Strona 135 z 235

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 5 lis 2017, o 21:33
autor: marchelmza
Jestem już w pluszu abo. Wczoraj i dziś brak problemów z rozmowami, testów z 2g 3g nie zdążyłem zrobić. Na LTE mam -95 db. Bts na terenie zakładu energetycznego mam dokładnie z boku bloku więc sygnał przebija dużo betonu. Według niektórych programów czasem fon łączy z innym bts grzywna. Adres nie był dokładny brakło numeru mieszkania ale dzięki za info. Jak będzie się coś działo dam znać

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 6 lis 2017, o 11:23
autor: Marta_Plus
marchelmza,
marchelmza pisze:Wczoraj i dziś brak problemów z rozmowami, testów z 2g 3g nie zdążyłem zrobić.
super. Dziękuję za informację i cieszę się, że już wszystko wróciło do normy. :->
marchelmza pisze:Jak będzie się coś działo dam znać
OK, oczywiście służymy pomocą.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 7 lis 2017, o 20:42
autor: marcinhp
Czy od jakiegoś czasu w Lublinie są prowadzone jakieś pracę, które ograniczają zasięg? Od kilku dni strony wczytują wolne, internet jest raz szybki, raz wolny, filmiki na youtube ładują się z opóźnieniem a często gęsto połączenia trzeba resetować. Zaznaczam, że wciąż jestem w zasięgu LTE.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 8 lis 2017, o 11:34
autor: Michał_Plus
marcinhp, podaj swoją dokładną lokalizację. Ulica i numer domu. Jakie prędkości obserwujesz? Masz może wyniki spedtestu? Jaki jest wtedy ping?

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 8 lis 2017, o 13:24
autor: marcinhp
Jutrzenki 20.

W tej chwili nie ma mnie w mieszkaniu, ale wczoraj gdy chciałem dokonać speedtestu, to przerywało mi regularnie połączenie.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 8 lis 2017, o 14:08
autor: Michał_Plus
marcinhp, z jakiego sprzętu korzystasz? Czy masz możliwość podać mi parametry sygnału RSRP,RSRQ i SNIR? Postaraj się zrobić test prędkości i opublikuj wyniki.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 13 lis 2017, o 14:03
autor: str1ker
Na początku miesiąca przeszedłem na Plush Abo L przenosząc numer z Play (kartę z umową przywiózł kurier) i o ile na początku (czyli kilka dni po tym jak dostałem SMSa że numer z powrotem aktywny itd.) wszystko grało, to teraz:
a) czasami nie da sie do mnie dodzwonić (tak jakbym nie miał zasięgu) w sytuacji gdzie u mnie pokazuje wszystkie kreski
b) znika mi zasięg w samym centrum Szczecina
c) magicznego napisu "Plus LTE" nie widziałem już od tygodnia i ciągle działam na 3G obojętnie od miejsca pobytu (APN ustawiałem zgodnie z poleceniem na stronie, bez skutku), preferowany typ sieci ustawiony na LTE. Przy wyszukiwaniu sieci czasami widnieje Plus LTE, a czasami nie. Jednak po kliknięciu albo wyrzuca jakiś błąd, albo rejestruje mnie w sieci "Plus LTE" ale znika mi zasięg a wraca po powrocie na Plus 3G.
W dodatku SMSy przychodzą (o ile w ogóle) z takim opóźnieniem że nie daje rady zapłacić faktury bo kończy mi się sesja na stronie banku (potwierdzenie przelewu kodem SMS). Owszem mogę zapłacić innym sposobem ale nie na tym polega problem.
Model telefonu to Xiaomi Redmi Note 3 Pro (ta wersja bodajże nie obsługuje pasma 800) ale LTE w Playu i T-Mobile działało bez zarzutu nawet na samych obrzeżach miasta. Aktualnie nawet mam problem z dzwonieniem i wejściem na google.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 13 lis 2017, o 16:02
autor: Ewa_Plus
str1ker,
- jaki APN masz ustawiony w tym telefonie?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, dalej występują podobne problemy?

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 13 lis 2017, o 16:35
autor: str1ker
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP (sprawdzałem też bez)
Typ APN: default,supl (sprawdzałem też ze spacją po przecinku i samo default)

Aktualnie nie mam możliwości sprawdzenia na innym urządzeniu (jutro może mi się uda znaleźć jakiegoś szczura doświadczalnego), w internecie wyczytałem że niektórzy nie mieli aktywowanej usługi LTE na karcie lub też pomogła jej dezaktywacja i ponowna aktywacja. W Plus Online usługa widnieje jako aktywna.
Co ciekawe nie działa żaden kod USSD, po wpisaniu pokazuje że błędny albo kręci się kółeczko w nieskończoność.
W prywatnej wiadomości wysyłam numer telefonu, może sprawdzicie czy to nie coś po waszej stronie (karta nówka sztuka więc o ile nie przybyła wadliwa to powinna być sprawna). Przy okazji może uda Wam się zweryfikować/zresetować tę usługę LTE do czasu aż nie zweryfikuję karty na innym urządzeniu.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 13 lis 2017, o 17:56
autor: Ewa_Plus
str1ker,
- Twój telefon faktycznie nie obsługuje LTE 800, ale skoro sytuacja dotyczy całego LTE a także połączeń i SMS, to może być jakaś inna przyczyna. Z poziomu Forum Plusa nie mamy wglądu na konta, ale mogłabym przekazać sprawę do weryfikacji przez dział techniczny. Numer telefonu już Twój mam. Zatem zrób proszę jeszcze ten test krzyżowy i sprawdź jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu oraz inna kartę SIM w Twoim telefonie. Pomoże to wykluczyć winę po stronie samego urządzenia.
Jeśli dalej będzie to samo, to podeślij mi mailem lokalizację w jakiej ostatnio przebywałeś i godzinami w jakich problem występował.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 14 lis 2017, o 13:23
autor: str1ker
Test krzyżowy za mną, bez żadnej poprawy. Sytuacja jest analogiczna na innym urządzeniu (które obsługuje tym razem LTE 800), natomiast karta z każdej innej sieci działa na moim telefonie jak powinna. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia innej karty z Plusa.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 14 lis 2017, o 15:59
autor: Ewa_Plus
str1ker,
- dziękuję za maila. Przekazałam sprawę do sprawdzenia przez dział techniczny. Dam znać, jak coś już będzie wiadomo.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 15 lis 2017, o 13:51
autor: str1ker
Wiadomo już coś? Bo z czasem coraz bardziej to staje się uciążliwe, bez internetu na mieście jak bez ręki. W salonie Plusa byliby w stanie mi pomóc czy dział techniczny ma większe moce sprawcze niż obsługa salonu na miejscu? I w przypadku gdyby się okazało że to karta SIM jest wadliwa, wymiana odbywa się bezpłatnie i od ręki czy są jakieś koszty i trzeba czekać kilka dni?
Dla mnie tylko dwie opcje są logiczne - uszkodzona karta albo coś jest "nieaktywowane" itd. na moim koncie. Skoro problem dotyczy nie samego internetu a również połączeń i smsów (ja dzwonić mogę, chociaż też nie zawsze, do mnie nie można) a każda inna karta działa jak powinna. APNy już chyba próbowałem wszystkie możliwe, za każdym razem resetując telefon. Jedyne co udało mi sie zrobić w ten sposób to całkowicie wywalić zasięg.
Niezależnie od miejsca i czasu połączenie samo przeskakuje sobie pomiędzy LTE, 3G a "brakiem usługi", w momencie odpalenia pakietu danych (o ile w ogóle się uda) zostaje już tylko h+

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 15 lis 2017, o 15:23
autor: Basia_Plus
str1ker,

sprawa jest jeszcze w trakcie analizy. Poczekaj proszę na odpowiedź z działu technicznego.
str1ker pisze:I w przypadku gdyby się okazało że to karta SIM jest wadliwa, wymiana odbywa się bezpłatnie i od ręki czy są jakieś koszty i trzeba czekać kilka dni?
Wymiana karty SIM nastąpi w tym samym dniu. Więcej info na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

: 17 lis 2017, o 12:29
autor: str1ker
Skomplikowana ta analiza, że trwa aż 3 dni. Nie że chcę być złośliwy, ale jak nie dowiem się niczego dzisiaj to zostanę na weekend bez kontaktu ze światem, bo spędzam te dni w podróży - bez możliwości dzwonienia, pisania smsów i korzystania z internetu, czyli wszystkiego za co płacę.