnięta krzakami i bez żywej duszy w okolicy).
Względnie stabilnie działa połączenie internetowe z Aero2 i na piętrze budynku przy oknie sygnał Plus 3G.
Niestety od 31.07.2013 12.44 praktycznie nie da się korzystać z usług sieci 2G w miejscowościach Szczypiorno, Kosewko, Śniadówko ponieważ posotałe stacje są odlegle usytuowane i sygnał z nich jest na poziomie -100dB i słabszy co uniemożliwia prowadzenie rozmów. Jedynie na piętrze budynku 3G jeszcze działa stabilnie i awaryjnie można przeprowadzić rozmowę.
Dla przykładu:
Numer 6xx x0 68 79 iPhone 4,
8xx x0 68 79 Motorola RAZR Maxx,
6xx x9 53 36 Nokia E52
Zasięg 2G z sektora 2 stacji w Goławicach nawet na zewnątrz budynku (ok 2km od stacji bazowej) co kilka minut zanika całkowicie i po kilku minutach przerwy pojawia się na krótko ponownie. (Czasami okres ten jest kilkunasto minutowy).
W bezpośrednim sąsiedztwie stacji (do 100m) na każdym z sektorów sygnał nie przekracza -60dB choć wczesniej bywało nawet -45dB (niemal ideał). Od 31.lipca 12.44 do teraz całkowity zanik sygnału. A w odległym o 2km Szczypiornie wcześniej zawsze było ok -69...-72dB. Teraz jest -89....-96 od 31.lipca 12.44 do teraz całkowity zanik sygnału.
Czasami (bardzo sporadycznie) telefony zalogują się po utracie sygnału z 2 do sektora 1 po czym po kilku sek. całkowity zanik sieci i nieudane usiłowanie zalogowania się do odległej o 6 km stacji w Pomiechówku.
Od początku istnienia sieci w tem rejonie takie utrudnienia (które będąc tu
zaóważyłem) wystąpiły od czerwca po raz pierwszy i trwają nieprzerwanie do dziś.
Ostatnia zerwana rozmowa odebrana na 6xxx06879 z numeru 224xxx787
31-07-2013 o 12:16 zerwało po 22 sek.
Aktualnie 2013-07-31 12.44 ciągły brak zasięgu do teraz 2013-08-02 11.45 - Stacja wyłączona (nie słychać nawet pracy klimatyzatorów).
W ciągu kilku tygodni wcześniej zrywało mi nawet rozmowy z BOK w trakcie składania zgłoszeń awarii sieci. Konsultanci nawet oddzwaniali.
Warunki pogodowe są stabilne. Jest sucho, słonecznie, gorąco.
Problemy z tą stacja zaczęły się jeszcze pod koniec czerwca podczas upalnych dni.
Na wyświetlaczach pojawia sie komunikat "Tylko połączenia alarmowe" i dotyczy to wszystkich aparatów z różnymi numerami w tej sieci.
Wygląda to tak, jakby stacja lub jej kontroler sama co kilka minut się restartowała, a od 31 lipca została całkowicie wyłączona.
Proszę o informację jaki jest czas reakcji techników na przywrócenie sprawności działania sieci w naszej okolicy i czy można przewidzieć czy uda się im w tym czasie wykonać naprawę.
Pozdrawiam
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
interserw_cg, mógłbyś przesłać mi przez formularz te numery, które ukryłeś w treści postu?
Stacja faktycznie jest objęta modernizacją, ale prześlę jeszcze zapytanie w tej sprawie do naszych techników.
Stacja faktycznie jest objęta modernizacją, ale prześlę jeszcze zapytanie w tej sprawie do naszych techników.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
aa i rozumie ze do tego czasu mam miec ograniczona mozliwosc dzwonienia i smsowania i placic za cos co nie dziala poprawnie tak?Joanna_Plus pisze:XdxDxD,
zgodnie z punktem 9 Regulaminu Forum, popraw proszę swój wpis:Opisywana sytuacja jest nam znana. Na jesieni br. planujemy dużą przebudowę stacji i dodanie systemów LTE1800, UMTS900 i zamianę GSM1800 na GSM900, co znacznie poprawi zasięg sieci oraz jakość naszych usług na tym obszarze.9. Nie piszemy dużymi literami. Postów nie piszemy w całości pogrubieniem, kursywą lub kolorową czcionką.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
p.s jest wam znany a jednak nic z tym nie robicie...XdxDxD pisze:aa i rozumie ze do tego czasu mam miec ograniczona mozliwosc dzwonienia i smsowania i placic za cos co nie dziala poprawnie tak?Joanna_Plus pisze:XdxDxD,
zgodnie z punktem 9 Regulaminu Forum, popraw proszę swój wpis:Opisywana sytuacja jest nam znana. Na jesieni br. planujemy dużą przebudowę stacji i dodanie systemów LTE1800, UMTS900 i zamianę GSM1800 na GSM900, co znacznie poprawi zasięg sieci oraz jakość naszych usług na tym obszarze.9. Nie piszemy dużymi literami. Postów nie piszemy w całości pogrubieniem, kursywą lub kolorową czcionką.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
XdxDxD - robimy, zapalnowana jest przecież rozbudowa stacji. Do tego czasu nie ma szans na poprawę zasiegu.
W Twojej sytuacji mogę zaproponować jedynie złożenie reklamacji. Informacje o sposobie złożenia reklamacji znajdują się na tej stronie.
W Twojej sytuacji mogę zaproponować jedynie złożenie reklamacji. Informacje o sposobie złożenia reklamacji znajdują się na tej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 lip 2013, o 13:13
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Już raz przesłałem przez ten formularz pełne numery. Ponieważ po 3 dniach BTS ruszył nie ma sensu powtarzać zgłoszeń.Dominik_Plus pisze:interserw_cg, mógłbyś przesłać mi przez formularz te numery, które ukryłeś w treści postu?
Stacja faktycznie jest objęta modernizacją, ale prześlę jeszcze zapytanie w tej sprawie do naszych techników.
Wygląda na to że się po tych kilku dniach uwinęli. Przed godziną 20-tą pojawił się sektor i możliwe jest normalne realizowanie połączeń. Mam nadzieję, że po tych modernizacjach sieć znowu przez długie lata będzie pracowała bezawaryjnie.
Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 sie 2013, o 11:23
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Dzień dobry,
mieszkam na ulicy Ryszarda Wagnera we Wrocławiu i zasięg jest tu prawie żaden. W mieszkaniu nie jestem w stanie wykonać połączenia, ponieważ mam maksymalnie 1 kreskę i zazwyczaj podczas połączenia telefon gubi zasięg. Czy byłaby możliwość, żeby jakoś to poprawić? Mój narzeczony ma numer u innego operatora i również ma problem.
Pozdrawiam
Joanna
mieszkam na ulicy Ryszarda Wagnera we Wrocławiu i zasięg jest tu prawie żaden. W mieszkaniu nie jestem w stanie wykonać połączenia, ponieważ mam maksymalnie 1 kreskę i zazwyczaj podczas połączenia telefon gubi zasięg. Czy byłaby możliwość, żeby jakoś to poprawić? Mój narzeczony ma numer u innego operatora i również ma problem.
Pozdrawiam
Joanna
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Witam
Miejscowość Stare Załubice , problemy z zasięgiem 2G/3G , poziom sygnału -90 dBm - 105 dBm , czesty całkowity zanik sygnału , zaczęło tak się dziać kilka tygodni temu , wcześniej przez jakieś 10 lat zasię super bez problemów
żeby rozmawiać trzeba wychodzić na zewnątrz
proszę o sprawdzenie i odp
Radek
Miejscowość Stare Załubice , problemy z zasięgiem 2G/3G , poziom sygnału -90 dBm - 105 dBm , czesty całkowity zanik sygnału , zaczęło tak się dziać kilka tygodni temu , wcześniej przez jakieś 10 lat zasię super bez problemów
żeby rozmawiać trzeba wychodzić na zewnątrz
proszę o sprawdzenie i odp
Radek
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Joanna_Wagner - według mapy zasięgu - nie powinnaś mieć kłopotów z wykonywaniem połączeń na Wagnera we Wrocławiu. Czy problem występuje tam od zawsze?
Koval czy przełączałeś się między 2G a 3G?
Koval czy przełączałeś się między 2G a 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Tak , przełączałem 2G/3G
2G działa bardziej stabilnie , na 3G przełącza się z EDGE na UMTS i HSPA ale sygnał jest na poziomie 90-110 dBm
2G działa bardziej stabilnie , na 3G przełącza się z EDGE na UMTS i HSPA ale sygnał jest na poziomie 90-110 dBm
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Koval - nie zanotowaliśmy na terenie Starych Załubic problemów z zasięgiem. Podaj mi przez ten formularz - swój numer telefonu oraz rodzaj urządzenia, z jakiego korzystasz. Rozumiem, ze problem występuje od niedawna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ