Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
str1ker,
- dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości. Jeśli więc Twoja karta SIM w innych telefonach zachowuje się tak samo, to bardzo prawdopodobne, że w niej tkwi problem. Możesz wyrobić jej duplikat w każdym naszym punkcie.
Ponieważ pracownik punktu nie ma możliwości zlecenia takiej wymiany bezpłatnie, to będziemy musieli zdjąć tę opłatę drogą reklamacyjną. W tym celu wystarczy, że wyślesz maila na bok@plus.pl z tematem "reklamacja", a potem podasz nam numer tego zgłoszenia. Dzięki temu będziemy mogli przyspieszyć jej rozpatrzenie.
- dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości. Jeśli więc Twoja karta SIM w innych telefonach zachowuje się tak samo, to bardzo prawdopodobne, że w niej tkwi problem. Możesz wyrobić jej duplikat w każdym naszym punkcie.
Ponieważ pracownik punktu nie ma możliwości zlecenia takiej wymiany bezpłatnie, to będziemy musieli zdjąć tę opłatę drogą reklamacyjną. W tym celu wystarczy, że wyślesz maila na bok@plus.pl z tematem "reklamacja", a potem podasz nam numer tego zgłoszenia. Dzięki temu będziemy mogli przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
E-mail wysłany. [Zagadnienie: 171117-000972]
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
str1ker,
- dziękuję. Wysłałam już interwencję w sprawie tego zgłoszenia.
- dziękuję. Wysłałam już interwencję w sprawie tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Takie pytanko, czy po rozpatrzeniu tej reklamacji i wymianie karty (która mam nadzieje rozwiąże mój problem) będę mógł złożyć drugą reklamację? W tym okresie rozliczeniowym jeszcze nie miałem okazji skorzystać z mojej umowy i prawdopodobnie już nie skorzystam (jakoś nie robię sobie nadziei że dostanę odpowiedź w tym miesiącu, nie jedną reklamację w życiu składałem) więc miło byłoby gdyby to zostało odliczone od faktury następnej. Z przyczyn niezależnych ode mnie nie mam dostępu do swojej oferty (w jakimś sensie to też nie jest wina Plusa, ot karta padła) więc jakoś nie widzi mi się płacenie całości kwoty.
Jutro zaopatrzę się w jakiś starter na kartę z Plusa (bo na jakiś numer zastępczy na ten czas i tak chyba nie mam co liczyć) i ostatecznie się dowiemy czy to wina karty czy po prostu mój telefon nie lubi się z Plusem (bo inna karta SIM z sieci Plus to jedyna możliwość jakiej jeszcze nie sprawdziłem) i wszystko stanie się jasne. Mimo wszystko chciałbym chociaż spróbować odzyskać pieniążki które prawie wyrzuciłem w błoto płacąc za coś czego nie używam (bo nie mogę )
Jutro zaopatrzę się w jakiś starter na kartę z Plusa (bo na jakiś numer zastępczy na ten czas i tak chyba nie mam co liczyć) i ostatecznie się dowiemy czy to wina karty czy po prostu mój telefon nie lubi się z Plusem (bo inna karta SIM z sieci Plus to jedyna możliwość jakiej jeszcze nie sprawdziłem) i wszystko stanie się jasne. Mimo wszystko chciałbym chociaż spróbować odzyskać pieniążki które prawie wyrzuciłem w błoto płacąc za coś czego nie używam (bo nie mogę )
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
str1ker,
możesz złożyć reklamację z opisem całej sytuacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam pózniej numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.str1ker pisze:będę mógł złożyć drugą reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dziękuję za odpowiedź. W każdym razie poczekam na rozwiązanie sprawy z tym pierwszym zgłoszeniem i jak już faktycznie wszystko wróci do normy po wymianie to wtedy zajmę się sprawą dalej
Możecie w sumie coś tam podziałać w sprawie tego zgłoszenia bo sprawę całą już znacie, a zdjęcie tej opłaty za wymianę to chyba nie wymaga dużych nakładów żeby to rozpatrzeć Przypomnę zagadnienie: 171117-000972
Możecie w sumie coś tam podziałać w sprawie tego zgłoszenia bo sprawę całą już znacie, a zdjęcie tej opłaty za wymianę to chyba nie wymaga dużych nakładów żeby to rozpatrzeć Przypomnę zagadnienie: 171117-000972
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
- czyli karta SIM jeszcze nie wymieniona?str1ker pisze:jak już faktycznie wszystko wróci do normy po wymianie to wtedy zajmę się sprawą dalej
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie, w piątek jedynie otrzymałem informacje że moje zgłoszenie zostało przekazane do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Poza tym nic nie wiem.Ewa_Plus pisze:- czyli karta SIM jeszcze nie wymieniona?str1ker pisze:jak już faktycznie wszystko wróci do normy po wymianie to wtedy zajmę się sprawą dalej
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
str1ker,
- w takim razie zrób to jak najszybciej, inaczej Departament Reklamacji odrzuci zgłoszenie (bo jak nie ma opłaty w systemie, to nie ma co anulować) i będzie trzeba ponownie pisać reklamację
- w takim razie zrób to jak najszybciej, inaczej Departament Reklamacji odrzuci zgłoszenie (bo jak nie ma opłaty w systemie, to nie ma co anulować) i będzie trzeba ponownie pisać reklamację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
A to tak to działa, a ja byłem święcie przekonany że to ma być załatwione przed wymianą i w punkcie będą wiedzieć że mam nie płacić. No cóż, małe nieporozumienie ;) W takim wypadku zrobię to zaraz jutro do południa.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
str1ker,
- to akurat z wyprzeniem nie działa Departament Reklamacji może się odnieść do kwoty, która już jest naliczona, a nie która może zostać naliczona w przyszłości.
- to akurat z wyprzeniem nie działa Departament Reklamacji może się odnieść do kwoty, która już jest naliczona, a nie która może zostać naliczona w przyszłości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Karta została dzisiaj wymieniona i jak na razie rozmowy i SMSy działają bez zarzutu i dzisiaj każdy kto chciał to się do mnie dodzwonił (w końcu ;) )
Pozostaje tylko problem LTE bo w dalszym ciągu nie mogę się do niego "dobrać". Internet teraz też łapie normalnie, ale działa tylko w H+, na pasku na górze ekranu też cały czas mam tylko 3G. Preferowany typ sieci ustawiony na LTE, przy próbie ustawienia LTE "na sztywno" w wyborze sieci wyświetla informacje "Zarejestrowano w sieci" ale nic się nie dzieje, dalej pokazuje tylko 3G. Raczej nie jest to problem natury sprzętowej, bo jak wspominałem w innych sieciach LTE działa (no chyba że Plus jako jedyna sieć w Polsce w całym Szczecinie działa tylko na LTE 800, którego mój sprzęt nie obsługuje :P )
W każdym razie jutro mam zamiar sprawdzić czy LTE zadziała na starterze z Plusa. Jeżeli tak, bedzie wiadomo że to jednak coś z kontem; jeżeli nie, no to w takim razie winny jest chyba APN (który akurat w Xiaomi często sprawia problemy, co ciekawe najczęściej właśnie w Plusie z tego co znalazłem w internecie)
Załączam zdjęcia jak aktualnie APN mam ustawiony:
Pozostaje tylko problem LTE bo w dalszym ciągu nie mogę się do niego "dobrać". Internet teraz też łapie normalnie, ale działa tylko w H+, na pasku na górze ekranu też cały czas mam tylko 3G. Preferowany typ sieci ustawiony na LTE, przy próbie ustawienia LTE "na sztywno" w wyborze sieci wyświetla informacje "Zarejestrowano w sieci" ale nic się nie dzieje, dalej pokazuje tylko 3G. Raczej nie jest to problem natury sprzętowej, bo jak wspominałem w innych sieciach LTE działa (no chyba że Plus jako jedyna sieć w Polsce w całym Szczecinie działa tylko na LTE 800, którego mój sprzęt nie obsługuje :P )
W każdym razie jutro mam zamiar sprawdzić czy LTE zadziała na starterze z Plusa. Jeżeli tak, bedzie wiadomo że to jednak coś z kontem; jeżeli nie, no to w takim razie winny jest chyba APN (który akurat w Xiaomi często sprawia problemy, co ciekawe najczęściej właśnie w Plusie z tego co znalazłem w internecie)
Załączam zdjęcia jak aktualnie APN mam ustawiony:
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
str1ker,
dziękuję za wiadomość.str1ker pisze:Karta została dzisiaj wymieniona i jak na razie rozmowy i SMSy działają bez zarzutu
Zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.str1ker pisze: jutro mam zamiar sprawdzić czy LTE zadziała na starterze z Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dzień dobry.
Mam pytanie o plany rozbudowy sieci o stacje zlokalizowane na warszawskim osiedlu Chrzanów (ul. Lazurowa/ul. Batalionów Chłopskich/ ul. Rayskiego). Jest to młode, dynamicznie rozbudowujące się osiedle, które jest w pewnych swych fragmentach zasięgową białą plamą na mapie stolicy. Najbliższe stacje BTS/NodeB są odległe, przez co szczególnie wieczorami zauważalny jest efekt "oddychania komórki". Na lokalnych forach internetowym mieszkańcy skarżą się na zasięg i prędkość internetu każdego z czterech kluczowych operatorów. Czy są czynione jakieś kroki w kierunku polepszenia siły sygnału?
M
Mam pytanie o plany rozbudowy sieci o stacje zlokalizowane na warszawskim osiedlu Chrzanów (ul. Lazurowa/ul. Batalionów Chłopskich/ ul. Rayskiego). Jest to młode, dynamicznie rozbudowujące się osiedle, które jest w pewnych swych fragmentach zasięgową białą plamą na mapie stolicy. Najbliższe stacje BTS/NodeB są odległe, przez co szczególnie wieczorami zauważalny jest efekt "oddychania komórki". Na lokalnych forach internetowym mieszkańcy skarżą się na zasięg i prędkość internetu każdego z czterech kluczowych operatorów. Czy są czynione jakieś kroki w kierunku polepszenia siły sygnału?
M
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj rock90,
- wysłałam pytanie w tej sprawie do odpowiedniego działu i wrócę z odpowiedzią, jak coś ustalę.
- wysłałam pytanie w tej sprawie do odpowiedniego działu i wrócę z odpowiedzią, jak coś ustalę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ