Plus Kazam

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
krystek 32
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 paź 2013, o 13:49

Re: Plus Kazam

Post autor: krystek 32 »

ja mam go dopiero 1 miesiąc a już sie zepsuł . Czy to możliwe ?I co mam teraz zrobić ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus Kazam

Post autor: Joanna_Plus »

krystek 32,

w celu zareklamowania towaru na zasadzie gwarancji, możesz udać się do dowolnego punktu Plusa lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.

Aby skorzystać z gwarancji należy posiadać:
- dowód zakupu (oryginał lub czytelna kopia),
- wypełnioną kartę gwarancyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Plus Kazam

Post autor: andzelisia »

witam skoro otrzymalam informaje ze Proces serwisowy został zakończony czy to znaczy ze tel zostal wyslany do plusa i na dniach bede mogla go odebrac??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus Kazam

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj andzelisia,

tak. Oznacza to, że serwis zakończył już pracę i sprzęt wraca do punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Plus Kazam

Post autor: andzelisia »

Witam 8 kwietnia otrzymalam informacje ze proces serwisiwy zostal zakonczony a nadal nie mam tel. Czy ktos bedzie do mnie dzwonil z salonu gdzie oddawalam tel czy to ja musze sie tam wybrac i zapytac czy tel juz do nich dotarł??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus Kazam

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj andzelisia,

wysłałam zapytanie do punktu czy telefon został już do nich przekazany. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.

Edycja: andzelisia dziś punkt spodziewa się kuriera z paczką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krisev
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2014, o 19:57

Re: Plus Kazam

Post autor: Krisev »

Pytanie do tych, co kupili Kazama 4 w przez sklep internetowy plusa - czy słuchawki są w pudełku?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus Kazam

Post autor: Joanna_Plus »

Krisev,

tak. Przesyłka będzie zawierała: ładowarkę, baterię, zestaw HF, kabel USB, instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Plus Kazam

Post autor: andzelisia »

Witam odkąd otrzymalam tel z serwisu to nie mogę korzystać z YouTube proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus Kazam

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj andzelisia,

potrzeba nam więcej informacji. Co konkretnie pojawia się przy próbie odtworzenia filmu? Korzystasz z aplikacji YouTube czy przeglądarki? Połączenia z internetem działają prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Plus Kazam

Post autor: andzelisia »

nie dziala bezposrednio z aplikacji jak i z przegladarki. Cały czas sie laduje....Poza tym internet dziala .z innymi aplikacjami nie ma problemu. Odinstalowalalm juz ta i zainstalowalam jeszcze raz ale nic to nie pomoglo.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Plus Kazam

Post autor: Krzysiek_Plus »

andzelisia, spróbuj wyczyścić cache aplikacji systemowej YouTube
Menu > Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Zakładka Wszystkie > Szukaj (YouTube) > Wyczyść cache
Jaki dokładnie błąd (komunikat) się pojawia ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Plus Kazam

Post autor: andzelisia »

no wlasnie zaden komunikat sie nie pojawia tylko(kreci sie to koleczko ze wczytuje i tak caly czas)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Plus Kazam

Post autor: Krzysiek_Plus »

andzelisia, próbowałaś wyczyścić cache, tak jak sugerowałem w poprzednim poście?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Plus Kazam

Post autor: andzelisia »

tak zrobilam. teraz w dodatku zauwazylam ze tej aplikacji youtube nie moge odinstalowac
ODPOWIEDZ