w powyższej sytuacji proponuję skopiowanie ważnych danych i kontaktów i próbę przywrócenia ustawień fabrycznych. Jeżeli to nie pomoże, to obawiam się, że pozostaje jedynie serwis .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dostałem informacje od producenta że : starsze modele nie będą aktualizowane z jelly bean do lolipop.
Customer Support
Dear ,
Thank you for contacting Kazam customer service.
My name is Manuela and I will help you with your questions; your support ticket number is:
In relation with your request about updating from Jelly Bean system to Lollipop, we have to inform you that we will not be updating the older models. We will probably sell mobiles with the new software in but we will not do a release of new updates for the mobiles which already have Jelly Bean.
hej powiedzcie mi posiadacze tego telefonu gdzie ustawia sie pamięc masową aby po podpięciu kabla usb komp.wykrywał telefon bo cos mi sie sknociło po podpięciu kabla komputer pokazuje mi komunikat nie rozpoznano urządzenia USB i nie pokazuje że kabel podpięty
Edycja:
Może ktoś że specjalistów będzie mi w stanie pomóc?
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2015, o 13:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono posty.
Nie mam już niestety żadnego Kazama aktualnie w posiadaniu, ale nie pamiętam tam takiej funkcji. Podpinając inny kabel, problem się powiela?
Tak inne tel działają a mój z innym kablem też nie działa jak.podpinam to słychać że kabel podłączony i kiedyś odrazu wyskakiwał komunikat czy włączyć pamięć masową a teraz nic nie pokazuje