Teraz jest 22 sty 2017, o 09:03

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt




Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1477
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 11:46

Witaj Tomasz Zbroński,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz Zbroński

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 9 kwi 2015, o 18:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 11:48

Wysłane, dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1477
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post12 sty 2017, o 12:31

Tomasz Zbroński,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 09:49

To co się ostatnio dzieje z waszą siecią to są straszne jaja...
Warszawa, stolica, centrum Polski, praktycznie centrum miasta..konkretniej Ochota, ulica Okińskiego i równoległe ulice.

Możemy siedzieć obok siebie (obydwoje w Plusie) a w słuchawce usłyszymy, sygnał zajętości lub wyłączony telefon. Jak już uda się połączyć gdy jeden z telefonów jest w tej lokalizacji, zaś drugi w zupełnie innej dzielnicy wtedy praktycznie rozmówcy się nie słyszą.. Zasięg LTE jest z jedną kreską albo wcale go nie ma, czasem uda mu się wyłapać jakiś zasięg 3G ale to totalne minimum. A coraz częściej urządzenia pokazują brak sieci (brak zasięgu)... :roll: Przypomnę, że mamy rok 2017!!!

Wcześniej nic takiego się nie działo a problem związany z urządzeniem można wykluczyć z uwagi na fakt, że sprawdzam ten przypadek na dwóch telefonach. Trzeci telefon w Play jakoś w tej samej chwili, w tym samym miejscu nie ma najmniejszego problemu z zasięgiem.

Nadajniki w odłegłości 0,45 / 0,50 km (dwa w pobliżu). Współrzedne mojej lokalizacji: 52.197333, 20.975652
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 10:55

mati55 nie ma zgłoszeń dotyczących problemów z zasięgiem w podanej przez Ciebie lokalizacji.
Czy zgłaszałeś tą sprawa do Działu Obsługi Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mati55

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 3 sty 2013, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 10:58

Nie, dotychczas tego nie zrobiłem z uwagi na fakt, że podczas zgłaszania problemów w DUK jestem olewany przez szanownych konsultantów.. Sytuacja powtórzyła się kilkukrotnie a składanie kolejnych zgłoszeń związanych z pracą DUK i podejściem konsultantów nic nie pomogło. :)
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post17 sty 2017, o 11:44

mati55 proponuję, zatem przesłanie opisu problemu z zasięgiem wraz z numerem, którego to dotyczy i lokalizacją na adres bok@plus.pl. W momencie otrzymaniu numeru referencyjnego podaj nam go tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości