Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Piotr1991,
- ta sprawa jest nam znana. Nasz dział techniczny już nad tym pracuje. Przepraszam za wszelkie niedogodności związane z tymi utrudnieniami.
- ta sprawa jest nam znana. Nasz dział techniczny już nad tym pracuje. Przepraszam za wszelkie niedogodności związane z tymi utrudnieniami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Również od kilku dni w ciągu dnia problemy z siecią . Nie tylko ja ale i koleżanka z pracy tak samo. Teren Rogoźna Wielkopolskiego. Zanik sieci a pół minuty kilka razy dziennie
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Cieplasek1, sprawdź, proszę, czy po zmianie ustawień na 3G only i 2G only nie następuje poprawa? Po każdej zmianie zalecam dokonać restartu telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tez ma na 3g
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 cze 2018, o 08:20
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Czy? a jeżeli tak to kiedy planowana jest modernizacja nadajnika w miejscowości Janowiec Wielkopolski?
obecna prędkość to 2-5 mb/s
obecna prędkość to 2-5 mb/s
Ostatnio zmieniony 21 cze 2018, o 08:47 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Cieplasek1, czy na żadnym trybie nie następuje poprawa? Czy problem występuje w określonych godzinach?
gremlin333, BT41318 - LTE900 i LTE2600 na wrzesień. BT44197 - LTE900 w sierpniu.
gremlin333, BT41318 - LTE900 i LTE2600 na wrzesień. BT44197 - LTE900 w sierpniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Jestem w pracy od 7:00 do 15:00 więc w tych godzinach jest problem . Nie wiem jak później. To są może 20 do 30 sekund zanik. całkowity sieci. Z 5-6 razy dziś było . Ale tez cały czas nie patrzę w telefon wiec nie wiem jak często .
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Cieplasek1
Michał_Plus pisze:sprawdź, proszę, czy po zmianie ustawień na 3G only i 2G only nie następuje poprawa? Po każdej zmianie zalecam dokonać restartu telefonu.
Rozumiem, że zarówno na trybie auto, jak i tylko 3G/tylko 2G problem nadal występuje? Czy zanik sieci oznacza brak kresek zasięgu, czy np. przerwanie połączenia lub transferu danych, ale kreski zasięgu są widoczne? Ile zazwyczaj jest kresek zasięgu? Podaj proszę model telefonu, z którego korzystasz. Czy biuro znajduje się na obrzeżach miejscowości, czy bardziej w centrum?Cieplasek1 pisze:Tez ma na 3g
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ewa_Plus W ostatnich kilku dniach w nocy powróciło wszystko do normy a w dzień jest marny lub w ogóle nie ma zasięgu LTE i czasami zasięg sieci "brak sieci".
Kilku znajomych zgłaszających ten problem otrzymało od Plusa rabat na abonament lub darmowy okres. Może ja też dostanę od Was coś?
Pozdrawiam
Kilku znajomych zgłaszających ten problem otrzymało od Plusa rabat na abonament lub darmowy okres. Może ja też dostanę od Was coś?
Pozdrawiam
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Od centrum 300metrow. W telefonie mam wszystkie kreski . Po zaniku sieci 0 . Dwa razy chyba podczas rozmowy przerwało. Natomiast w większości przypadków jak wybieram numer - sieć niedostępna i 0 kresek. Telefon leeco cool1. Koleżanka ma iPhona SE . U niej oprócz braku możliwości wykonania połączenia nie mogła wysłać SMS. Dopiero jak wykonała połączenie SMS wychodziły.
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Piotr1991
Cieplasek1, chciałbym jeszcze jednoznacznie potwierdzić, czy jeśli przełączysz telefon w tryb "tylko GSM" to problem nadal występuje?
W tej sprawie decyzję podejmuje Departament Reklamacji.Piotr1991 pisze:Może ja też dostanę od Was coś?
Cieplasek1, chciałbym jeszcze jednoznacznie potwierdzić, czy jeśli przełączysz telefon w tryb "tylko GSM" to problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Daniel_Plus A w jaki sposób trafić do "Departamentu Reklamacji" ?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Piotr1991, instrukcja, jak złożyć reklamację jest tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... %BCy%C4%87
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Na 2g nie widzę przerywana i zaniku sieci. Ale już na 3g jest problem. Temat dotyczy też Wągrowca .
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam
Czy jest planowana budowa jakies stacji w miejscowości Szczerbice 44-293 ? bo modem musiałem właczyć na 3g by mógł działać. Problem jest od kilku dobrych miesięcy tj. od demontażu nadajnika Rybnik, Raciborska :(
Czy jest planowana budowa jakies stacji w miejscowości Szczerbice 44-293 ? bo modem musiałem właczyć na 3g by mógł działać. Problem jest od kilku dobrych miesięcy tj. od demontażu nadajnika Rybnik, Raciborska :(