Blokada
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 paź 2013, o 16:19
Blokada
Witam, zacznę bez owijania w bawełnę. Nie było mnie w kraju przez 2 miesiące i nie mogłem doładować tam konta. Kiedy wróciłem w stosie poczty przyszedł mi wezwanie do doładowania konta. Zauważyłem też że zablokowano mi połączenia przychodzące. Czy umowa z siecią została rozwiązana przez sieć plus? Chciałbym wiedzieć to bo jeśli nie to mogę jeszcze dziś doładować konto dwukrotnie. Zależy mi na tym numerze i nie chciałbym kończyć tak współpracy z Plusem. Czy jest jakieś rozwiązanie zamiast płacenia kary i likwidacje numeru? Dopiszę jeszcze że umowa kończy się w styczniu co byłoby śmieszne gdyż kara wyniesie mnie 200zl... Proszę o pilną odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Witaj Sahtar,
proszę skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuacje.
Jeżeli połączenia wychodzące i przychodzące są już zablokowane, to nie będzie zapewne możliwości zasilenia konta, ale jeżeli od całkowitej blokady numeru nie minęło jeszcze 60 dni, to będzie możliwość zawarcia umowy reaktywacyjnej.
Warunek: taka umowa może być podpisana raz w trakcie trwania danego kontraktu.
proszę skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuacje.
Jeżeli połączenia wychodzące i przychodzące są już zablokowane, to nie będzie zapewne możliwości zasilenia konta, ale jeżeli od całkowitej blokady numeru nie minęło jeszcze 60 dni, to będzie możliwość zawarcia umowy reaktywacyjnej.
Warunek: taka umowa może być podpisana raz w trakcie trwania danego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Dziękuje za radę, uczyniłem to co powiedziałeś. Bezproblemowo podpisałem umowę reaktywacyjną w salonie Plusa. Opłaciłem już obydwa wymagane doładowania. Sprawa załatwiona.
Dziękuje za pomoc :)
Dziękuje za pomoc :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Sahtar,
cieszę się, że sprawę udało się pozytywnie załatwić .
cieszę się, że sprawę udało się pozytywnie załatwić .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Witam. Mam taki problem: nie mogę wysyłać smsów do mojego chłopaka. Mogę smsować i dzwonić do innych, ale jest problem jedynie z tym jednym numerem. Mogę do niego dzwonic, on do mnie tez a także odbieram od niego wiadomści. Jedynie co, to nie mogę wysyłać smsów do tego jednego numeru. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Witaj sasa,
przy próbie wysłania wiadomości jaki komunikat się pojawia?
Najprawdopodobniej chłopak przypadkowo dodał Twój numer do listy blokowanych numerów. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku.
przy próbie wysłania wiadomości jaki komunikat się pojawia?
Najprawdopodobniej chłopak przypadkowo dodał Twój numer do listy blokowanych numerów. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nie odbieram smsów
Witam, mam telefon nokia e66. Od kliku dni nie odbieram żadnych smsów. Mogę wysyłać smsy, dochodzą do odbiorców, jednak ja mam raport oczekuje. Co robić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
papajek1,
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzimy wówczas czy dotrze nasza wiadomość testowa.
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzimy wówczas czy dotrze nasza wiadomość testowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ