zmiana taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lip 2013, o 10:27
zmiana taryfy
Witam. Nie mogłam znaleźć wątku o podobnym problemie dlatego zakładam nowy. A mianowicie mam taki problem.. Z miesiąc temu skończyła mi się umowa w plusie i zauważyłam, że doładowywując konto za 30 zł nie przedłużało mi wazności konta. Poszłam do plusa i pracownica powiedziała, że potrzebna jest zmiana taryfy i tym też rozwiąże się umowa. Podała mi kod, zmieniłam taryfę na 'więcej w plusie' ale zauważyłam, że ta taryfa nie jest odpowiednia dla mnie, ponieważ korzystam dużo z internetu i dlatego też po godzine czasu, kiedy to poprzednia taryfa została aktywowana zmieniłam na taryfe "więcej internetu i sms-ów ' i tu mam problem. Wszystko pięknie ładnie ale konto mimo doładowań dalej nie jest przedłużane a od kilku miesięcy mam ważne do 30 sierpnia. Co w takim przypadku mam zrobić?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: zmiana taryfy
madxz - jaki dostajesz komunikat w momecie kiedy wpisujesz kod *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy
Aktualny stan konta: O,54 PLN
Konto ważne do dnia 30/08/2013
Teraz możesz wyłączyć informacyjny sms po rozmowie : i podany jest kod.
Konto ważne do dnia 30/08/2013
Teraz możesz wyłączyć informacyjny sms po rozmowie : i podany jest kod.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: zmiana taryfy
madxz dzięki za informację.
Sprawa wyglądała zapewne tak. Po zakończeniu się obowiązującej Cię umowy, przesłałaś na pokontraktowy system zasileń, co powodowało, że korzystałaś Mixa i usługi, jakie miałaś w trakcie umowy dostępne dla Twojego numeru, ale zasilenia działały tak jak w Plus na Kartę (nie trzeba było zasilać konta, co 30 dni minimalną kwotą).
Z poprzedniego zasilenia miałaś wartość konta do 30 sierpnia. W związku ze zmianą taryfy na Plus na Kartę Więcej oraz ewentualne zasilenie konta mniejszą kwotą niż 30 złotych, dalej był brak wydłużenia się okresu ważności konta.
Jeśli teraz zasilisz konto kwotą 50 złotych, okres ważności konta zostanie wydłużony o 90 dni od momentu zasilenia.
Sprawa wyglądała zapewne tak. Po zakończeniu się obowiązującej Cię umowy, przesłałaś na pokontraktowy system zasileń, co powodowało, że korzystałaś Mixa i usługi, jakie miałaś w trakcie umowy dostępne dla Twojego numeru, ale zasilenia działały tak jak w Plus na Kartę (nie trzeba było zasilać konta, co 30 dni minimalną kwotą).
Z poprzedniego zasilenia miałaś wartość konta do 30 sierpnia. W związku ze zmianą taryfy na Plus na Kartę Więcej oraz ewentualne zasilenie konta mniejszą kwotą niż 30 złotych, dalej był brak wydłużenia się okresu ważności konta.
Jeśli teraz zasilisz konto kwotą 50 złotych, okres ważności konta zostanie wydłużony o 90 dni od momentu zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy
Czyli rozumiem, że wystarczy zasilić konto za 50 zł i konto zostanie wydłużone bez niczego tak?
Bo tydzień temu doładowałam konto kwotą 10 zł i nie przedłużyło (tak jak powinno być) o 7dni..
Bo tydzień temu doładowałam konto kwotą 10 zł i nie przedłużyło (tak jak powinno być) o 7dni..
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: zmiana taryfy
Tak możesz zasilić konto kwotą 50 zł i nastąpi wydłuzenie okresu ważności konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ