Teraz jest 30 mar 2017, o 15:45

Zostaw Kontakt




Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

marmat

PlusManiak

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): 19 gru 2012, o 10:44
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: iPhone 5, LG L7 II

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post28 wrz 2016, o 13:42

Będąc przed domem mam 1 kreskę zasięgu LTE, w domu nie ma zasięgu LTE wogóle. 1.29km km w linii prostej od nadajnika.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17216
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 38 razy
    Otrzymał podziękowań: 1551 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post28 wrz 2016, o 14:54

marmat, proszę prześlij przez ten formularz współrzędne lokalizacji o której piszesz oraz numer telefonu karty SIM na której testowałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 219
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 66 razy
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 wrz 2016, o 08:07

Wysłałem zapytanie do Obsługi, jest informacja, zakończone, ale nic nie mam i nie wiem jakie jest rozwiązanie. 160925-000707
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1683
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 136 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 wrz 2016, o 09:22

Ron,

zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego. Poprosiłam o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 219
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 66 razy
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 wrz 2016, o 09:43

To dziwne, ponieważ mi wyświetla że rozwiązane, a na maila przyszła ankieta na temat Obsługi.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1683
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 136 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 wrz 2016, o 10:25

Ron,

otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(30 wrz 2016, o 11:59)
Offline
Avatar użytkownika

pantin

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 23 paź 2014, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE – Of. Okazyjna
  • Model telefonu: OnePlus One 64GB

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 wrz 2016, o 11:30

Witam. Czy ten bts obsługuje tylko 2G?ObrazekObrazek

Wysłane z mojego OnePlus One 64GB
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post30 wrz 2016, o 11:41

pantin, nie, stacja BT32167 działa również w U900 i LTE1800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pantin

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 23 paź 2014, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE – Of. Okazyjna
  • Model telefonu: OnePlus One 64GB

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post1 paź 2016, o 16:13

Przemek_Plus napisał(a):pantin, nie, stacja BT32167 działa również w U900 i LTE1800.


To dlaczego mam tylko 2G (w domu nie łapie mi 3G/H/H+, tylko jak włącze to LTE - ale prędkość chyba 2G - na ostatnim zrzucie). Już kiedyś pisałem. Od pół roku tak jest.

zasplus3.jpg
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 paź 2016, o 10:21

pantin, na poprzednich Twoich screenach widać zasięg 3G - to, jak rozumiem, test wykonany z innej lokalizacji? Innymi słowy - czy jest tak, że nie "łapiesz" sygnału 3G w domu, ale w innych miejscach możesz korzystać z tego pasma? Czy wychodząc na zewnątrz uzyskujesz sygnał 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pantin

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 23 paź 2014, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE – Of. Okazyjna
  • Model telefonu: OnePlus One 64GB

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 paź 2016, o 11:49

Przemek_Plus napisał(a):pantin, na poprzednich Twoich screenach widać zasięg 3G - to, jak rozumiem, test wykonany z innej lokalizacji? Innymi słowy - czy jest tak, że nie "łapiesz" sygnału 3G w domu, ale w innych miejscach możesz korzystać z tego pasma? Czy wychodząc na zewnątrz uzyskujesz sygnał 3G?

Tak. Tamte były w mieście (w okolicach tych dwóch stacji co widać na screenie). Jak mnie łączy do tej to mam 2G. Czy to w domu czy na dworze czy to w pracy. Bardziej w lewo od punktu lokalizacji na screenie. Czyli rozumiem, że zasięg sieci się pogorszył? Bo przez 15 lat było wszystko ok.

Wysłane z mojego OnePlus One 64GB
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 paź 2016, o 12:00

pantin, poprosiłem o ponowną analizę pracy tej stacji w paśmie U900. Dam znać, gdy uzyskam jakąś odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 219
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 66 razy
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 paź 2016, o 15:54

Basia_Plus napisał(a):Ron,

otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.

Nie rozumiem dalej. Zgłoszenie rozwiązane, a odpowiedzi brak. Nie można po prostu wysłać :-? na maila.
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post3 paź 2016, o 16:04

Ron, ciężko mi stwierdzić, skąd informacja o "zakończeniu" zgłoszenia. Mogę potwierdzić to, co napisała wcześniej Basia_Plus:
Basia_Plus napisał(a):problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Innymi słowy - zgłoszenie nie zostało jeszcze przeprocesowane przez pracowników naszego działu technicznego, ale poprosiliśmy o szybsze jego rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 219
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 66 razy
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 paź 2016, o 08:01

160925-000707 Pytanie o sprawdzenie. Zasięg Rozwiązane 25/09/2016 20:43
Dalej nic i czekan na odpowiedź na proste pytanie. Oczywiście tylko Plus nie może odpowiedzieć.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: wms2601 i 42 gości