Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

Joanna_Plus pisze:PredaToRxd123,

ważne: zmiana taryfy kosztuje 3 zł. Migracja powoduję utratę aktualnie dostępnych pakietów i promocji. Po dokonaniu zmiany, nie będzie możliwości powrotu do aktualnie posiadanego planu cenowego.
PredaToRxd123 pisze:nię mogę otworzyć tego pliku
Sprawdzane na innych komputerach i link działa poprawnie. Pakiety i promocje dla poszczególnych taryf w ofercie Plus na Kartę, opisaliśmy też w naszym FAQ + oczywiście opcja SZUKAJ na forum.

czyli muszę tak zrobić ?
PredaToRxd123 pisze:ja już nie ogarniam tego za każdy sms który wysłam bieże mi kase straciłem już 30 zł proszę opisz mi to dokładnie ..
Z tego co ja zrozumiałem to muszę zmienić tym kodem taryfę PNK bez limitu *147*20# potem kupić Pakiety internetowe cykliczne np. Pakiet internet 300 MB *136*11*10# http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte tak ?

PS: możecie się ze mnie smiac ale to mój 1 lepszy telefon z internetem więc nie ogarniam :roll:
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sl@w_es »

PredaToRxd123 pisze:(...) każdy sms który wysyłam bierze mi kasę straciłem już 30 zł (...)
Jeśli masz włączoną transmisję danych i właściwie skonfigurowany telefon to łączy się on automatycznie z internetem stąd ubywa Ci środków z konta.
PredaToRxd123 pisze:(...) Z tego co ja zrozumiałem to muszę zmienić tym kodem taryfę PNK bez limitu *147*20# potem kupić Pakiety internetowe cykliczne np. Pakiet internet 300 MB *136*11*10# http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte tak ? (...)
Tak, najpierw zmiana taryfy, potem aktywacja pakietu cyklicznego, a jak go zużyjesz przed upływem okresu jego ważności to możesz aktywować sobie pakiet reaktywacyjny.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

sl@w_es pisze:Jeśli masz włączoną transmisję danych i właściwie skonfigurowany telefon to łączy się on automatycznie z internetem stąd ubywa Ci środków z konta.
przy zakupie tego pakietu nie miałem włączonej transmisji danych
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

PredaToRxd123,
PredaToRxd123 pisze: przy zakupie tego pakietu nie miałem włączonej transmisji danych
A wcześniej bądź później z niej korzystałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sl@w_es »

PredaToRxd123 pisze:przy zakupie tego pakietu nie miałem włączonej transmisji danych
Ja nie napisałem, że miałeś włączoną transmisję danych tylko brałem taką możliwość pod uwagę...
Skąd mi wiedzieć co Ty robisz ze swoim telefonem; jakie masz ustawienia, jakie połączenia wykonujesz, ile SMS-ów wysyłasz...
Twój telefon, Twoja kasa. Nikt nie wykona za Ciebie podstawowych czynności no chyba, że udasz się do punktu Plusa, trafisz na przyjazną i znającą się na rzeczy obsługę to Ci pomogą. Wiem, że w większości punktów to nierealne, ale zdarzają się wyjątki, że obie te rzeczy idą w parze.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

jeszcze tak zapytam jak przesłać sobie pieniądze z czyjegoś telefonu ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

PredaToRxd123,
f. aby zlecić realizację Przekazu Przekazujący musi wysłać wiadomość SMS na numer 5511 o treści: P X yyyyyyyyy (gdzie P oznacza komendę Usługi, X oznacza wartość Przekazu w pełnych złotych a yyyyyyyyy oznacza numer telefonu Przyjmującego)
Regulamin: http://www.plus.pl/documents/16/4df85a0 ... 3de3b7a1b9. Wątek z forum: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... eleprzelew.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

sl@w_es pisze:Jeśli masz włączoną transmisję danych i właściwie skonfigurowany telefon to łączy się on automatycznie z internetem stąd ubywa Ci środków z konta
To jak niby to ustawić żeby nie brało kasy ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Magda_Plus »

PredaToRxd123 pisze:To jak niby to ustawić żeby nie brało kasy ?
Najprościej będzie jeśli wyłączysz transmisję danych w swoim telefonie, ewentualnie jeśli chcesz z niej korzystać, wówczas włącz pakiet internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

Magda_Plus pisze:Najprościej będzie jeśli wyłączysz transmisję danych w swoim telefonie, ewentualnie jeśli chcesz z niej korzystać, wówczas włącz pakiet internetowy.
Tylko, że ja mam cały czas to wyłączone i kasę bierze za wysyłanie tych kodów.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sl@w_es »

Skoro twierdzisz, że bierze Ci kasę za wysyłanie kodów to sprawdź i podaj jakie masz aktywne pakiety i promocje na koncie: *121# oraz *136#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

Pod kodem *121# mam jakiś pakiet 30 bezpłatnych wizytówek (30 sms) nie wiem co to, a pod kodem *136# mam pakiet 25 MB na próbę, który chyba nie działa, bo po wejściu na internet mam stronę m.plus.pl i pisze żeby się zalogować.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sl@w_es »

Czyli wysyłasz kody, a pakiet żaden się nie aktywuje; dodatkowo twierdzisz, że za wysyłanie kodów pobiera Ci kasę...
W takim przypadku po raz drugi sugeruję kontakt z DOK. Konsultant sprawdzi co tam na tym Twoim koncie się dzieje i jeśli będą ku temu przesłanki możesz w trakcie rozmowy złożyć reklamację.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
PredaToRxd123
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2015, o 22:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PredaToRxd123 »

Okej wszystko działa zmieniłem taryfe i jest okej !! dzięki wielkie za pomoc
kazot1234
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 23:44

Plush bez limitu

Post autor: kazot1234 »

Witam mam pewien problem o tuż wykupiłem Taryfę Plush Bez Limitu za 7,5zł pierwsze 30dni a normalnie 15zł w tym Fb i Instagram za free. Ale jak chce wejść w moim przypadku na Safari(internet) bo mam iPhona 5s strona ładuje się bardzo wolno a po chwili piszę "Safari nie może otworzyć strony,gdyż serwer przestał działać'. Ta taryfa ma 2GB internetu i nielimitowane Sms jak do tej pory zużyłem dopiero 86,5Mb. Nie wiem w czym tkwi problem , czy może to być z powodu słabego zasięgu 1-kreska albo wcale ?
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2015, o 10:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ