Umowa reaktywacyjna
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Umowa reaktywacyjna
Witam chciałbym się zapytać jak to jest z umową reaktywacyjną w MixPlusie? Chiałbym ją podpisać ponieważ otrzymałem rozwiązanie umowy za to że nie zasiliłem konta na czas w związku z tym mam pytanie czy przy podpisywaniu tej umowy płaci się coś z góry jak powiedziała mi konsultanka na infolinii czy jednak się nie płaci? Może ktoś podpisywał już taką umowę i napiszę jak to jest naprawdę?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Umowa reaktywacyjna
Witaj pwd,
przy zawarciu umowy reaktywacyjnej nic nie płacisz. Od momentu jej podpisania należy tylko w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu.
przy zawarciu umowy reaktywacyjnej nic nie płacisz. Od momentu jej podpisania należy tylko w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reaktywacja Konta !!
Witam . Potrzebuje pilnie pomocy .
W grudniu zablokowano mi kartę przez moją nie uwagę . Pytanie moje jest następujące czy mam szanse jeszcze na podpisanie umowy reaktywacyjnej ? Dodam że bardzo mi na tym zależy ponieważ koszt kary przekracza moje możliwości . Kara jaka przyszła do zapłaty jest ogromna . A może jest jakaś inna możliwość spłaty, dogadania się z Plusem ?
Jeśli ktoś byłby w stanie pokierować mnie co mam teraz zrobić byłabym bardzo wdzięczna.
Z góry dziękuje za odpowiedz .
W grudniu zablokowano mi kartę przez moją nie uwagę . Pytanie moje jest następujące czy mam szanse jeszcze na podpisanie umowy reaktywacyjnej ? Dodam że bardzo mi na tym zależy ponieważ koszt kary przekracza moje możliwości . Kara jaka przyszła do zapłaty jest ogromna . A może jest jakaś inna możliwość spłaty, dogadania się z Plusem ?
Jeśli ktoś byłby w stanie pokierować mnie co mam teraz zrobić byłabym bardzo wdzięczna.
Z góry dziękuje za odpowiedz .
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2015, o 17:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Umowa reaktywacyjna
Witaj szanti,
umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji w tym temacie znajdziesz w naszym FAQ.
umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji w tym temacie znajdziesz w naszym FAQ.
W tej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności.szanti pisze:A może jest jakaś inna możliwość spłaty, dogadania się z Plusem ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zerwanie Umowy Plus Mix
Witam. W październiku/listopadzie 2014 wziąłem telefon w Mixie. Jednak nie wykonałem ani jednego doładowania i w styczniu umowa została rozwiązana. Posiadam również w waszej firmie Mix 60zł od Listopada 2013 i internet LTE 70zł od czerwca/lipca 2014. Dodam, że zawsze płacę za te usługi, a Mix o którym wspomniałem na początku tematu to wielkie nieporozumienie i wpadka z mojej strony. Wiem, że istnieje coś takiego jak reaktywacja umowy, jednak ja nie wykonałem żadnego doładowania. Pisałem do Biura Obsługi Klienta, ale nie dostalem żadnego maila z odpowiedzią. Dlatego piszę teraz temat tutaj. Bardzo mi zależy aby reaktywować tą umowę, wiem że już trochę czasu minęło, ale warto spróbować.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, o 17:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Umowa reaktywacyjna
Witaj RomcioAA,
warunki reaktywacji numeru znajdziesz w postach powyżej.
Proszę o stosowanie:
warunki reaktywacji numeru znajdziesz w postach powyżej.
Proszę o stosowanie:
Joanna_Plus pisze:1. Przed założeniem nowego wątku, należy użyć opcji SZUKAJ:
Otrzymujemy w ten sposób gotową odpowiedź. Jeżeli nie wszystkie wątpliwości zostały rozwiane, dopisujemy pytanie kontynuując dany wątek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nieaktywna karta sim
witam . co mam zrobic z niea ktywna karta plus mix. nie moglem doladowywac bo zostalem zatrzymany i aresztowany na 3 miesiace .otrzymalem list ze jezeli nie doladuje do 25.04 to bedzie rozwiazana umowa i naliczona kara. zostalem pozbawiony wolnosci od 27.03 do 25.06 czytalem ze jest mozliwa reaktywacja . bardzo by mi zalezalo by odzyskac ten nr. prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 2 lip 2015, o 10:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Umowa reaktywacyjna
Witaj matt44,
tak jak pisałam powyżej:
tak jak pisałam powyżej:
Joanna_Plus pisze:umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji w tym temacie znajdziesz w naszym FAQ.
Jeżeli rozwiązanie Twojej umowy miało miejsce 25 kwietnia, to niestety 60 już minęło .matt44 pisze:otrzymalem list ze jezeli nie doladuje do 25.04 to bedzie rozwiazana umowa i naliczona kara
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Umowa reaktywacyjna
Dlaczego ludzi wprowadzacie w blad ? Z tego co wyczytalem to jest 90 dni
Edycja:
Nie rozumiem jednej rzeczy i dziwi mnie to ze nie da sie juz nic innego zrobic .zwolnienie z zakladu mam jako dowod a nie da sie doladowac konta jak sie jest pozbawionym wolnosci
Edycja:
Od 2lat regularnie placilem a wy mi gadacie ze da sie nic zrobic widac jak cenicie klientow
Edycja:
Nie rozumiem jednej rzeczy i dziwi mnie to ze nie da sie juz nic innego zrobic .zwolnienie z zakladu mam jako dowod a nie da sie doladowac konta jak sie jest pozbawionym wolnosci
Edycja:
Od 2lat regularnie placilem a wy mi gadacie ze da sie nic zrobic widac jak cenicie klientow
Ostatnio zmieniony 3 lip 2015, o 11:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Umowa reaktywacyjna
matt44,
Tak, ale w usługach Plus Abonament: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ci#p173249.matt44 pisze:Dlaczego ludzi wprowadzacie w blad ? Z tego co wyczytalem to jest 90 dni
Joanna_Plus pisze:
3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
To chyba jakieś żarty...
Witam,
mam 16 lat i posiadam starą Sony Xperię J w taryfie Mix Plus 7.
Do tej pory co miesiąc wystarczało, aby moja mama doładowywała telefon za kwotę 30zł i konto było zdatne do użycia przez kolejny miesiąc.
Zdarzyło się niestety raz, że moja mama zapomniała o doładowaniu przez miesiąc i umowa została "zatrzymana" czy tam "zerwana". Mama była zmuszona pojechać do centrum obsługi klienta i wytłumaczyć sytuację na miejscu. Jak się dowiedziałem dostała tam do podpisania jakiś papier i została poproszona przez konsultantkę o tym, że musi doładować telefon za kwotę 2x 30zł. Zrobiła to na miejscu przy konsultantce i wszystko miało hulać. Wróciła do domu i miało być cacy.
No ale niestety. Próbowałem wysyłać jakieś SMSy czy tam dzwonić i konto cały czas miałem zablokowane. Poprosiłem mamę o doładowanie bo myślałem, że to po prostu wina jakiegoś zaległego doładowania. Mama doładowała no ale problem nadal istniał.
Postanowiliśmy zadzwonić do obsługi klienta, nie spodziewaliśmy się że usłyszymy iż:
- Abonament został przedłużony do 12 (sic!) miesięcy!
- Abonament został rozszerzony z 30zł na miesiąc do 60zł na miesiąc. Więc 60zł co miesiąc przez 12 miesięcy. CO JA Z TYM HAJSEM NIBY MAM ZROBIĆ. Już przy 30zł na miesiąc mam uzbierane 150zł na koncie.
- Nie dostajemy ŻADNYCH bonusów. Nic. Za taką kwotę to chociaż bym się spodziewał jakiegoś nowego telefonu czy internetu mobilnego, ale zupełnie nic.
- Możliwość "pocięcia" abonamentu na 30zł na miesiąc poprzez wpisanie jakiegośtam kodu, z tym że zamiast 12 miesięcy umowa rozszerza się do 18 miesięcy.
- Koszt zerwania umowy to ok. 560zł.
Co to ma w ogóle znaczyć? Moja mama nie została W OGÓLE poinformowana o tym, iż takie warunki zostaną nam postawione w "nowej" umowie. Konsultantka o niczym mojej mamy nie poinformowała przy podpisywaniu tej "umowy".
Jestem zniesmaczony faktem, iż zostaliśmy perfidnie oszukani. Nie jesteśmy jakoś super zamożni więc płacenie 60 złotych co miesiąc na głupi abonament bez żadnych bonusów to idiotyzm. Spodziewałbym się chociaż internetu mobilnego a zamiast tego nic się nie zmienia oprócz kosztu doładowań. Po co mi więcej środków na koncie skoro 30zł to było już dużo?
Dlaczego konsultantka w punkcie obsługi klienta nie poinformowała mojej mamy o tych zmianach, które nastąpią po podpisaniu papierka? Wszystkiego dowiedzieliśmy się miesiąc później (czyli w sumie dziś) po zadzwonieniu do biura obsługi klienta.
Co jak co, no ale jesteśmy już bardzo długo w sieci Plus i spodziewaliśmy się innego potraktowania nas jako stałych klientów...
mam 16 lat i posiadam starą Sony Xperię J w taryfie Mix Plus 7.
Do tej pory co miesiąc wystarczało, aby moja mama doładowywała telefon za kwotę 30zł i konto było zdatne do użycia przez kolejny miesiąc.
Zdarzyło się niestety raz, że moja mama zapomniała o doładowaniu przez miesiąc i umowa została "zatrzymana" czy tam "zerwana". Mama była zmuszona pojechać do centrum obsługi klienta i wytłumaczyć sytuację na miejscu. Jak się dowiedziałem dostała tam do podpisania jakiś papier i została poproszona przez konsultantkę o tym, że musi doładować telefon za kwotę 2x 30zł. Zrobiła to na miejscu przy konsultantce i wszystko miało hulać. Wróciła do domu i miało być cacy.
No ale niestety. Próbowałem wysyłać jakieś SMSy czy tam dzwonić i konto cały czas miałem zablokowane. Poprosiłem mamę o doładowanie bo myślałem, że to po prostu wina jakiegoś zaległego doładowania. Mama doładowała no ale problem nadal istniał.
Postanowiliśmy zadzwonić do obsługi klienta, nie spodziewaliśmy się że usłyszymy iż:
- Abonament został przedłużony do 12 (sic!) miesięcy!
- Abonament został rozszerzony z 30zł na miesiąc do 60zł na miesiąc. Więc 60zł co miesiąc przez 12 miesięcy. CO JA Z TYM HAJSEM NIBY MAM ZROBIĆ. Już przy 30zł na miesiąc mam uzbierane 150zł na koncie.
- Nie dostajemy ŻADNYCH bonusów. Nic. Za taką kwotę to chociaż bym się spodziewał jakiegoś nowego telefonu czy internetu mobilnego, ale zupełnie nic.
- Możliwość "pocięcia" abonamentu na 30zł na miesiąc poprzez wpisanie jakiegośtam kodu, z tym że zamiast 12 miesięcy umowa rozszerza się do 18 miesięcy.
- Koszt zerwania umowy to ok. 560zł.
Co to ma w ogóle znaczyć? Moja mama nie została W OGÓLE poinformowana o tym, iż takie warunki zostaną nam postawione w "nowej" umowie. Konsultantka o niczym mojej mamy nie poinformowała przy podpisywaniu tej "umowy".
Jestem zniesmaczony faktem, iż zostaliśmy perfidnie oszukani. Nie jesteśmy jakoś super zamożni więc płacenie 60 złotych co miesiąc na głupi abonament bez żadnych bonusów to idiotyzm. Spodziewałbym się chociaż internetu mobilnego a zamiast tego nic się nie zmienia oprócz kosztu doładowań. Po co mi więcej środków na koncie skoro 30zł to było już dużo?
Dlaczego konsultantka w punkcie obsługi klienta nie poinformowała mojej mamy o tych zmianach, które nastąpią po podpisaniu papierka? Wszystkiego dowiedzieliśmy się miesiąc później (czyli w sumie dziś) po zadzwonieniu do biura obsługi klienta.
Co jak co, no ale jesteśmy już bardzo długo w sieci Plus i spodziewaliśmy się innego potraktowania nas jako stałych klientów...
Ostatnio zmieniony 5 paź 2015, o 10:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: To chyba jakieś żarty...
A mama umie czytać? Zakładam że umie... więc, nie widziała co podpisuje? Możesz mieć pretensje tylko do mamy...softenik pisze: dostała tam do podpisania jakiś papier
Re: To chyba jakieś żarty...
Najgorsze jest to, że może to jest starsza kobieta, która nie do końca jest biegła w regulaminach operatorskich pojechała tam sama bez tak "wygadanego" syna. Co za pokolenie nam rośnie :/
Moi rodzice z racji wieku wszystko scedowali na nas tj. dzieci jeśli chodzi o załatwianie spraw związanych z telefonami i internetem bo dla nich to czarna magia.
Moi rodzice z racji wieku wszystko scedowali na nas tj. dzieci jeśli chodzi o załatwianie spraw związanych z telefonami i internetem bo dla nich to czarna magia.
Re: To chyba jakieś żarty...
Właśnie miałem dodać to samo. Co prawda ojciec ma mnie nie scedował usług, ale każda ofertę ze mną uzgadnia. Kolega pisze ze ma 16 lat, wiec o celowaniu nie ma mowy, ale skoro taki właśnie wygadany, to aż dziw bierze ze nie pojechał.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: To chyba jakieś żarty...
@UP.
Przyznam, że trochę mnie poniosło wczoraj bo byłem podenerwowany całą sytuacją.
Irytuje mnie fakt, że moja mama jest już ponad 10 lat klientem Plusa a jest traktowana tak, aby jak najwięcej pieniędzy na niej zbić...
Przecież ta umowa sensu nawet nie ma. Przedłużenie umowy o rok + wyższe koszta? Teraz poprosiłem mamę o kopię papieru, który podpisała bo mówiła że ma no i zdębiałem.
Za tę całą kwotę dostaję w umowie 2000MMSów. No po co mi to.
No ale już nieważne. Przynajmniej mam dużo środków na koncie i mogę powysyłać smsy na cele charytatywne... Na coś się chociaż to przyda.
Przyznam, że trochę mnie poniosło wczoraj bo byłem podenerwowany całą sytuacją.
Irytuje mnie fakt, że moja mama jest już ponad 10 lat klientem Plusa a jest traktowana tak, aby jak najwięcej pieniędzy na niej zbić...
Przecież ta umowa sensu nawet nie ma. Przedłużenie umowy o rok + wyższe koszta? Teraz poprosiłem mamę o kopię papieru, który podpisała bo mówiła że ma no i zdębiałem.
Za tę całą kwotę dostaję w umowie 2000MMSów. No po co mi to.
No ale już nieważne. Przynajmniej mam dużo środków na koncie i mogę powysyłać smsy na cele charytatywne... Na coś się chociaż to przyda.