Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam, ponownie, tak z ciekawości spytam - chwilowo jestem w miejscowości Turobin, województwo lubelskie, oba moje telefony w plusie mają problemy z utrzymaniem zasięgu wystarczającego do wykonania połączenia, Internet w telefonie nie działa. Wg ogólnie dostępnych informacji w tej miejscowości jest bts plusa. Czy prowadzone są na nim obecnie jakieś prace konserwacyjne/modernizacja?
Oczywiście połączenia po wifi calling znów ratują sytuację i z obu telefonów da się korzystać, niemniej będąc jakieś 400-500 metrów od masztu własnego sieci plus, spodziewał bym się stabilnego połączenia internetowego po Lte w telefonie :)
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Oczywiście połączenia po wifi calling znów ratują sytuację i z obu telefonów da się korzystać, niemniej będąc jakieś 400-500 metrów od masztu własnego sieci plus, spodziewał bym się stabilnego połączenia internetowego po Lte w telefonie :)
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Kamilf1987,
- potwierdzam, że w piątek był przejściowy problem w sieci i dlatego występowały nieprawidłowości w pracy stacji bazowej, które mogły powodować opisane trudności. Obecnie stacja pracuje poprawnie.
- potwierdzam, że w piątek był przejściowy problem w sieci i dlatego występowały nieprawidłowości w pracy stacji bazowej, które mogły powodować opisane trudności. Obecnie stacja pracuje poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Faktycznie, w sobotę i niedzielę było już lepiej. Niemniej Lte w telefonie nie udało mi się zobaczyć w ten weekend.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Kamilf1987,
w tej miejscowości znajduje się nadajnik, na którym nie ma obecnie LTE.
w tej miejscowości znajduje się nadajnik, na którym nie ma obecnie LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
To wiele tłumaczy :) Widać coś rzuciło mi się na oczy przy przeglądaniu danych tej tej konkretnej stacji. Dziękuję za informację i pozdrawiam.
Jak operator zapatruje się na montaż tzw "reapeterów sygnału", urządzenia są ogólnie dostępne, ich posiadanie jest w Polsce legalne, nie legalny jest ich samodzielny montaż i uruchamianie, rodzi się więc pytanie czy operator byłby skłonny, odpłatnie oczywiście zamontować takie urządzenie w miejscu wskazanym przez abonenta?
Mam tu na myśli sytuację, w której wyrażam chęć poniesienia kosztu takiego urządzenia, udostępnienie powierzchni prywatnej działki do montażu i dodatkowo jestem skłonny zapłacić operatorowi za wykonanie montażu i uruchomienie.
Jaki szacunkowo byłby ewentualny koszt takiej operacji?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Jak operator zapatruje się na montaż tzw "reapeterów sygnału", urządzenia są ogólnie dostępne, ich posiadanie jest w Polsce legalne, nie legalny jest ich samodzielny montaż i uruchamianie, rodzi się więc pytanie czy operator byłby skłonny, odpłatnie oczywiście zamontować takie urządzenie w miejscu wskazanym przez abonenta?
Mam tu na myśli sytuację, w której wyrażam chęć poniesienia kosztu takiego urządzenia, udostępnienie powierzchni prywatnej działki do montażu i dodatkowo jestem skłonny zapłacić operatorowi za wykonanie montażu i uruchomienie.
Jaki szacunkowo byłby ewentualny koszt takiej operacji?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 15:57 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Kamilf1987,
zapytanie w kwestii montażu repeatera sygnału oraz kosztów z tym związanych prześlij proszę listownie na adres :
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
zapytanie w kwestii montażu repeatera sygnału oraz kosztów z tym związanych prześlij proszę listownie na adres :
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Poważnie? W 21 wieku? List taki wysłany pocztą? :)
You made my day, Basiu ;)
Podejrzewam, że tańszym i łatwiejszym rozwiązaniem jeśli operator nie zdecyduje się wdrożyć na stałe usługi wifi calling, będzie po prostu zerwanie umowy, zapłacenie kary umownej i podpisanie nowej umowy u innego operatora.
Oczywiście nie mówie tutaj o moim numerze, mi usługa wifi calling w zupełności wystarcza, w domu da się powiedzmy w miarę normalnie rozmawiać przez telefon, pomijając fakt że czasem rozmowa się rwie, pomimo wifi o bdb parametrach.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
You made my day, Basiu ;)
Podejrzewam, że tańszym i łatwiejszym rozwiązaniem jeśli operator nie zdecyduje się wdrożyć na stałe usługi wifi calling, będzie po prostu zerwanie umowy, zapłacenie kary umownej i podpisanie nowej umowy u innego operatora.
Oczywiście nie mówie tutaj o moim numerze, mi usługa wifi calling w zupełności wystarcza, w domu da się powiedzmy w miarę normalnie rozmawiać przez telefon, pomijając fakt że czasem rozmowa się rwie, pomimo wifi o bdb parametrach.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
numer zagadnienia to 170819-000541 - prosilbym o wsparcie i przyspieszenie tematu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Kamilf1987,
Sprawę przekazałam dalej.Kamilf1987 pisze:numer zagadnienia to 170819-000541
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Operator nie jest zainteresowany poprawieniem zasięgu w moim domu i okolicznym mieszkańcom za moje pieniadze.
Osoba która mi odpisała jest oderwana od rzeczywistości, ja piszę o repeaterze, a pan o wzmacniaczach wifi, sugeruje mi też banały w stylu "zmienić na 2g", cóż - mógł nie wiedzieć, że skoro wiem co to repeater to prawdopodobnie wypróbowałem już wszystkie tańsze sposoby :)
Problem jest tego typu, że telefon mojej żony jest bezużyteczny w domu - bo jak wspominałem w innej wypowiedzi, aplikacja do wifi calling się wyłącza i nie można przez nią dzwonic, a że żona jest na zwolnieniu lekarskim i będzie pewnie do okolic kwietnia głównie w domu to sprawa jest dość powiedzmy poważna.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Osoba która mi odpisała jest oderwana od rzeczywistości, ja piszę o repeaterze, a pan o wzmacniaczach wifi, sugeruje mi też banały w stylu "zmienić na 2g", cóż - mógł nie wiedzieć, że skoro wiem co to repeater to prawdopodobnie wypróbowałem już wszystkie tańsze sposoby :)
Problem jest tego typu, że telefon mojej żony jest bezużyteczny w domu - bo jak wspominałem w innej wypowiedzi, aplikacja do wifi calling się wyłącza i nie można przez nią dzwonic, a że żona jest na zwolnieniu lekarskim i będzie pewnie do okolic kwietnia głównie w domu to sprawa jest dość powiedzmy poważna.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Od czasu przejścia burzy 11.08 w miejscowości 87-707 Zakrzewo, powiat
aleksandrowski, maszt przy drodze DW 252, numer stacji BT 44235 jest
problem z zasięgiem w każdej technologii w samej miejscowości Zakrzewo.
Do tej pory zasięg był maksymalny 2G i 3G w budynkach, słabiej było z LTE
ale jakoś się trzymał. Obecnie telefon loguje się do stacji 2G/3G w Dobrym
(8,8 km od Zakrzewa ), Osięcinach ( 20 km od Zakrzewa - super
LTE 800 z agregacją ale z racji odległości działa jak działa... ),
Kruszwicy ( 20 km od Zakrzewa ), nawet Mikanowa ( też ok. 20 km
w prostej linii ). Żaden z kilku telefonów jakie są w domu ( S4, S5, S8 )
nie jest w stanie zalogować się na dłużej do nadajnika który mam 800
metrów od domu. Powód jest banalny. Znam dobrze ten nadajnik i podjechałem żeby
sprawdzić o co chodzi tym bardziej że jadąc w stronę północną zasięg
jest super. Okazuje się że anteny z sektorów 1 i 2 nakładają się na
siebie. Jedynka jest ustawiona dobrze. Sektor drugi powinien być
odchylony w stronę Zakrzewa ( południe / południowy wschód )przez co
nie ma teraz zasięgu i rozmowy trzeba prowadzić na zewnątrz na granicy
zasięgu wspomnianych nadajników. Zrobiłem nawet zdjęcie które wysłałem
przy okazji zgłoszenia. Przy takim ustawieniu nie da się pokryć obszaru 360 stopni wokół
nadajnika. Powstała dziura która przypadła na ulice Lipowa, Brzozowa, Wiśniowa.
Zdecydowałem się napisać o tym na forum ponieważ za chwilę będą już wrzesień i nic się nie dzieje
w temacie. Pierwsze zgłoszenie wysłałem przez formularz reklamacyjny 15.08 i już 17.08 była gotowa
odpowiedź w której zapewniono mnie o wnikliwym przyjrzeniu się sprawie a potem standardowa formułka
ze skryptu że jest wiele czynników zewnętrznych na które Polkomtel nie ma wpływu i świadczy usługi w ramach
możliwości technicznych.
Gdyby ktoś przeczytał ze zrozumieniem kilku podstawowych faktów czyli był super zasięg a po burzy jest
radiowa pustynia czyli trzeba zgłosić do technicznych że jest jakiś problem którym trzeba się zająć to nie byłoby tematu. Odpowiedź przyszła listownie i zwiastowała problemy.
Wybrałem się na wycieczkę do nadajnika, zobaczyłem w czym problem i zadzwoniłem tym razem na infolinię 19.08 by zgłosić problem z zasięgiem. Zgłoszenie przyjęto i nic. Zasięg leży. Dzwonię 23.08 i pytam co ze zgłoszeniem. Jest analizowane. Piszę maila 23.08 i dołączam zdjęcia anten żeby nie było wątpliwości że sobie to wymyśliłem. Proszę mnie o cierpliwość ale nadal nie widzę żadnej poprawy. Reasumując zgłaszam awarię, robię wam nawet diagnostykę w nadziei że to przyspieszy sprawę a dział techniczny myśli nie wiadomo nad czym. Cierpliwość mi się kończy. Do żony która jest w domu z dzieckiem nie mam się jak dodzwonić bo na wyświetlaczu chociaż jest napis Plus to zero kresek zasięgu i rozmawiać się nie da. Słyszę tylko abonent poza zasięgiem. Numer zgłoszenia na bok@plus.pl to Zagadnienie: 170823-002295.
W was moja jedyna nadzieja bo inaczej to chyba sam wejdę na ten nadajnik i przekręcę antenę
aleksandrowski, maszt przy drodze DW 252, numer stacji BT 44235 jest
problem z zasięgiem w każdej technologii w samej miejscowości Zakrzewo.
Do tej pory zasięg był maksymalny 2G i 3G w budynkach, słabiej było z LTE
ale jakoś się trzymał. Obecnie telefon loguje się do stacji 2G/3G w Dobrym
(8,8 km od Zakrzewa ), Osięcinach ( 20 km od Zakrzewa - super
LTE 800 z agregacją ale z racji odległości działa jak działa... ),
Kruszwicy ( 20 km od Zakrzewa ), nawet Mikanowa ( też ok. 20 km
w prostej linii ). Żaden z kilku telefonów jakie są w domu ( S4, S5, S8 )
nie jest w stanie zalogować się na dłużej do nadajnika który mam 800
metrów od domu. Powód jest banalny. Znam dobrze ten nadajnik i podjechałem żeby
sprawdzić o co chodzi tym bardziej że jadąc w stronę północną zasięg
jest super. Okazuje się że anteny z sektorów 1 i 2 nakładają się na
siebie. Jedynka jest ustawiona dobrze. Sektor drugi powinien być
odchylony w stronę Zakrzewa ( południe / południowy wschód )przez co
nie ma teraz zasięgu i rozmowy trzeba prowadzić na zewnątrz na granicy
zasięgu wspomnianych nadajników. Zrobiłem nawet zdjęcie które wysłałem
przy okazji zgłoszenia. Przy takim ustawieniu nie da się pokryć obszaru 360 stopni wokół
nadajnika. Powstała dziura która przypadła na ulice Lipowa, Brzozowa, Wiśniowa.
Zdecydowałem się napisać o tym na forum ponieważ za chwilę będą już wrzesień i nic się nie dzieje
w temacie. Pierwsze zgłoszenie wysłałem przez formularz reklamacyjny 15.08 i już 17.08 była gotowa
odpowiedź w której zapewniono mnie o wnikliwym przyjrzeniu się sprawie a potem standardowa formułka
ze skryptu że jest wiele czynników zewnętrznych na które Polkomtel nie ma wpływu i świadczy usługi w ramach
możliwości technicznych.
Gdyby ktoś przeczytał ze zrozumieniem kilku podstawowych faktów czyli był super zasięg a po burzy jest
radiowa pustynia czyli trzeba zgłosić do technicznych że jest jakiś problem którym trzeba się zająć to nie byłoby tematu. Odpowiedź przyszła listownie i zwiastowała problemy.
Wybrałem się na wycieczkę do nadajnika, zobaczyłem w czym problem i zadzwoniłem tym razem na infolinię 19.08 by zgłosić problem z zasięgiem. Zgłoszenie przyjęto i nic. Zasięg leży. Dzwonię 23.08 i pytam co ze zgłoszeniem. Jest analizowane. Piszę maila 23.08 i dołączam zdjęcia anten żeby nie było wątpliwości że sobie to wymyśliłem. Proszę mnie o cierpliwość ale nadal nie widzę żadnej poprawy. Reasumując zgłaszam awarię, robię wam nawet diagnostykę w nadziei że to przyspieszy sprawę a dział techniczny myśli nie wiadomo nad czym. Cierpliwość mi się kończy. Do żony która jest w domu z dzieckiem nie mam się jak dodzwonić bo na wyświetlaczu chociaż jest napis Plus to zero kresek zasięgu i rozmawiać się nie da. Słyszę tylko abonent poza zasięgiem. Numer zgłoszenia na bok@plus.pl to Zagadnienie: 170823-002295.
W was moja jedyna nadzieja bo inaczej to chyba sam wejdę na ten nadajnik i przekręcę antenę
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ostatnie zdanie najlepsze :)
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
dav,
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lut 2017, o 17:29
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam! Mam problem z zasięgiem w miejscowości Studzienice woj. śląskie w okolicach ul. Szewczyka 60 do 74 oraz ul. jaskółek 16. Na zewnątrz zasięg góra 2 z 5 kresek 3G natomiast na ul jaskółek zasięg prawie zerowy ( o zasięgu wew. budynku mogę w ogóle zapomnieć). Zasięg na ul. Szewczyka 60-74 wew budynków prawie zerowy na zewnątrz 2 czasami 3 kreski przy dobrej pogodzie. Czy są prowadzone jeskieś prace na tym terenie?