Teraz jest 24 cze 2017, o 23:37

Zostaw Kontakt




Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Online
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 90
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post22 maja 2017, o 17:58

j52016

Od co najmniej dwóch tygodni są problemy z dodzwonieniem się do telefonów znajdujących się w miejscowości Zawadka (woj. małopolskie, powiat myślenicki). Oczywiście wcześniej tych problemów nie było, zasięg 3-4 kreski. Problem dotyczy wielu numerów (czyli nie ma znaczenia numer i aparat). Próba połączenia się z telefonem albo kończy się udanym połączeniem, albo informacją "abonent nie osiągalny", albo "sieć w tym rejonie niedostępna" (ostatni komunikat nie jest dosłowny). Zgłaszałem to wraz z numerami telefonów do DOK i przyjęto zgłoszenie, niestety nadal problem występuje. Telefon loguje się tam do: BT24417, BT24780 i czasem BT24708. Telefony były w LTE i 3G, więc raczej problem dotyczy 3G.
Próba połączenia na telefon T-Mobile leżący obok w 100% kończy się połączeniem, więc to ewidentnie problem po stronie połączeń przychodzących.
Jak już wspomniałem w tym miejscu wcześniej problem nie istniał, raczej nie ma nic wspólnego z ewentualną rozbudową sieci, bo jak Państwo wiedzą w rejonie Małopolski rozbudowy i nowe inwestycje praktycznie zostały wstrzymane.
Bardzo proszę o rozwiązanie problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 63 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post23 maja 2017, o 09:32

mpmdembi, prześlij mi proszę tym formularzem numer, na którym występuje problem oraz jeśli to możliwe to podaj też przykład niezrealizowanego połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

piorok

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 29 wrz 2013, o 18:21
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Masz smartfon

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post24 maja 2017, o 11:05

Witam
od dłuższego czasu mamy problem z zasięgiem GSM a nawet LTE nie można nawet wysłać prostego MMS. Moja miejscowość to Chałupki gmina Krzyżanowice pow. raciborski. Proszę o kontakt w tej sprawie.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17619
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1638 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post24 maja 2017, o 11:22

piorok, w Chałupkach jest BT22100 (GSM i U2100), zaś najbliższy BTS z LTE800 to 22428 Gorzyce lub 22915 Tworków. Przy tej odległości mogą rzeczywiście występować problemy z zasięgiem LTE, sugeruje zmienić w ustawieniach tryb pracy telefonu na 2G/3G (GSM/UMTS) i sprawdzić czy jest poprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

piorok

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 29 wrz 2013, o 18:21
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Masz smartfon

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post24 maja 2017, o 13:51

Krzysiek_Plus napisał(a):piorok, w Chałupkach jest BT22100 (GSM i U2100), zaś najbliższy BTS z LTE800 to 22428 Gorzyce lub 22915 Tworków. Przy tej odległości mogą rzeczywiście występować problemy z zasięgiem LTE, sugeruje zmienić w ustawieniach tryb pracy telefonu na 2G/3G (GSM/UMTS) i sprawdzić czy jest poprawa.

Dziękuje za podpowiedź sprawdzę, ale się powoli denerwuje jak dostanę MMS-a i muszę przełączać tryby pracy w telefonie aby odebrać lub wysłać coś. Nie mówię już o korzystania z LTE w moim telefonie w okolicy zamieszkania.
Online
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 90
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post10 cze 2017, o 20:44

Daniel_Plus napisał(a):mpmdembi, prześlij mi proszę tym formularzem numer, na którym występuje problem oraz jeśli to możliwe to podaj też przykład niezrealizowanego połączenia.


Przesłałem, kilka dni później dostałem SMSa o zamknięciu zgłoszenia. Problem jednak nie został rozwiązany (ot indywidualne podejście do klienta...)
Ostatni raz wystąpił o godz. 13.46, 10.06.2017.
Czy jest jakaś szansa, że ktoś przyglądnie się problemowi, czy tylko problem będzie zamykany bez jego usunięcia?
Offline
Avatar użytkownika

aga12345

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 21:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie wiem
  • Model telefonu: samsung

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post10 cze 2017, o 21:27

Witam,
chciałam zgłosić reklamację odnośnie usług Plus. Mieszkam 10 km od Krzeszowic i mam problem z połączeniem. Uzyskanie połączenia i rozmowy są praktycznie niemożliwe. Jeżeli nie uzyskam poprawy będę zmuszona zerwać umowę, gdyż Państwo się z niej nie wywiązują. Abonament płacę regularnie, zawsze kilka dni przed terminem płatności. Proszę o pilną i skuteczną interwencję.
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 214
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 cze 2017, o 12:36

aga12345 napisał(a):Witam,
chciałam zgłosić reklamację odnośnie usług Plus. Mieszkam 10 km od Krzeszowic i mam problem z połączeniem. Uzyskanie połączenia i rozmowy są praktycznie niemożliwe. Jeżeli nie uzyskam poprawy będę zmuszona zerwać umowę, gdyż Państwo się z niej nie wywiązują. Abonament płacę regularnie, zawsze kilka dni przed terminem płatności. Proszę o pilną i skuteczną interwencję.


Od momentu zlikwidowania stacji na kominie PHRO w Krzeszowicach wiosna 2014 Plus nie umie sobie poradzic z problemem. Buduja, miejmy nadzieje, druga stacje w Krzeszowicach, ale ona tez nie pomoze w rej. Rudawy czy Czernej (polnoc i wschod). Stacja w Rudawie buduje sie juz kilka lat i nie umie zbudowac, choc byloby to podpiecie sie do wiezy Play czyli koszt grubo nizszy niz budowa wlasnej wiezy.
Plus czesto usprawiedliwia swoja indolencje brakiem zgloszen. Jak widac gdy zgloszenia wystapia jest tak samo.

Jedynym skutecznym rozwiazaniem jest odejscie do konkurencji, ale obawiam sie, ze rozwiazanie umowy bedzie obarczone kara umowna, poniewaz z tego co pamietam, moze sie myle, brak zasiegu nie jest wystarczajacym powodem do jednostronnego zerwania umowy.
Offline
Avatar użytkownika

aga12345

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 21:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie wiem
  • Model telefonu: samsung

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 cze 2017, o 12:59

Muszę doczytać umowę, bo nie wiem dokładnie jak to jest. W pobliżu mojej miejscowości jest Paryż, gdzie znajduje się wieża nadawcza, ale pewnie bez nadajnika Plus, inne sieci z niej korzystają o ile się dobrze orientuję.
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 214
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 cze 2017, o 18:13

aga12345 napisał(a):Muszę doczytać umowę, bo nie wiem dokładnie jak to jest. W pobliżu mojej miejscowości jest Paryż, gdzie znajduje się wieża nadawcza, ale pewnie bez nadajnika Plus, inne sieci z niej korzystają o ile się dobrze orientuję.


Paryz? To przy samej wiezy gdzie tez jest Plus - BT22816. Chyba, ze stacje zlikwidowano, ale trudno mi w to uwierzyc, choc obecnie Plus wiecej stacji kasuje niz buduje. Tam jest 2G i 3G, ale nie ma 4G LTE znaczy - rozumiem, ze chodzi Ci o to tzn. o internet? Musisz wybrac 3G w takim razie. Piszesz jednak o voice. To juz sam nie wiem - moze stacja jest rzeczywiscie offline. Konsultanci Ci pewnie powiedza.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17619
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1638 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 cze 2017, o 10:25

mpmdembi napisał(a):Przesłałem, kilka dni później dostałem SMSa o zamknięciu zgłoszenia. Problem jednak nie został rozwiązany (ot indywidualne podejście do klienta...)

Zgłoszenie zostało zamknięte, gdyż problem nie powinien już występować.
Jeśli jednak dalej zdarzają się takie przypadki, to proszę o przesłanie numeru telefonu zarówno osoby dzwoniącej, jak i odbierającej oraz dokładną datę godzinne takiej nieudanej próby.

aga12345 napisał(a):W pobliżu mojej miejscowości jest Paryż, gdzie znajduje się wieża nadawcza, ale pewnie bez nadajnika Plus, inne sieci z niej korzystają o ile się dobrze orientuję.

Niestety w związku z występowaniem zewnętrznego źródła zakłóceń (sprawa zgłoszona do UKE) mogą występować problemy z działaniem sieci 3G z tego BTS'a. Do czasu rozwiania problemu ze strony UKE sugeruje w telefonie wybrać tryb tylko GSM/2G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 13 gości