Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 08:54
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
A takie pytanie... a to jest pewne że powstanie taka stacja? i w jakiej miejscowości?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Lukaszelek, takie są obecne plany. Nie mogę jednak zagwarantować, że nic się nie zmieni.
Gościeradów Folwark.Lukaszelek pisze:w jakiej miejscowości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Daniel_Plus pisze:szymon84, podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR).
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
szymon84, niestety są to słabe parametry sygnału. Poszukaj miejsca w domu, w którym parametry będą możliwie najlepsze np. przy którymś z okien. W ocenie pomocna będzie poniższa tabelka: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=48& ... RP#p204530
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "Nie zarejestrowano w sieci"
Mam komunikat "nie zarejestrowano w sieci"
Mam zasięg na telefonie. Nie moge nic zrobić (np wejsc na pluskonto, zadzwonić na bok itp) - bo telefon jest nieaktywny... Wcześniej wszystko działało...
Co dalej?
Mam zasięg na telefonie. Nie moge nic zrobić (np wejsc na pluskonto, zadzwonić na bok itp) - bo telefon jest nieaktywny... Wcześniej wszystko działało...
Co dalej?
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2018, o 15:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "Nie zarejestrowano w sieci"
megadzik,
sprawa dotyczy numeru w ofercie Plus Mix czy Plus na Kartę? Kiedy konto ostatni raz było zasilane? Jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
sprawa dotyczy numeru w ofercie Plus Mix czy Plus na Kartę? Kiedy konto ostatni raz było zasilane? Jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "Nie zarejestrowano w sieci"
Ja rozumiem te wszystkie pytania - taki standard z Waszej strony
Taryfa - jest napisana. Abonament. Rano działało - dziś tez jest jest ok.
Pewno wasz system miał zawiechę - ale do tego się nie przyznacie. Jak czytam internet to często jest tak u was. Co jakis czas dostaje informację, ze rodzina i znajomi - nie mogą się do mnie dodzwonić.
Ale co się pół dnia namęczyłem - to moje. Gdyby telefon miał być na firmę - na pewno nie w plusie
Dziś już ok. "Samo" się naprawiło.
Zróbcie coś z waszą infrastrukturą. Szczycicie się zasięgiem - ale używanie telefonu z waszym zasięgu - to masakra...
Takie mam - niestety - doświadczenia
Taryfa - jest napisana. Abonament. Rano działało - dziś tez jest jest ok.
Pewno wasz system miał zawiechę - ale do tego się nie przyznacie. Jak czytam internet to często jest tak u was. Co jakis czas dostaje informację, ze rodzina i znajomi - nie mogą się do mnie dodzwonić.
Ale co się pół dnia namęczyłem - to moje. Gdyby telefon miał być na firmę - na pewno nie w plusie
Dziś już ok. "Samo" się naprawiło.
Zróbcie coś z waszą infrastrukturą. Szczycicie się zasięgiem - ale używanie telefonu z waszym zasięgu - to masakra...
Takie mam - niestety - doświadczenia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
megadzik,
O jaką lokalizację chodzi?
Zatem proszę o pisanie we właściwych działach.megadzik pisze:Ja rozumiem te wszystkie pytania - taki standard z Waszej strony
Taryfa - jest napisana. Abonament.
O jaką lokalizację chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iPhone 7 lte problem
Witam,
od około tygodnia mam problem z iPhonem 7 (iOS 11.3) z polskiej dystrybucji.
Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Czasami w ogóle podczas logu w LTE nie działa internet, wszystkie ustawienia transmisji danych i APN'y ustawione jak niżej.
APN: plus
LTE: plus
Resetowałem ustawienia sieciowe, wszystkie ustawienia i odtworzyłem iPhone'a bez przywracania kopii.
Proszę o info co może być przyczyną, do iOS 11.2.6 wszystko było ok.
Pozdrawiam
Marcin
od około tygodnia mam problem z iPhonem 7 (iOS 11.3) z polskiej dystrybucji.
Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Czasami w ogóle podczas logu w LTE nie działa internet, wszystkie ustawienia transmisji danych i APN'y ustawione jak niżej.
APN: plus
LTE: plus
Resetowałem ustawienia sieciowe, wszystkie ustawienia i odtworzyłem iPhone'a bez przywracania kopii.
Proszę o info co może być przyczyną, do iOS 11.2.6 wszystko było ok.
Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2018, o 09:53 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj MNO,
Połączenia głosowe realizowane są w trybie 3G. Urządzenie powinno mieć możliwość automatycznego przełączania się między trybami sieci 3G, LTE.MNO pisze:Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam
Kiedy jakaś rozbudowa nadajnika Rydułtowy Leon 2 bo jest bardzo przeciążony? router musiałem przełączyć na 3g 2100mhz bo inaczej klapa totalna . Na stronie z nadajnikami widnieje nadajnik na ul. Raciborskiej 260 Rybnik a nadajnik juz dawno zlikwidowany. Czy będzie jego ponowna instalacja ? bo widziałem ,że koncesja jest przedłużona.
Kiedy jakaś rozbudowa nadajnika Rydułtowy Leon 2 bo jest bardzo przeciążony? router musiałem przełączyć na 3g 2100mhz bo inaczej klapa totalna . Na stronie z nadajnikami widnieje nadajnik na ul. Raciborskiej 260 Rybnik a nadajnik juz dawno zlikwidowany. Czy będzie jego ponowna instalacja ? bo widziałem ,że koncesja jest przedłużona.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
szymon84, BT20959 i BT22111 - LTE900 w czerwcu. Rybnik bez planów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
jaka sytuacja z BT22637 ? bedzie na nowo zabudowany? koncesję macie przedłużoną a nadajnika nie ma?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
szymon84,
- szkoła niestety wypowiedziała nam umowę.
- szkoła niestety wypowiedziała nam umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Proszè o sprawdzenie dzialania nadajnika znajdujacego sie w Nowym Targu 34-471 w okolicach ulicy Szaflarskiej 141. W ostatnim czasie bardxo czesto przerywa połaczenia i bardzo często podczas polaczenia traci zasieg. Nic nie slychac lub pojawiaja sie trzaski. W pracy mamy 4 telefony w plusie i na kazdym sytuacja sie powtarza. Dziekuje
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka