Teraz jest 19 kwi 2018, o 14:57

Zostaw Kontakt





SMS PREMIUM

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

wiesiorek

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 5 lis 2017, o 19:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SMS PREMIUM

Post14 lut 2018, o 19:37

Wysłałem reklamację na zaistniałą sytuację

Numer referencyjny pytania: 180214-002031.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: SMS PREMIUM

Post15 lut 2018, o 10:19

wiesiorek,

wiesiorek napisał(a):Numer referencyjny pytania: 180214-002031.
Dziękuję za numer zgłoszenia, przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomo660

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 07:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Problem z wysłaniem smsa 72355 po ściągnięciu blokad BOK

Post16 kwi 2018, o 08:02

Witam
Nie mogę wysłać smsa na nr 72355 głosowanie w konkursie, dzwoniłem do BOK i podobno ściągnęli mi blokadę na SMS premium w ciągu 24h, czas minął a ja przy próbie wysłania SMS na 72355 dostaję smsa zwrotnego od operatora "Numer na ktory wyslales SMSa jest nieprawidlowy, sprawdz numer i sprobuj ponownie."
Co teraz mogę zrobić by to działało?
Ostatnio edytowano 16 kwi 2018, o 09:18 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18973
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1549 razy

Re: SMS PREMIUM

Post16 kwi 2018, o 09:23

Witaj Tomo660,
Tomo660 napisał(a):72355

W historii wiadomości zapisuje się dokładnie taki numer (aparat nie nadpisuje żadnej cyfry)? Z jakiego modelu telefonu korzystasz? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 32 gości