Teraz jest 21 lis 2017, o 23:53

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 paź 2017, o 11:32

mati55, po sprawdzeniu - stacje działają poprawnie, ustawienia są w porządku, więc od strony sieci analiza nie wykazała problemu.
Daniel_Plus napisał(a):Sam odbiór może być jednak utrudniony w przypadku jakichś zakłóceń, które występują na drodze zasięgu (z powodu urządzeń lub budowy budynku, gdy jego konstrukcja skutecznie tłumi zasięg).
Zatem powodem być może jest powyższa teza.

W najbliższych tygodniach będzie uruchamiana jeszcze jedna nowa stacja przy ul. Korotyńskiego, więc zaczekajmy na rezultat tych działań ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 347
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 paź 2017, o 14:08

Daniel_Plus napisał(a):mati55, po sprawdzeniu - stacje działają poprawnie, ustawienia są w porządku, więc od strony sieci analiza nie wykazała problemu.
Daniel_Plus napisał(a):Sam odbiór może być jednak utrudniony w przypadku jakichś zakłóceń, które występują na drodze zasięgu (z powodu urządzeń lub budowy budynku, gdy jego konstrukcja skutecznie tłumi zasięg).
Zatem powodem być może jest powyższa teza.

W najbliższych tygodniach będzie uruchamiana jeszcze jedna nowa stacja przy ul. Korotyńskiego, więc zaczekajmy na rezultat tych działań ;-)


Mozna prosic o nieco dokladniejsza lokalizacje?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 paź 2017, o 14:16

HAL 9000, jeszcze nie mam dokładnej lokalizacji, ale to będzie między ul. Korotyńskiego, a ul. Księcia Trojdena.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 347
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 paź 2017, o 14:19

Daniel_Plus napisał(a):HAL 9000, jeszcze nie mam dokładnej lokalizacji, ale to będzie między ul. Korotyńskiego, a ul. Księcia Trojdena.

BT10066?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 paź 2017, o 15:32

HAL 9000,
- tak, BT10066.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 347
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post19 paź 2017, o 08:01

Ewa_Plus napisał(a):HAL 9000,
- tak, BT10066.


Dzieki Ewa!
Stacja ta nie bedzie miala bezposredniego znaczenia dla omawianego tematu, ale jak wiadomo przy wlaczaniu nowych stacji sykronizuje sie sasiednie, wiec moze to cos zmieni.
Offline
Avatar użytkownika

Mic2

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 23 lut 2017, o 18:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post19 paź 2017, o 09:06

Mam co prawda ofertę na kartę, ale tu jest wątek na temat zasięgu. Który bts obsługuje LTE w Gliwicach osiedle Gwardii Ludowej? Czy jest to Gliwice Karolinki?
Mam co prawda stary bo 2 letni telefon Samsung Galaxy Core Prime i przy włączonym LTE w mieszkaniu 1-2 kresek zasięgu ( konkurencja na tym samym telefonie w tym samym miejscu 3 kreski zasięgu ). Przy przełączeniu na 3G zasięg Plusa wzrasta. Który bts obsługuje LTE w tym rejonie?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post19 paź 2017, o 09:47

Mic2, najbliższa stacja LTE to BT20019 z LTE800 i LTE1800 w odległości kilkuset metrów na południe od osiedla. Nazwa stacji to Gliwice Andersa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mic2

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 23 lut 2017, o 18:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post19 paź 2017, o 15:23

Dziękuję. Kupiłem dziś nowy telefon i zasięg w mieszkaniu tylko 1 kreska.
Offline
Avatar użytkownika

Michal_L

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 lis 2017, o 11:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush abo 25
  • Model telefonu: htc 10

Re: Plush Abonament

Post3 lis 2017, o 11:50

Witam; może mi pomożecie w temacie: ktoś do mnie dzwoni wymienię z rozmówcą "halo" po czy rozmówca mnie nie słyszy. Dzwonimy do siebie ponownie i już wszystko jest ok - rozmowa bez "głuszy" w telefonie. Wcześniej miałem Tmobile i nie było tego problemu.
Ostatnio edytowano 3 lis 2017, o 12:59 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 lis 2017, o 13:01

Witaj Michal_L,
Michal_L napisał(a): ktoś do mnie dzwoni wymienię z rozmówcą "halo" po czy rozmówca mnie nie słyszy. Dzwonimy do siebie ponownie i już wszystko jest ok - rozmowa bez "głuszy" w telefonie.
czy opisana sytuacja dotyczy połączeń z jednego konkretnego numeru czy też wszystkich połączeń? Sprawdzałeś, czy problem występuje w innym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Michal_L

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 lis 2017, o 11:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush abo 25
  • Model telefonu: htc 10

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 lis 2017, o 13:10

Witam;
prawie wszystkie rozmowy tak przebiegają - nie ma znaczenia odnośnie konkretnego numeru. Innego telefonu nie podłączałem. Tak jak pisałem wcześniej problem pojawił się po "przejściu" do Plusha - używam tego samego telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 lis 2017, o 14:40

Michal_L,

wyłączenie i włączenie telefonu nie przynosi poprawy? Czy podłączając słuchawki nadal nie słyszysz rozmówcy? Przeloguj telefon do technologii 2G (jeśli telefon jest zalogowany do 3G) i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Podaj mi również proszę dokładną lokalizację (miejscowość, ulica), w której zaobserwowałeś utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marchelmza

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 lis 2017, o 19:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Redmi Note 4

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 lis 2017, o 23:32

Przeszedłem z Virgina do Plusha no i taka sytuacja najbliższy bts 300metrów. Mój telefon jak i innej marki żony telefon zanikamy-nie słychać nas losowo. My słyszymy do końca natomiast nawet konsultant powiedział też zanika mi Pan i 5 sekund i koniec. Czasem 3 połączenia po minucie czasem dłużej 5 minut czasem jeszcze dłużej się da pogadać.
87-140 Chełmża ul. Frelichowskiego

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 5 lis 2017, o 20:18 przez marchelmza, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 301
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 134 razy
    Otrzymał podziękowań: 22 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 lis 2017, o 14:56

marchelmza napisał(a):Przeszedłem z Virgina do Plusha no i taka sytuacja najbliższy bts 300metrów. Mój telefon jak i innej marki żony telefon zanikamy-nie słychać nas losowo. My słyszymy do końca natomiast nawet konsultant powiedział też zanika mi Pan i 5 sekund i koniec. Czasem 3 połączenia po minucie czasem dłużej 5 minut czasem jeszcze dłużej się da pogadać.
87-140 Chełmża

Skasuj dokładny adres.
Co do nadajnika z tego co widać jest pełny zestaw do rozmów (2G/3G) - maszt własny na terenie Zakładu Energetycznego. Sprawdź jakie parametry sa ustawione:

Automat 2G/3G/4G(LTE)
Automat 2G/3G
Tylko 3G
Tylko 2G

Proponuję sprawdzić połączenia w technologi 2G, wejdź w ustawienia i najlepiej przelogować się na 2G Only. Następnie sprawdzić połączenia w 3G Only. Po wszystkim napisz czy problem dalej występuje :->
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości