Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sie 2013, o 18:09
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Witam jestem z powiatu gnieźnieńskiego gmina Mieleszyn i jest problem z zasiegiem, praktycznie nie można sie połączyć.Problem już zgłaszałam w siedzibie plus.Kiedy bedzie ten problem roztrzygniety?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
wera87 - czy problem dalej występuje? Czy sprawdzałaś działanie swojej karty SIM w innym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Witam, planowane są jakieś prace nad polepszeniem zasięgu w Wierzchosławicach (woj. małopolskie) ? Nie dość, że od zawsze sygnał waszej sieci jest tutaj fatalny o ostatnimi czasy jeszcze sie pogorszył.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Przekazałem zapytanie w tej sprawie. Jak otrzymam odpowiedź to dam Ci znać.maxx95 pisze:Witam, planowane są jakieś prace nad polepszeniem zasięgu w Wierzchosławicach (woj. małopolskie) ? Nie dość, że od zawsze sygnał waszej sieci jest tutaj fatalny o ostatnimi czasy jeszcze sie pogorszył.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Tak sprawdzałam.Takze moje siostry maja ten problem nie można sie dodzwonić i prawie nigdzie nie ma zasiegu.Moja koleżanka pojechała za granicę do Szwecji a tam w ogóle nie ma dostepu do sieci i nie wie dlaczego.Czy jest jakies wytłumaczenie na brak zasiegu za granicą?(roaming jest włączony)Sprawa zgłoszona dostałam wiadomosc że maja sie tym zajac technicy tylko kiedy?Wiadomo cos na ten temat?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
wera87, brak zasięgu dla Twojego numeru nie ma nic wspólnego z koleżanką znajdują cą się poza granicami Polski, no chyba, że obydwie jesteście zagranicą.
Niemniej jeśli Twoja siostra i Ty jesteście w Mieleszynie, to bardzo możliwe, że faktycznie coś nie tak jest z zasiegiem.
Zatem podaj mi przez ten formularznumer telefonu oraz opis problemu z zasięgiem - co się dzieje, datę i godzinę ostatniego wykonanego przez Ciebie połączenia, które nie doszło do skutku .
Co do koleżanki, to może warto byłoby, żeby spróbowała w menu telefonu wybrać "ręczny tryb wyboru sieci", a następnie wybrać sieć szwedzką z listy sieci jaka się pojawi. Później powinna wyłączyć i włączyć telefon. To powinno pomóc.
Zgłosiłaś problem koleżanki czy swój?
Niemniej jeśli Twoja siostra i Ty jesteście w Mieleszynie, to bardzo możliwe, że faktycznie coś nie tak jest z zasiegiem.
Zatem podaj mi przez ten formularznumer telefonu oraz opis problemu z zasięgiem - co się dzieje, datę i godzinę ostatniego wykonanego przez Ciebie połączenia, które nie doszło do skutku .
Co do koleżanki, to może warto byłoby, żeby spróbowała w menu telefonu wybrać "ręczny tryb wyboru sieci", a następnie wybrać sieć szwedzką z listy sieci jaka się pojawi. Później powinna wyłączyć i włączyć telefon. To powinno pomóc.
Zgłosiłaś problem koleżanki czy swój?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Co sie dzieje z tym zasiegiem w Mieleszynie?dlaczego on po prostu zniknął bez uprzedzenia użytkowników o takim problemie.Jak już wspomniałam zgłosiłam problem braku zasiegu otobnr zgłoszenia GCTR0011613 i tam jest wszystko podobno opisane na czym polega problem i tam jest tez mój nr telefonu.Chciałabym sie dowiedzieć co z tym zgłoszeniem będziecie robić?bo póki co nic nie naprawiono nadal sa problemy z połaczeniami i wysyłaniem smsów. Jeśli chodzi o koleżankę to problem polega na tym że ona od roku wyjeżdża do Szwecji zabiera ze sobą polska kartę i tam ma wlaczoną w sieci PLUS.Natomiast jak przyjechała ponownie do Szwecji kilka dni temu to na jej polskim numerze pojawia sie informacja brak dostepu do sieci czyli nie może korzystac czyli odbierać smsów dzwonić z polskiego numeru.A nie może właczyć innej szwedzkiej sieci bo to jest nr polski a nie szwedzki wiec i tak nie mogłaby z tej karty korzystać na korzyść innej sieci szwedzkiej.Stad moje pytanie dlaczego tak sie stalo że za granicą sieć Plus nie działa od tych kilku dni?Moglaby mi Pani powiedzieć dlaczego tak sie stalo i kiedy to naprawią?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Ciekawa dyskusja... Mi też do tej pory nikt nie odpowiedział. Moje zgłoszenie nr. 296999 z 21.03.2009 godz. 10:20, potem kolejne 07.10.2010 godz. 11:47 dotyczące braku zasięgu w Olsztynie, oś. Jaroty gdzie 80.000 mieszkańców obsługują 3 szt. BTS (44457, 43917, 43004) + 1 szt. (44948) w Bartążku oddalona o jakieś 4 km, co powoduje przeskakiwanie i zasięg jak za czasów Centertela i 450MHz gdzie trzeba biegać od jednego do drugiego okna . Nie mówiąc już o 3G w tym miejscu - ok. 1-2Mb/s. Ale p. Soloż idzie w LTE i to na maksa, zapominając że nie wszyscy jak on jeżdżą mercedesami lub audi. Niebawem środki na kredyty się skończą….
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 lip 2013, o 13:13
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Krzysiek_Plus pisze:Wysłałem zapytanie w tej sprawie. Jak będę miał odp. dam znać.interserw_cg pisze:Przy ul. Sezamkowej w Łomiankach pomimo odległej o 2km stacji naprawdę jest marnie. Chyba związane jest to z samym terenem, zabudową i propagacją fal. Będę miał nadzieję, że z czasem i tam pojawi się coś (BTS) doświetlającego rejon i umożliwiającego korzystanie wewnątrz budynków z sieci.
Trudno określić, czasami trwa kila dni, czasami kilka tygodni :(. Wszystko zależy od tego jak szybko uda się zintegrować nowy sprzęt i zasoby sieciowe. Niestety konkretnego terminu nie jestem w stanie określić.interserw_cg pisze:Co do Mościsk, to czy jest możliwe określenie terminu ewentualnego zakończenia prac i powrotu do pełnej mocy tej stacji bazowej? Ile trwa to z Waszego doświadczenia? kilka dni, tygodni czy miesięcy?
Wiem, że pozostaje mi cierpliwie czekać i tak zrobię, ale chciałbym ludzi przygotować by się nie denerwowali, ponieważ ma to negatywny (finansowy) wpływ na funkcjonowanie w zasadzie wszystkich działów w naszej firmie.
Czy zostały już udzielone odpowiedzi na zapytania w zakresie poprawy zasięgu przy Sezamkowej w Łomiankach i co dla mnie nawet ważniejsze przywrócenia pełnej sprawności i mocy dla wszystkich sektorów na stacji w Mościskach przy ulicach Sikorskiego i 3-go Maja?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
wera87, aktualnie na stacji w okolicach Mieleszyna trwa modernizacja infrastruktury. Więcej informacji na ten temat tutaj: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=995
iPrzemo, część Osiedla Jaroty w Olsztynie objęta jest zasięgiem 3G, część zasięgiem LTE. Natomiast sygnał 2G jest na naprawdę zadawalającym poziomie na całym osiedlu. W zależności, w której części osiedla mieszkasz możesz korzystać z 3G, LTE lub z obu tych technologii.
interserw_cg, nie mamy jeszcze informacji. Wysłałem interwencję w tej sprawie.
iPrzemo, część Osiedla Jaroty w Olsztynie objęta jest zasięgiem 3G, część zasięgiem LTE. Natomiast sygnał 2G jest na naprawdę zadawalającym poziomie na całym osiedlu. W zależności, w której części osiedla mieszkasz możesz korzystać z 3G, LTE lub z obu tych technologii.
interserw_cg, nie mamy jeszcze informacji. Wysłałem interwencję w tej sprawie.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
są jakieś informacje na temat mojego zapytania?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
maxx95, w najbliższym czasie nie planujemy nowych nadajników na tym terenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Krzysiek_Plus pisze:Planujemy 3G i LTE. Planowana jest również zmiana poprawiająca poziom sieci 2G.hans1054 pisze:1) Łodygowice 2G/3G/LTE
3G z Łodygowic , będzie również dostępne w tych miejscowościach.hans1054 pisze:2) Rybarzowice 2G/3G/LTE
3) Buczkowice 2G/3G/LTE
Joanna_Plus pisze:XdxDxD,
zgodnie z punktem 9 Regulaminu Forum, popraw proszę swój wpis:Opisywana sytuacja jest nam znana. Na jesieni br. planujemy dużą przebudowę stacji i dodanie systemów LTE1800, UMTS900 i zamianę GSM1800 na GSM900, co znacznie poprawi zasięg sieci oraz jakość naszych usług na tym obszarze.9. Nie piszemy dużymi literami. Postów nie piszemy w całości pogrubieniem, kursywą lub kolorową czcionką.
Witam
Czy moglibyście Państwo podać daty kiedy modernizacja sieci ma się rozpocząć w miejscowości Łodygowice???
Na infolinii dowiedziałem się że obecnie modernizujecie sieć w Żywcu a według mnie pilniejsza jest modernizacja w Łodygowicach bo ludzie naprawdę narzekają na jakość połączeń. Proszę o informacje kiedy na jesień planujecie rozbudowę sieci??? Możecie podać konkretną datę??
Czy państwo będziecie dostawiać swoje urządzenia techniczne do masztu T-mobile czy raczej postawicie swój własny maszt??
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:04
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
Witam.
Od paru dni nie mam w ogóle zasięgu i moje siostry również (Lipnica Murowana,woj. małopolskie).
Chciałabym się dowiedzieć czym jest to spowodowane i kiedy ewentualnie zasięg wróci.
Czekam na odpowiedź.
Od paru dni nie mam w ogóle zasięgu i moje siostry również (Lipnica Murowana,woj. małopolskie).
Chciałabym się dowiedzieć czym jest to spowodowane i kiedy ewentualnie zasięg wróci.
Czekam na odpowiedź.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu
hans1054, dostępność zasięgu planujemy poprawić do końca tego roku. Co do sposobu (czy postawimy nowy maszt) to nie dostaliśmy takiej informacji.
karoska1990, prześlij mi przez ten formularz wypełnione poniższe zgłoszenie. Przekażę je do działu technicznego:
karoska1990, prześlij mi przez ten formularz wypełnione poniższe zgłoszenie. Przekażę je do działu technicznego:
Kod: Zaznacz cały
- Numer telefonu:
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica):
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni?:
- Czy w miejscu występowania problemu były ostatnio burze lub ulewy?:
- Jak często problem się powtarza (stale, o określonej porze dnia)?:
- Jaki poziom zasięgu wskazuje telefon?:
- Czy wcześniej połączenia były realizowane poprawnie?:
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w Plusie (przykładowe numery)?:
- Model telefonu: