Plus Kazam
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 paź 2013, o 13:49
Re: Plus Kazam
ja mam go dopiero 1 miesiąc a już sie zepsuł . Czy to możliwe ?I co mam teraz zrobić ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus Kazam
krystek 32,
w celu zareklamowania towaru na zasadzie gwarancji, możesz udać się do dowolnego punktu Plusa lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.
Aby skorzystać z gwarancji należy posiadać:
- dowód zakupu (oryginał lub czytelna kopia),
- wypełnioną kartę gwarancyjną.
w celu zareklamowania towaru na zasadzie gwarancji, możesz udać się do dowolnego punktu Plusa lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.
Aby skorzystać z gwarancji należy posiadać:
- dowód zakupu (oryginał lub czytelna kopia),
- wypełnioną kartę gwarancyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Re: Plus Kazam
witam skoro otrzymalam informaje ze Proces serwisowy został zakończony czy to znaczy ze tel zostal wyslany do plusa i na dniach bede mogla go odebrac??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus Kazam
Witaj andzelisia,
tak. Oznacza to, że serwis zakończył już pracę i sprzęt wraca do punktu.
tak. Oznacza to, że serwis zakończył już pracę i sprzęt wraca do punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Re: Plus Kazam
Witam 8 kwietnia otrzymalam informacje ze proces serwisiwy zostal zakonczony a nadal nie mam tel. Czy ktos bedzie do mnie dzwonil z salonu gdzie oddawalam tel czy to ja musze sie tam wybrac i zapytac czy tel juz do nich dotarł??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus Kazam
Witaj andzelisia,
wysłałam zapytanie do punktu czy telefon został już do nich przekazany. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.
Edycja: andzelisia dziś punkt spodziewa się kuriera z paczką.
wysłałam zapytanie do punktu czy telefon został już do nich przekazany. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.
Edycja: andzelisia dziś punkt spodziewa się kuriera z paczką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Kazam
Pytanie do tych, co kupili Kazama 4 w przez sklep internetowy plusa - czy słuchawki są w pudełku?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus Kazam
Krisev,
tak. Przesyłka będzie zawierała: ładowarkę, baterię, zestaw HF, kabel USB, instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną.
tak. Przesyłka będzie zawierała: ładowarkę, baterię, zestaw HF, kabel USB, instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Re: Plus Kazam
Witam odkąd otrzymalam tel z serwisu to nie mogę korzystać z YouTube proszę o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus Kazam
Witaj andzelisia,
potrzeba nam więcej informacji. Co konkretnie pojawia się przy próbie odtworzenia filmu? Korzystasz z aplikacji YouTube czy przeglądarki? Połączenia z internetem działają prawidłowo?
potrzeba nam więcej informacji. Co konkretnie pojawia się przy próbie odtworzenia filmu? Korzystasz z aplikacji YouTube czy przeglądarki? Połączenia z internetem działają prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Re: Plus Kazam
nie dziala bezposrednio z aplikacji jak i z przegladarki. Cały czas sie laduje....Poza tym internet dziala .z innymi aplikacjami nie ma problemu. Odinstalowalalm juz ta i zainstalowalam jeszcze raz ale nic to nie pomoglo.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus Kazam
andzelisia, spróbuj wyczyścić cache aplikacji systemowej YouTube
Jaki dokładnie błąd (komunikat) się pojawia ?Menu > Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Zakładka Wszystkie > Szukaj (YouTube) > Wyczyść cache
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Re: Plus Kazam
no wlasnie zaden komunikat sie nie pojawia tylko(kreci sie to koleczko ze wczytuje i tak caly czas)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus Kazam
andzelisia, próbowałaś wyczyścić cache, tak jak sugerowałem w poprzednim poście?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Re: Plus Kazam
tak zrobilam. teraz w dodatku zauwazylam ze tej aplikacji youtube nie moge odinstalowac