Strona 120 z 235

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 28 wrz 2016, o 14:42
autor: marmat
Będąc przed domem mam 1 kreskę zasięgu LTE, w domu nie ma zasięgu LTE wogóle. 1.29km km w linii prostej od nadajnika.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 28 wrz 2016, o 15:54
autor: Krzysiek_Plus
marmat, proszę prześlij przez ten formularz współrzędne lokalizacji o której piszesz oraz numer telefonu karty SIM na której testowałeś.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 30 wrz 2016, o 09:07
autor: Ron
Wysłałem zapytanie do Obsługi, jest informacja, zakończone, ale nic nie mam i nie wiem jakie jest rozwiązanie. 160925-000707

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 30 wrz 2016, o 10:22
autor: Basia_Plus
Ron,

zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego. Poprosiłam o przyspieszenie jego rozwiązania.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 30 wrz 2016, o 10:43
autor: Ron
To dziwne, ponieważ mi wyświetla że rozwiązane, a na maila przyszła ankieta na temat Obsługi.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 30 wrz 2016, o 11:25
autor: Basia_Plus
Ron,

otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 30 wrz 2016, o 12:30
autor: pantin
Witam. Czy ten bts obsługuje tylko 2G?ObrazekObrazek

Wysłane z mojego OnePlus One 64GB

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 30 wrz 2016, o 12:41
autor: Przemek_Plus
pantin, nie, stacja BT32167 działa również w U900 i LTE1800.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 1 paź 2016, o 17:13
autor: pantin
Przemek_Plus pisze:pantin, nie, stacja BT32167 działa również w U900 i LTE1800.
To dlaczego mam tylko 2G (w domu nie łapie mi 3G/H/H+, tylko jak włącze to LTE - ale prędkość chyba 2G - na ostatnim zrzucie). Już kiedyś pisałem. Od pół roku tak jest.
zasplus3.jpg

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 3 paź 2016, o 11:21
autor: Przemek_Plus
pantin, na poprzednich Twoich screenach widać zasięg 3G - to, jak rozumiem, test wykonany z innej lokalizacji? Innymi słowy - czy jest tak, że nie "łapiesz" sygnału 3G w domu, ale w innych miejscach możesz korzystać z tego pasma? Czy wychodząc na zewnątrz uzyskujesz sygnał 3G?

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 3 paź 2016, o 12:49
autor: pantin
Przemek_Plus pisze:pantin, na poprzednich Twoich screenach widać zasięg 3G - to, jak rozumiem, test wykonany z innej lokalizacji? Innymi słowy - czy jest tak, że nie "łapiesz" sygnału 3G w domu, ale w innych miejscach możesz korzystać z tego pasma? Czy wychodząc na zewnątrz uzyskujesz sygnał 3G?
Tak. Tamte były w mieście (w okolicach tych dwóch stacji co widać na screenie). Jak mnie łączy do tej to mam 2G. Czy to w domu czy na dworze czy to w pracy. Bardziej w lewo od punktu lokalizacji na screenie. Czyli rozumiem, że zasięg sieci się pogorszył? Bo przez 15 lat było wszystko ok.

Wysłane z mojego OnePlus One 64GB

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 3 paź 2016, o 13:00
autor: Przemek_Plus
pantin, poprosiłem o ponowną analizę pracy tej stacji w paśmie U900. Dam znać, gdy uzyskam jakąś odpowiedź.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 3 paź 2016, o 16:54
autor: Ron
Basia_Plus pisze:Ron,

otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Nie rozumiem dalej. Zgłoszenie rozwiązane, a odpowiedzi brak. Nie można po prostu wysłać :-? na maila.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 3 paź 2016, o 17:04
autor: Przemek_Plus
Ron, ciężko mi stwierdzić, skąd informacja o "zakończeniu" zgłoszenia. Mogę potwierdzić to, co napisała wcześniej Basia_Plus:
Basia_Plus pisze:problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Innymi słowy - zgłoszenie nie zostało jeszcze przeprocesowane przez pracowników naszego działu technicznego, ale poprosiliśmy o szybsze jego rozwiązanie.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 5 paź 2016, o 09:01
autor: Ron
160925-000707 Pytanie o sprawdzenie. Zasięg Rozwiązane 25/09/2016 20:43
Dalej nic i czekan na odpowiedź na proste pytanie. Oczywiście tylko Plus nie może odpowiedzieć.