Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wera87
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 sie 2013, o 18:09

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: wera87 »

Witam jestem z powiatu gnieźnieńskiego gmina Mieleszyn i jest problem z zasiegiem, praktycznie nie można sie połączyć.Problem już zgłaszałam w siedzibie plus.Kiedy bedzie ten problem roztrzygniety?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: Magda_Plus »

wera87 - czy problem dalej występuje? Czy sprawdzałaś działanie swojej karty SIM w innym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: maxx95 »

Witam, planowane są jakieś prace nad polepszeniem zasięgu w Wierzchosławicach (woj. małopolskie) ? Nie dość, że od zawsze sygnał waszej sieci jest tutaj fatalny o ostatnimi czasy jeszcze sie pogorszył.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: Dominik_Plus »

maxx95 pisze:Witam, planowane są jakieś prace nad polepszeniem zasięgu w Wierzchosławicach (woj. małopolskie) ? Nie dość, że od zawsze sygnał waszej sieci jest tutaj fatalny o ostatnimi czasy jeszcze sie pogorszył.
Przekazałem zapytanie w tej sprawie. Jak otrzymam odpowiedź to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
wera87
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 sie 2013, o 18:09

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: wera87 »

Tak sprawdzałam.Takze moje siostry maja ten problem nie można sie dodzwonić i prawie nigdzie nie ma zasiegu.Moja koleżanka pojechała za granicę do Szwecji a tam w ogóle nie ma dostepu do sieci i nie wie dlaczego.Czy jest jakies wytłumaczenie na brak zasiegu za granicą?(roaming jest włączony)Sprawa zgłoszona dostałam wiadomosc że maja sie tym zajac technicy tylko kiedy?Wiadomo cos na ten temat?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: Magda_Plus »

wera87, brak zasięgu dla Twojego numeru nie ma nic wspólnego z koleżanką znajdują cą się poza granicami Polski, no chyba, że obydwie jesteście zagranicą.

Niemniej jeśli Twoja siostra i Ty jesteście w Mieleszynie, to bardzo możliwe, że faktycznie coś nie tak jest z zasiegiem.
Zatem podaj mi przez ten formularznumer telefonu oraz opis problemu z zasięgiem - co się dzieje, datę i godzinę ostatniego wykonanego przez Ciebie połączenia, które nie doszło do skutku .

Co do koleżanki, to może warto byłoby, żeby spróbowała w menu telefonu wybrać "ręczny tryb wyboru sieci", a następnie wybrać sieć szwedzką z listy sieci jaka się pojawi. Później powinna wyłączyć i włączyć telefon. To powinno pomóc.

Zgłosiłaś problem koleżanki czy swój?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wera87
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 sie 2013, o 18:09

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: wera87 »

Co sie dzieje z tym zasiegiem w Mieleszynie?dlaczego on po prostu zniknął bez uprzedzenia użytkowników o takim problemie.Jak już wspomniałam zgłosiłam problem braku zasiegu otobnr zgłoszenia GCTR0011613 i tam jest wszystko podobno opisane na czym polega problem i tam jest tez mój nr telefonu.Chciałabym sie dowiedzieć co z tym zgłoszeniem będziecie robić?bo póki co nic nie naprawiono nadal sa problemy z połaczeniami i wysyłaniem smsów. Jeśli chodzi o koleżankę to problem polega na tym że ona od roku wyjeżdża do Szwecji zabiera ze sobą polska kartę i tam ma wlaczoną w sieci PLUS.Natomiast jak przyjechała ponownie do Szwecji kilka dni temu to na jej polskim numerze pojawia sie informacja brak dostepu do sieci czyli nie może korzystac czyli odbierać smsów dzwonić z polskiego numeru.A nie może właczyć innej szwedzkiej sieci bo to jest nr polski a nie szwedzki wiec i tak nie mogłaby z tej karty korzystać na korzyść innej sieci szwedzkiej.Stad moje pytanie dlaczego tak sie stalo że za granicą sieć Plus nie działa od tych kilku dni?Moglaby mi Pani powiedzieć dlaczego tak sie stalo i kiedy to naprawią?
Awatar użytkownika
iPrzemo
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 10 sty 2013, o 15:23
Lokalizacja: ….

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: iPrzemo »

Ciekawa dyskusja... Mi też do tej pory nikt nie odpowiedział. Moje zgłoszenie nr. 296999 z 21.03.2009 godz. 10:20, potem kolejne 07.10.2010 godz. 11:47 dotyczące braku zasięgu w Olsztynie, oś. Jaroty gdzie 80.000 mieszkańców obsługują 3 szt. BTS (44457, 43917, 43004) + 1 szt. (44948) w Bartążku oddalona o jakieś 4 km, co powoduje przeskakiwanie i zasięg jak za czasów Centertela i 450MHz gdzie trzeba biegać od jednego do drugiego okna ;-). Nie mówiąc już o 3G w tym miejscu - ok. 1-2Mb/s. Ale p. Soloż idzie w LTE i to na maksa, zapominając że nie wszyscy jak on jeżdżą mercedesami lub audi. Niebawem środki na kredyty się skończą….
interserw_cg
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 26 lip 2013, o 13:13
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: interserw_cg »

Krzysiek_Plus pisze:
interserw_cg pisze:Przy ul. Sezamkowej w Łomiankach pomimo odległej o 2km stacji naprawdę jest marnie. Chyba związane jest to z samym terenem, zabudową i propagacją fal. Będę miał nadzieję, że z czasem i tam pojawi się coś (BTS) doświetlającego rejon i umożliwiającego korzystanie wewnątrz budynków z sieci.
Wysłałem zapytanie w tej sprawie. Jak będę miał odp. dam znać. ;-)
interserw_cg pisze:Co do Mościsk, to czy jest możliwe określenie terminu ewentualnego zakończenia prac i powrotu do pełnej mocy tej stacji bazowej? Ile trwa to z Waszego doświadczenia? kilka dni, tygodni czy miesięcy?
Wiem, że pozostaje mi cierpliwie czekać i tak zrobię, ale chciałbym ludzi przygotować by się nie denerwowali, ponieważ ma to negatywny (finansowy) wpływ na funkcjonowanie w zasadzie wszystkich działów w naszej firmie.
Trudno określić, czasami trwa kila dni, czasami kilka tygodni :(. Wszystko zależy od tego jak szybko uda się zintegrować nowy sprzęt i zasoby sieciowe. Niestety konkretnego terminu nie jestem w stanie określić.

Czy zostały już udzielone odpowiedzi na zapytania w zakresie poprawy zasięgu przy Sezamkowej w Łomiankach i co dla mnie nawet ważniejsze przywrócenia pełnej sprawności i mocy dla wszystkich sektorów na stacji w Mościskach przy ulicach Sikorskiego i 3-go Maja?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: Dominik_Plus »

wera87, aktualnie na stacji w okolicach Mieleszyna trwa modernizacja infrastruktury. Więcej informacji na ten temat tutaj: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=995

iPrzemo, część Osiedla Jaroty w Olsztynie objęta jest zasięgiem 3G, część zasięgiem LTE. Natomiast sygnał 2G jest na naprawdę zadawalającym poziomie na całym osiedlu. W zależności, w której części osiedla mieszkasz możesz korzystać z 3G, LTE lub z obu tych technologii.

interserw_cg, nie mamy jeszcze informacji. Wysłałem interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: maxx95 »

są jakieś informacje na temat mojego zapytania?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: Krzysiek_Plus »

maxx95, w najbliższym czasie nie planujemy nowych nadajników na tym terenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hans1054
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 08:24

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: hans1054 »

Krzysiek_Plus pisze:
hans1054 pisze:1) Łodygowice 2G/3G/LTE
Planujemy 3G i LTE. Planowana jest również zmiana poprawiająca poziom sieci 2G.

hans1054 pisze:2) Rybarzowice 2G/3G/LTE
3) Buczkowice 2G/3G/LTE
3G z Łodygowic , będzie również dostępne w tych miejscowościach.

Joanna_Plus pisze:XdxDxD,

zgodnie z punktem 9 Regulaminu Forum, popraw proszę swój wpis:
9. Nie piszemy dużymi literami. Postów nie piszemy w całości pogrubieniem, kursywą lub kolorową czcionką.
Opisywana sytuacja jest nam znana. Na jesieni br. planujemy dużą przebudowę stacji i dodanie systemów LTE1800, UMTS900 i zamianę GSM1800 na GSM900, co znacznie poprawi zasięg sieci oraz jakość naszych usług na tym obszarze.

Witam

Czy moglibyście Państwo podać daty kiedy modernizacja sieci ma się rozpocząć w miejscowości Łodygowice???
Na infolinii dowiedziałem się że obecnie modernizujecie sieć w Żywcu a według mnie pilniejsza jest modernizacja w Łodygowicach bo ludzie naprawdę narzekają na jakość połączeń. Proszę o informacje kiedy na jesień planujecie rozbudowę sieci??? Możecie podać konkretną datę??

Czy państwo będziecie dostawiać swoje urządzenia techniczne do masztu T-mobile czy raczej postawicie swój własny maszt??
karoska1990
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:04

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: karoska1990 »

Witam.
Od paru dni nie mam w ogóle zasięgu i moje siostry również (Lipnica Murowana,woj. małopolskie).
Chciałabym się dowiedzieć czym jest to spowodowane i kiedy ewentualnie zasięg wróci.
Czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu

Post autor: Dominik_Plus »

hans1054, dostępność zasięgu planujemy poprawić do końca tego roku. Co do sposobu (czy postawimy nowy maszt) to nie dostaliśmy takiej informacji.

karoska1990, prześlij mi przez ten formularz wypełnione poniższe zgłoszenie. Przekażę je do działu technicznego:

Kod: Zaznacz cały

- Numer telefonu:
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica):
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni?:
- Czy w miejscu występowania problemu były ostatnio burze lub ulewy?: 
- Jak często problem się powtarza (stale, o określonej porze dnia)?:  
- Jaki poziom zasięgu wskazuje telefon?:
- Czy wcześniej połączenia były realizowane poprawnie?: 
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w Plusie (przykładowe numery)?:
- Model telefonu:
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ