Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
piotr3k
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2017, o 21:31

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: piotr3k »

Witam, od około miesiąca posiadam mixa 50 i niestety nie działa internet. Telefon był już różnie ustawiany, ale nic się nie zmieniło, tzn była różnica. Jak ustawienia były nieprawidłowe, od razu wyskakiwało, że brak połączenia z internetem. Na prawidłowych ładuję się się 1/10 paseczka i po dość długim czasie wyskakuje informacja "Ta witryna jet nieosiągalna" W ofercie jest też darmowy dostęp do facebooka i co ciekawe po aktywacji tej usługi facebook normalnie działa, ale po kliknięciu na link do innej strony wyskakuje strona Plus doładuj telefon z informacją o braku środków na koncie. Oczywiście reklamacja została zgłoszona i szczegółowo opisana na plus online, ale po kilku tygodniach dostaliśmy śmieszną odpowiedź pocztą, że nie stwierdzono nieprawidłowości i brak podstaw do uznania reklamacji. Proszę o jakąś pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj piotr3k,
jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu? Czy sprawdzałeś kartę SIM w innym telefonie?
piotr3k pisze:Oczywiście reklamacja została zgłoszona i szczegółowo opisana na plus online,
Podaj proszę numer zgłoszonej reklamacji lub swój numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotr3k
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2017, o 21:31

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: piotr3k »

Ustawienia były dobre. Po za tym gdyby coś było źle ustawione, to przecież facebook z promocji ja+ facebook też by nie działał. Po kolejnym doładowaniu internet działa, dlatego na razie dziękuje za pomoc.
leszek84
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 15:46

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: leszek84 »

mam problem z Internetem 3G w Plushe po zmianie taryfy i wykupieniu pakietu 2 GB przez kilka dni było ok . Następnie coś się pokićkało , próbowałem już wielu różnych ustawień ale nic to nie dało . Po wpisaniu *136# mam napis Aktywne promocje: UE 20-10-2017 00:52,Internet i SMSy (878552) 19-10-2017 15:44. Proszę o pomoc .
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

leszek84,
leszek84 pisze:mam problem z Internetem 3G w Plushe
leszek84 pisze:Następnie coś się pokićkało
Co konkretnie się dzieje? Na czym ten problem polega? Sprawa dotyczy tylko 3G (w LTE wszystko działa prawidłowo)?
Konto tego numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leszek84
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 15:46

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: leszek84 »

tak , konto jest aktywne sprawa dotyczy tylko 3G - LTE nie mam możliwości sprawdzenia. W sierpniu internet w 3G działał bardzo dobrze na początku września zaczęły się problemy . Iż mimo dobrej mocy sygnału aparat sam przełącza się na 2G. I wtedy chodzi bardzo słabo.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

leszek84,

a co dzieje się przy wymuszeniu w telefonie trybu Tylko 3G/Tylko WCDMA?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leszek84
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 15:46

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: leszek84 »

chodzi ale bardzo słabo w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

leszek84,
leszek84 pisze:chodzi ale bardzo słabo w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
Co konkretnie masz na myśli? O jakich prędkościach mowa? Jakiej lokalizacja ta sytuacja dotyczy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: gstk »

Witam od wczoraj od ok. 14 nie mam Internetu w usludze Ja Plus na Karte bez limitu - no limit i 6gb/12gb. Chodzi o Lublin. Dzownilem na BOK 4 razy wieczorem i nic nie pomoglo. Zadne nowe wgranie ustawien itp.

Co wiecej wymienilem nawet karte na nowa myslac ze to moze sama karta sim sie zepsula. Przekladanie karty do.innych telefonow takze nie pomaga. Prosze o pilna interwencje. Wiecej podam na pw.

Edit. Innym domownikom usluga dziala. Co ciekawe tez mms dochodza. Tak jakby aktywne jest wysylanie danych a odbieranie juz nie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj gstk,
gstk pisze:nie mam Internetu
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
gstk pisze:Ja Plus na Karte bez limitu - no limit i 6gb/12gb.
Podaj proszę co dokładnie dociera w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#. Saldo konta jest dodatnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: gstk »

Joanna_Plus pisze:Witaj gstk,
Podaj proszę co dokładnie dociera w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#. Saldo konta jest dodatnie?
Jest powyzej 8zl. Wszystko aktywne. Oczhwiscie ustawienia wgrane poprawnie itp.
Załączniki
Screenshot_20171004-120532.png
Screenshot_20171004-120001.png
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,

po wybraniu trybu pracy sieci na 3G, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pgli »

U mnie też z jakiegoś powodu przestał działać Internet (na pewno od wczoraj, w niedziele jeszcze działał) . Telefon iPhone SE, iOS 11.0.2. Nie działa ani LTE ani 3G, działa tylko WiFi. Pakiet jest aktywny i nadal są gigabajty. APN ustawiony na plus (nic nie zmieniałem ostatnio).
Załączniki
IMG_3353.PNG
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

pgli,
pgli pisze:iOS 11.0.2.
I problem pojawił się po tej aktualizacji? Po przełożeniu karty SIM do innego telefonu internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ