Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
PC174,
odpowiedź we wcześniejszych postach.
odpowiedź we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
posiadam nokie 1600 i ten sam problem na pewno nie leży problem po naszej stronie. na innym telefonie karta sim działa poprawnie
proszę o naprawę tego. operator PLUS uniemożliwia nam weryfikacje straconego czasu i pieniędzy za rozmowe
proszę o naprawę tego. operator PLUS uniemożliwia nam weryfikacje straconego czasu i pieniędzy za rozmowe
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
famas1516,
Zatem problem dotyczy telefonu, a nie sieci.famas1516 pisze:na innym telefonie karta sim działa poprawnie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
tak tylko dlaczego w tym samym czasie nie przychodzi również u mojej teściowej a ma ten sam telefon. przy telefonach nic się nie działo a druga sprawa nie tylko u mnie jest problem może powinna Pani jeszcze raz przeczytać od początku ze zrozumieniem problemy ludzi.
Wina jest wszystkich tylko nie sieci !!! Trochę pokory i kultury. Pieniądze każdy potrafi brać ale już problem gdy coś nie działa.
Wina jest wszystkich tylko nie sieci !!! Trochę pokory i kultury. Pieniądze każdy potrafi brać ale już problem gdy coś nie działa.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
famas1516, w przypadku problemów po stornie sieci problem występował by również po przełożeniu karty do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
jesli zmieniliscie format wysylanych informacji na telefony a nokia 1600 nie obsluguje go to nic dziwnego ze na jednym telefonie dostane informacje a na 1600 nie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
prosze Pani Joanno o sprawdzenie tego telefonu prywatnie jesli pani nie wierzy. nikt tu nie klamie mam 3 takie telefony i na zadnym nie dziala
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
famas1516,
sprawdzaliśmy działanie tych kodów, również na starszych modelach telefonów:
sprawdzaliśmy działanie tych kodów, również na starszych modelach telefonów:
Joanna_Plus pisze:Winston,
sprawdziliśmy działanie tych kodów na dwóch starszych modelach (Motorola W510 i Sony-Ericsson T610) i działają prawidłowo.
I tak jak pisałam, system kodowania wiadomości systemowych, nie uległ zmianie.Joanna_Plus pisze:Winston,
niestety starszych modeli Nokii nie posiadamy już na stanie .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 wrz 2016, o 11:10
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Dzień dobry. Mam nadzieję, że piszę we właściwym temacie. Od kilkunastu dni nie otrzymuję wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#. Po wybraniu numeru wyświetla się komunikat o treści "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający." a SMSy zwrotne nie przychodzą. Po sprawdzeniu usługi Aktywne pakiety pod numerem *110# otrzymuję komunikat: "Wystąpiły problemy z obsługą zlecenia.". Dodam, że SMSy po wybraniu numeru *136# przychodzą normalnie więc nie jest to problem z blokowaniem wiadomości od numeru 119119, nie ma ich także w folderze SPAM. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale moja taryfa to Mix6 a telefon to Samsung Galaxy Trend Plus. Na innym telefonie także występuje wyżej opisany problem. Wiem, że stan pakietów mogę sprawdzić poprzez Plus Online ale wolałabym mieć tą funkcję 'pod ręką'. Czy jest jeszcze jakieś rozwiązanie, którego mogłabym spróbować?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Witaj Agnieszka92745,
W jakim telefonie nastąpiła ta weryfikacja?Agnieszka92745 pisze:Na innym telefonie także występuje wyżej opisany problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 wrz 2016, o 11:10
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Joanna_Plus pisze:Witaj Agnieszka92745,W jakim telefonie nastąpiła ta weryfikacja?Agnieszka92745 pisze:Na innym telefonie także występuje wyżej opisany problem.
Samsung GT-S5570 Galaxy Mini. Niestety w obecnej chwili nie dysponuję żadnym nowszym modelem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Agnieszka92745,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Poproszę również przykłady takich sytuacji - użyty kod i data oraz godzina weryfikacji.Agnieszka92745 pisze:Od kilkunastu dni nie otrzymuję wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#. Po wybraniu numeru wyświetla się komunikat o treści "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający." a SMSy zwrotne nie przychodzą. Po sprawdzeniu usługi Aktywne pakiety pod numerem *110# otrzymuję komunikat: "Wystąpiły problemy z obsługą zlecenia.".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 wrz 2016, o 10:04
Brak wiadomości z kodu *121#
Witam.
Od blisko dziesięciu dni nie dostaje sms-ów zwrotnych na temat stanu moich pakietów. Wcześniej takie sytuacje się zdarzały, ale po kilku godzinach wiadomości docierały do mnie. Tym razem to już chyba nic normalnego nie jest i szczerze trochę utrudnia życie. ;D
Próbowałem wyłączać kilkukrotnie telefon i sprawdzałem czy nr nie mam zapisanego na liście spamu.
Wiecie w czym może tkwić problem?
Od blisko dziesięciu dni nie dostaje sms-ów zwrotnych na temat stanu moich pakietów. Wcześniej takie sytuacje się zdarzały, ale po kilku godzinach wiadomości docierały do mnie. Tym razem to już chyba nic normalnego nie jest i szczerze trochę utrudnia życie. ;D
Próbowałem wyłączać kilkukrotnie telefon i sprawdzałem czy nr nie mam zapisanego na liście spamu.
Wiecie w czym może tkwić problem?
Ostatnio zmieniony 2 paź 2016, o 09:20 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie posta do wątku w dziale oficjalnym
Powód: Przeniesienie posta do wątku w dziale oficjalnym
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
Brak odpowiedzi na *121#
Dzień dobry
Od kilku dni mam problem z uzyskaniem odpowiedzi po wpisaniu kodu *121#. Nie dostaję żadnej wiadomości zwrotnej choć inne z nr 119119 przychodzą normalnie. Wczesniej wszystko działało dobrze, mój telefon to Honor 5x. Nie mam żadnego sposobu by dowiedzieć się ile MB z pakietu zostało, a to m bardzo potrzebne, ponieważ mam odnawialne po każdym doładowaniu 800mb. Proszę o pomoc. Dodam, że po wpisaniu *110# i wybraniu pakietów również błąd, choć inne kody chodzą normalnie (*100#, *136# itd)
Od kilku dni mam problem z uzyskaniem odpowiedzi po wpisaniu kodu *121#. Nie dostaję żadnej wiadomości zwrotnej choć inne z nr 119119 przychodzą normalnie. Wczesniej wszystko działało dobrze, mój telefon to Honor 5x. Nie mam żadnego sposobu by dowiedzieć się ile MB z pakietu zostało, a to m bardzo potrzebne, ponieważ mam odnawialne po każdym doładowaniu 800mb. Proszę o pomoc. Dodam, że po wpisaniu *110# i wybraniu pakietów również błąd, choć inne kody chodzą normalnie (*100#, *136# itd)
Ostatnio zmieniony 3 paź 2016, o 09:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Powód: połączono wątki -ten sam temat