Teraz jest 23 cze 2018, o 00:00

Zostaw Kontakt





Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 lut 2018, o 10:51

szymon84, nie mam, w tej chwili, potwierdzonej daty realizacji dla BT24254. Projekt znajduje się jednak na liście, co może sugerować, że nastąpi to jeszcze w tym roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szymon84

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 09:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post13 lut 2018, o 12:18

Jakość spadła drastycznie a płacić trzeba . Zastanawiam się nad rozmową z moim adwokatem. Chciałem przenieść i telefon do Plusa ale wstrzymuje się bo nawet monitoring na necie waszym nie działa.
Offline
Avatar użytkownika

qiforp

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 lut 2018, o 08:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament 50
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2016)

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post22 lut 2018, o 08:52

Witam.

Od 4 lat mieszkam na Osiedlu Regaty w Warszawie. Ul. Żeglugi Wiślanej. Nadajnik znajduje się kilometr od naszego osiedla ale w wielu miejscach na osiedlu nie ma zasięgu, w mieszkaniu zasięg również często rwie. Mówię o połączeniach i sms. Z internetu z telefonu praktycznie nie korzystam nie ma na to szans lub są niewielkie. Jaka jest tego przyczyna. Drugi nadajnik jest oddalony o ok. 2km. Czy jest szansa na poprawę czy muszę szukać innego operatora? Nadajnik T-mobile jest w tym samym miejscu a jego abonenci nie narzekają na zasięg.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post22 lut 2018, o 13:09

qiforp, w odległości ok. 1 km powstanie nowa stacja BT13934 z GSM, U900 i LTE1800, która powinna zapewnić dobry zasięg na Twoim osiedlu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szymon84

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 09:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post27 lut 2018, o 08:44

Jak wygląda sytuacją z nadajnikiem dla miejscowości Szczerbice ( 44-293)? po demontażu nadajnika Rybnik Raciborska 260. Nie można normalnie korzystać z internetu? jaki kroki zostały podjęte ? umowa przedłużona nadajnik zdemontowany . :( Jak mamy korzystać z waszych usług ? płacić i nie korzystać ?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post27 lut 2018, o 12:10

szymon84, jeszcze przed likwidacją, powstała wcześniej stacja zastępcza BT20959, która dodatkowo zostanie jeszcze wyposażona w LTE900. Najbliższa stacja względem Twojej lokalizacji to BT24254 z GSM i U900, która również zostanie wyposażona w LTE900. W najbliższym czasie (w marcu) zostanie zrealizowana modernizacja dalszej stacji BT24442 - zostanie dodane LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pats

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 cze 2017, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Problemy z świadczeniem usług, a rozwiązanie umowy

Post7 mar 2018, o 18:05

Witam, na adresie przez który przebywam większość czasu niestety nie ma zasięgu plus'a i walczę z tym od początku roku.
Nie ma czyli jest 1 do 2 kresek w domu i non stop zrywa połączenia głosowe, o internecie można zapomnieć.
Istny koszmar i oczywiście sprawa jest tylko w Plus, bo na tej samej ulicy konkurencja w postaci Orange/T-mobile ma kilka BTSów i działa idealnie LTE.
Wszystko rozgrywa się w mieście przy strefie ekonomicznej, jednostce wojskowej, szpitalu wojewódzkim... koszmar.

Plus oficjalnie odrzucił reklamacje podając jakiś standardowy tekst nie sprawdzając nawet problemu.

Zgłoszenie telefoniczne rozpatrzone było już lepiej i wyszło, że faktycznie teren ma problemy z zasięgiem, prowadzone są prace, nie ma zgody na dodatkowy BTS i kolokwialnie mówiąc "szału nie ma".
Aktualnie prace się zakończyły i mam wrażenie, że jest jeszcze gorzej lub nic się nie zmieniło.

Jest jakiś sposób by pozostać w Plusie lub rozwiązać te umowy bez kar umownych ( umów jest kilka ) ?
Przecież to jest bez sensowne płacić za abonament czy kary umowne jeżeli operator nie jest w stanie świadczyć usługi...
Mówimy tu dodatkowo o obszarze miejskim pokrytym zabudową wielorodzinną i jednorodzinną.
Ostatnio edytowano 8 mar 2018, o 09:27 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

kalah2001

PlusManiak

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 14:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+ 69
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S8

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

Post7 mar 2018, o 21:21

Witam,
Mam pytanie z innej "beczki". Mianowicie mojej mamie i bratu po uruchomieniu nowego są przerywane rozmowy lub po pewnym czasie nie słychać rozmówcy. Gdy rozpoczyna rozmowę np.: z nadajnika BT43103 (Szczecin) to rozmowa idzie po pasmie 3G na 2100MHz. W pewnym momencie przelogowuje się telefon na pasmo 3G ale na 900MHz z nadajnika BT43621 i wtedy następuje zerwanie rozmowy lub nagle przestaje być słychać rozmówcy itp. Prawdopodobnie jest tak i w drugą stronę. Prosiłem o weryfikację i ewentualne poprawienie konfiguracji nadajnika. Podałem przykłady rozmów, godziny itd. Sprawdzane to było na kilku telefonach i wszędzie przerywało. Wysłałem prośbę o weryfikację do boku i...."laska" z BOKu odpisała po "wnikliwej" 1 (słownie jedno) dniowej weryfikacji:
Analiza opisanej sprawy wykazała, że parametry emitowanego sygnału umożliwiają korzystanie z usług świadczonych przez naszą sieć. Telefonia mobilna charakteryzuje się możliwością występowania zakłóceń, w wyniku których mogą powstać problemy z nawiązywaniem połączeń. Jakość odbieranego sygnału zależy w dużej mierze od czynników zewnętrznych, na które nasza firma nie ma wpływu.
Wiem, że nie powinienem tak tej Pani "Doradcy" opisywać ale jej nonszalackie i lekceważące podejście do sprawy mocno mnie zirytowało.

W moim odczuciu napisała: spieprzaj dziadu. Za pół roku kilku sim będzie kończyła się umowa promocyjna. Może rzeczywiście warto poszukać innej alternatywy...

Moje pytanie: do kogo KOMPETENTNEGO MOGĘ SKIEROWAĆ TĄ SPRAWĘ (mail) bo wysyłanie na bok takich spraw nie ma sensu i tam Klient jest zlewany ;(
Ostatnio edytowano 8 mar 2018, o 10:22 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku i działu
kalah2001
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Problemy z świadczeniem usług, a rozwiązanie umowy

Post8 mar 2018, o 08:46

Nie ma możliwości bu rozwiązać umowę na czas określony bez opłaty kary umownej. W momencie podpisywania trzeba było sprawdzić - zweryfikować zasięg sieci Plus. W obecnej chwili jedynie wypowiedzenie umowy z opłatą kary. Bo jaki taki zasięg masz.

A próbowałeś przełączyć się na 2G (choć nie jestem za takim rozwiązaniem w dzisiejszych czasach) gdzie Plus chwali się zasięgiem i jakością łączy.

A tak technicznie mogę podpowiedzieć o zakupie wzmacniacza GSM i montażu go w domu...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 mar 2018, o 10:09

Witaj pats,

pats napisał(a):nie ma zasięgu plus'a

podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z naszych usług.
Zgodnie z tym, co napisał largo, rozwiązanie umowy w okresie promocyjnym wiąże się z naliczeniem kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 mar 2018, o 10:25

kalah2001, wyślij proszę do mnie opis problemu za pomocą formularza: memberlist.php?mode=email&u=26757

Przekażę sprawę do ponownej weryfikacji przez dział techniczny ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pats

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 cze 2017, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problemy z świadczeniem usług, a rozwiązanie umowy

Post8 mar 2018, o 10:53

largo napisał(a):Nie ma możliwości bu rozwiązać umowę na czas określony bez opłaty kary umownej. W momencie podpisywania trzeba było sprawdzić - zweryfikować zasięg sieci Plus. W obecnej chwili jedynie wypowiedzenie umowy z opłatą kary. Bo jaki taki zasięg masz.

A próbowałeś przełączyć się na 2G (choć nie jestem za takim rozwiązaniem w dzisiejszych czasach) gdzie Plus chwali się zasięgiem i jakością łączy.

A tak technicznie mogę podpowiedzieć o zakupie wzmacniacza GSM i montażu go w domu...


Tak w poprzedniej lokalizacji miałem BTS na budynku obok i wszystko działało ok.
Przeprowadziłem się i jest katastrofa, o tyle śmieszne, że to dalej miasto i budynek to dwupiętrowy nowy lokal budowany na jakimś suporexie :)

Próbowałem 2G ale później się kapnąłem, że moje telefony już się i tak łączą po 2G ( iphone nie wyświetla ).
Mają tak kreskę do dwóch, raz da się nawet chwile pogadać raz rwie, a raz nie ma sygnału.
Słabo to wygląda ;)

Url do mapy z lokalizacją: https://goo.gl/maps/RPQeb2Yt7pD2
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 mar 2018, o 11:06

Mozesz szukac telefonu z mocniejsza antena :-) choc marne i drogie rozwiazanie problemu a jak 2G korzystasz to sprawdzales na innym tel 3G?
Offline
Avatar użytkownika

pats

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 cze 2017, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 mar 2018, o 11:15

Mam do dyspozycji tylko zabawki od Apple i test był na iphone 6, 7 i X.
Wątpię, że mają tak słabe anteny ;/

Zasięg dopiero "dostaje" jak się oddale conajmniej z 2 m od budynku - czyli wyjdę na ogródek :roll:
ps. stanie przy oknie trochę poprawia sprawę ale muszę być wklejony w szybę choć i tak nieraz rwie :P
Ostatnio edytowano 8 mar 2018, o 11:18 przez pats, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 mar 2018, o 11:17

To jedynie wzmacniacz GSM na budynku.

Rozwiazanie umowy w tym wypadku jak pisalem z kara umowna.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości