Plus Kazam

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Kazam 4

Post autor: Joanna_Plus »

siarczanek,

jeżeli chodzi o sklep internetowy i nową aktywację, to ten model jest dostępny na stanie magazynu. Niestety aktualnie występują problemy ze złożeniem zamówienia przez sklep internetowy i stąd sytuacja, o której piszesz :-(.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
siarczanek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 gru 2013, o 23:10

Re: Kazam 4

Post autor: siarczanek »

Zaraz zaraz. W poniedziałek jeszcze dało się kliknąć "Dalej" i mogłem normalnie przejść do zamówienia.
Teraz przycisk ten zniknął tylko z telefonu Kazam 4, na pozostałych widnieje i można zamówić kuriera. A problemy z działaniem e-sklepu są od poniedziałku. Jakie rozwiązanie mi proponujecie, bo koniecznie chcę zamówić ten telefon i to jak najszybciej?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Kazam 4

Post autor: Joanna_Plus »

siarczanek,

sytuacja związana jest z problemami technicznymi sklepu. Możesz zostawić dane tutaj, a wówczas oddzwoni nasz konsultant. Dla tego kanału dostawa tego aparatu przewidziana jest na poniedziałek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
siarczanek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 gru 2013, o 23:10

Re: Kazam 4

Post autor: siarczanek »

"model jest dostępny w magazynie"
"dostawa tego aparatu przewidziana jest na poniedziałek"

Ktoś tutaj sobie stroi żarty. I jak to możliwe, że, szczególnie w okresie świątecznym, przez 5 dni nie potraficie naprawić swojej usterki związanej ze sklepem internetowym? Czyli co, PRZEWIDUJECIE, że w poniedziałek będę w stanie go zamówić? Czy po prostu w poniedziałek będzie strzałka "Dalej" a sklep nadal będzie pełen usterek i pokazujący "Wystąpił błąd."?

Profesjonalizm pełną gębą.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Kazam 4

Post autor: Joanna_Plus »

siarczanek,

sklep internetowy i telefoniczna sprzedaż (obsługa formularza) to dwa zupełnie odrębne kanały. Sklep internetowy na stanie magazynu posiada Kazama 4, niestety tak jak pisałam z powodu problemów technicznych występują trudności z realizacją zamówienia :-(. Nie znam niestety terminu przywrócenia pełnej funkcjonalności sklepu.

Telefoniczna sprzedaż tego modelu aktualnie nie posiada, a planowana dostawa jest przewidziana w poniedziałek.

Za utrudnienia najmocniej przepraszam :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Re: Kazam 4

Post autor: Stig25 »

Telefon dzisiaj dotarł do działu reklamacyjnego , ciekawe co zdziałają .
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Kazam 4

Post autor: ChuckyCiechanow »

No próbując od poniedziałku udało mi się dziś złożyć zamówienie przez sklep internetowy .

Mam nadzieje, że Kazam 4 mnie nie zawiedzie mam aktualnie LG L3 :)
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Re: Kazam 4

Post autor: Stig25 »

ChuckyCiechanow pisze:No próbując od poniedziałku udało mi się dziś złożyć zamówienie przez sklep internetowy .

Mam nadzieje, że Kazam 4 mnie nie zawiedzie mam aktualnie LG L3 :)
Jak dotrze do pana to proszę sprawdzić aparat , czy łapie ostrość z bliska .
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Kazam 4

Post autor: ekdar »

mam pytanko?
da sie zrobic zrzut ekranu jakos?
bo u mnie pokazuje: proba nieudana
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Odp: Kazam 4

Post autor: AZRAEL »

Na tym telefonie nie zrobisz zrzutu...
Jedyne rozwiazanie to zrobienia roota i pobranie aplikacji z sklepu play do robienia ssow.

Moze jest jakas bez roota. Nie wiem... Na LG dziala.

Wysłane z mojego LG-P700 za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Odp: Kazam 4

Post autor: ekdar »

AZRAEL pisze:Na tym telefonie nie zrobisz zrzutu...
Jedyne rozwiazanie to zrobienia roota i pobranie aplikacji z sklepu play do robienia ssow.

Moze jest jakas bez roota. Nie wiem... Na LG dziala.

Wysłane z mojego LG-P700 za pomocą Tapatalk 2
zrobie ;-)
wystarczylo zmienic pamiec domyslna ;-)
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35

Re: Kazam 4

Post autor: andzelisia »

Witam czy jest jakis program który poprawi jakość zdj w tym tel, zdjecia wychodza rozmazane i w dodatku te kolory te sa do niczego :-(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Kazam 4

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj andzelisia,

możesz pobrać aplikacje za pomocą, których będziesz mogła korygować niedoskonałości wcześniej wykonanych zdjęć. W Google play znajdziesz np. Adobe Photoshop Express, PicsArt - Photo Studio, Photo Art - Color Effects.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Re: Kazam 4

Post autor: Stig25 »

Dzisiaj sprawdzam status reklamacji i to co widzę :
"Status naprawy urządzenia:
brak opisu, prosimy o kontakt z serwisem."

O co chodzi ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Kazam 4

Post autor: Joanna_Plus »

Stig25,

trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Może jest jakiś problem techniczny z prezentacją statusu naprawy. Spróbuj skontaktować się z serwisem telefonicznie bądź mailowo:
Tel: 22 726 38 10
e-mail: info@ccsonline.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ