Teraz jest 11 gru 2017, o 06:34

Zostaw Kontakt




Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2580
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 paź 2016, o 14:39

Ron,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(6 paź 2016, o 12:50)
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 159 razy
    Otrzymał podziękowań: 22 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 paź 2016, o 10:05

Basia_Plus napisał(a):Ron,

sprawdź pocztę.

Tak czytałem wczoraj odpowiedź. Wszystko fajnie wiem, że 2 stację mnie obsługują, ale już położenia tych stacji nie znam, a prosiłem. Wiem gdzie są, ale które to dwie stacje już nie. :->
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 paź 2016, o 10:42

Ron, orientacyjne położenie BTS'ów możesz sprawdzić na mape: http://beta.btsearch.pl/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(6 paź 2016, o 12:49)
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 159 razy
    Otrzymał podziękowań: 22 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post6 paź 2016, o 10:54

Tak, znam na pamięć każdy nadajnik i domyślam się o które chodzi ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Tośka89

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 paź 2016, o 14:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 paź 2016, o 14:29

Witam. Mam problem z zasięgiem w Karsinie przy ul. Długiej w Gminie Karsin, powiat kościerski. Problem trwa od kilku miesięcy. Po kontakcie z biurem obsługi dostałam informację, że mogę napisać wypowiedzenie umowy z powodu braku zasięgu i nie zostanę obciążona karą umowną. Czy to prawda? Aczkolwiek dotychczas byłam zadowolona z tej sieci i może coś się zmieni?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2580
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 paź 2016, o 15:48

Witaj Tośka89,

Tośka89 napisał(a):Mam problem z zasięgiem w Karsinie przy ul. Długiej

czy problem występuje zarówno w 2G jak i 3G?
Tośka89 napisał(a):dostałam informację, że mogę napisać wypowiedzenie umowy z powodu braku zasięgu i nie zostanę obciążona karą umowną.

Jeżeli rozwiążesz umowę przed jej zakończeniem zostanie naliczona kara umowna z tytułu niedotrzymania warunków umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Avatar użytkownika

Harry Callahan

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 paź 2016, o 18:56

Tośka89 napisał(a):Witam. Mam problem z zasięgiem w Karsinie przy ul. Długiej w Gminie Karsin, powiat kościerski. Problem trwa od kilku miesięcy. Po kontakcie z biurem obsługi dostałam informację, że mogę napisać wypowiedzenie umowy z powodu braku zasięgu i nie zostanę obciążona karą umowną. Czy to prawda? Aczkolwiek dotychczas byłam zadowolona z tej sieci i może coś się zmieni?


http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc ... 71&zoom=13

Do stacji bazowej Osowo masz jakies 5 km. To nie malo, ale tez nie za duzo. Piszesz, ze wczesniej bylo OK i na to wygladaloby. Spytaj lepiej czy Plus nie wylaczyl stacji Osowo, Odry lub Wiele
Offline
Avatar użytkownika

jack4x4

PlusManiak

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 4 cze 2015, o 12:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post9 lis 2016, o 18:57

Krzysiek_Plus napisał(a):
jack4x4 napisał(a):Widzę że Specjaliści Plusa wrócili z wakacji i znowu pojawiają się na forum. Dlatego przypominam, że w mojej lokalizacji po awarii z przed kilku miesięcy nadal prawie nie ma zasięgu.

Nie stwierdzono żadnej awarii, BTS z którego korzystałeś przez cały ten czas działał prawidłowo (obsługiwał innych użytkowników itp).

Sam zaś poziom sygnału nie jest stały i jest zależy o wielu czynników i uwarunkowań zewnętrznych (niezależnie od działania/ustawień BTS'a), w tym geograficznych (np.: wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu) i urbanistyczne (np. typ zabudowy, odległość do okna) miejsca w którym użytkownik się znajduje, zmienności naturalnych warunków propagacji fal radiowych (np. pogorszenie wynikające z warunków atmosferycznych) oraz odległość od najbliższego nadajnika i aktualne obciążenia stacji nadawczo-odbiorczych wynikające z okoliczności, więc nie ma stałej odległości która gwarantuje bezproblemowe korzystanie.

jack4x4 napisał(a):Po trwającej wiele tygodni interwencji techników nadal jest znacznie gorzej niż było przed awarią, ale przedstawiciele Polkomtela czują się rozgrzeszeni, bo przecież:
"wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone

Tak, technicy już zweryfikowali wszystkie możliwości, ustawienia anteny były zmieniane kilkakrotnie, niestety jak sam zauważyłeś nie miało to wpływu na poprawę sygnału w Twojej lokalizacji.



Przez ostatnie parę tygodni sygnał Plusa w mojej okolicy znacznie się poprawił. Naiwny sądziłem, że technicy po cichu coś poprawili w ustawieniach BTS-a. Niestety od wczoraj czy przedwczoraj sygnał ciągle zanika do 0 nawet na zewnątrz budynków. Czyli jest jeszcze gorzej nawet niż było latem.
Offline
Avatar użytkownika

devhost97

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 gru 2016, o 17:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: XCover 3

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post1 gru 2016, o 17:46

Czy ma ktoś może poza mną problemy z zasięgiem w Wieliczce ? Problem polega na tym że podczas korzystania z 3G zdarzają się przypadki gdzie podczas rozmowy (ostatnio coraz częsciej) - po losowym czasie (od 15 sekund do nawet godziny rozmowy bez problemów) nagle przestaje słyszeć rozmówce - natomiast on mnie słyszy świetnie. Nie jest to zależne od telefonu ponieważ na dwóch innych telefonach oraz numerach w Plus jest to samo. Natomiast po przełączeniu na zasięg 2G problem znika :/ Niestety jest to uporczywe ponieważ cały czas muszę przełączać między zasięgiem 2G/4G :/
Zgłosiłem usterkę telefonicznie na infolini ale do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi - w związku z tym podaje numer zgłoszenia: C00000001319325

Pozdrawiam,
Dominik
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2580
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post1 gru 2016, o 18:00

devhost97,

devhost97 napisał(a):podaje numer zgłoszenia: C00000001319325

wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.

EDYCJA:
Podaj proszę poprzez ten formularz kilka przykładów, kiedy występowały problemy ze słyszalnością.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

madi89

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 lis 2016, o 18:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung A3

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 gru 2016, o 17:14

Witam,
mieszkam w miejscowości Cekanowo (ul. Fiołkowa) między Płockiem a Słupnem (woj. mazowieckie)

Jest problem z zasięgiem... Wychylając się do okna jakoś można gadać, ale jest to męczące... Wg mapy też tutaj występuje brak zasięgu.

Co mogę zrobić ? Czy są jakieś plany wzmocnienia zasięgu w tym rejonie ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2580
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post5 gru 2016, o 11:25

Witaj madi89,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zSzymek122

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 gru 2016, o 22:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Sony xperia e5

Błąd

Post19 gru 2016, o 22:34

Witam
Mam taki problem w dn 9 grudnia zarejestrowalem się
Ale później (ten sam dzień) wziąłem abonament z telefonem. Występują często problemy nie mogę zadzwonić, wysłać SMsa i niedziela internet na początku wszystko działało przez ok 5dni. Więc proszę o pomoc bo niewiem co się dzieje np w dn 19 grudnia 2016 do godziny 9:00 działały wszystkie usługi wymienione powyżej. Mam tel sony xperia e5.
Dziękuję za przeczytanie i proszę o pomoc
Ostatnio edytowano 20 gru 2016, o 09:14 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2580
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post20 gru 2016, o 10:06

Witaj zSzymek122,

zSzymek122 napisał(a): Występują często problemy nie mogę zadzwonić, wysłać SMsa i niedziela internet

jak wygląda kwestia zasięgu, czy problem występuje zarówno w 2 G, jak i 3 G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz Zbroński

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 9 kwi 2015, o 18:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rodzina Plusa
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 11:22

Dzień dobry,

nie chciałem zakładać nowego tematu. Numer dezaktywowany mimo iż po rezygnacji została podpisana umowa. Reklamacja uwzględniona, numer miał zostać ponownie włączony przed 06.01.2017. Zbliża się koniec kolejnego weekendu i nadal numer nie działa.

Poproszę o interwencję w tej sprawie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości