Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błąd
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sty 2012, o 22:19
Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błąd
Dzień dobry,
wybrałem się dziś do punktu Plusa we Wrocławiu (CH Korona, ul. Krzywoustego 126).
Chciałem przenieść numer prepaid z Play do Plusa (również prepaid).
Zostałem poproszony o podanie numeru kontaktowego, odmówiłem podania, gdyż nie jestem zobligowany do posiadania innego numeru telefonu niż ten, który chcę przenieść. Pracownica powiedziała, że w takim razie nie mogę przenieść numeru i że jeśli nie mam innego numeru, to żebym podał numer do rodziców, znajomych, pracodawcy. Czy to jest normalne, że mam podawać numer innych osób wbrew ich woli? W końcu uległem i podałem numer telefonu. Proszę jednak o informację czy to tylko kaprys pracownika, czy faktycznie brak nr kontaktowego uniemożliwi przeniesienie numeru?
Następnie usłyszałem informację, że mam przyjść następnego dnia po kartę i zapłacę 12,50 zł. Spytałem o co chodzi, usłyszałem, że przecież numer nie jest przenoszony od razu, tylko trwa to 1 dzień, więc mam przyjechać kolejnego dnia i wtedy uiszczę opłatę 12,50 zł za kartę. Czyżby pracownica Plusa próbowała wyłudzić ode mnie pieniądze?
Oczywiście zrezygnowałem z przeniesienia numeru.
Zgodnie z tekstem ze strony http://nakarte.plus.pl/prepaid/przenies_numer.html kartę otrzymuję za darmo i jest na niej 5 zł.
Bardzo się spieszyłem, więc nie miałem czasu (i nie pomyślałem o tym wtedy), żeby wejść na ww. stronę i pokazać tej Pani, że postępuje wbrew swojej firmie próbując wyłudzać pieniądze od klientów.
Proszę o rozwianie moich wątpliwości związanych z koniecznością podania numeru kontaktowego - co w przypadku gdy nie podam takiego numeru?
Co z kwotą 12,50 zł? Czy taka kwota widnieje gdziekolwiek w cenniku?
Pozdrawiam, Krzysiek
wybrałem się dziś do punktu Plusa we Wrocławiu (CH Korona, ul. Krzywoustego 126).
Chciałem przenieść numer prepaid z Play do Plusa (również prepaid).
Zostałem poproszony o podanie numeru kontaktowego, odmówiłem podania, gdyż nie jestem zobligowany do posiadania innego numeru telefonu niż ten, który chcę przenieść. Pracownica powiedziała, że w takim razie nie mogę przenieść numeru i że jeśli nie mam innego numeru, to żebym podał numer do rodziców, znajomych, pracodawcy. Czy to jest normalne, że mam podawać numer innych osób wbrew ich woli? W końcu uległem i podałem numer telefonu. Proszę jednak o informację czy to tylko kaprys pracownika, czy faktycznie brak nr kontaktowego uniemożliwi przeniesienie numeru?
Następnie usłyszałem informację, że mam przyjść następnego dnia po kartę i zapłacę 12,50 zł. Spytałem o co chodzi, usłyszałem, że przecież numer nie jest przenoszony od razu, tylko trwa to 1 dzień, więc mam przyjechać kolejnego dnia i wtedy uiszczę opłatę 12,50 zł za kartę. Czyżby pracownica Plusa próbowała wyłudzić ode mnie pieniądze?
Oczywiście zrezygnowałem z przeniesienia numeru.
Zgodnie z tekstem ze strony http://nakarte.plus.pl/prepaid/przenies_numer.html kartę otrzymuję za darmo i jest na niej 5 zł.
Bardzo się spieszyłem, więc nie miałem czasu (i nie pomyślałem o tym wtedy), żeby wejść na ww. stronę i pokazać tej Pani, że postępuje wbrew swojej firmie próbując wyłudzać pieniądze od klientów.
Proszę o rozwianie moich wątpliwości związanych z koniecznością podania numeru kontaktowego - co w przypadku gdy nie podam takiego numeru?
Co z kwotą 12,50 zł? Czy taka kwota widnieje gdziekolwiek w cenniku?
Pozdrawiam, Krzysiek
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
no coz. jak to juz gdzies pisalem w punktach plusa rozne bzdury opowiadaja.
nie wiem jak jest z tym telefonem choc to tez jest pozbawione logiki, ale oplaty nie ma na pewno.
trzeba bylo zaplacic a potem tu do Specjalistow Plusa zlozyc skarge (troche wiecej bys im narobil problemow),
a tak jakoś sie wyłgaja
nie wiem jak jest z tym telefonem choc to tez jest pozbawione logiki, ale oplaty nie ma na pewno.
trzeba bylo zaplacic a potem tu do Specjalistow Plusa zlozyc skarge (troche wiecej bys im narobil problemow),
a tak jakoś sie wyłgaja
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Witaj Krisu,
jeżeli chodzi o przeniesienie numeru do usług Plus na Kartę, to zazwyczaj pracownik prosi o dodatkowy numer kontaktowy. Powód takich czynności, jest na wypadek jakiś nieoczekiwanych komplikacji (np. wyłączenie numeru u dotychczasowego operatora, a konieczność kontaktu z naszej strony). Niemniej jednak, podanie takowego numeru nie jest warunkiem konicznym czy niezbędnym do przeprowadzenia procesu przeniesienia.
W kwestii opłaty, to potwierdzam prawidłowość danych zamieszczonych na podanej przez Ciebie stronie. Przeniesienie numeru jest jedynym wariantem, który w przypadku oferty Plus na Kartę, znosi opłatę za wydanie karty SIM. Mam nadzieję, że powyższa sytuacja wynikała z przeoczenia, a nie ze złej woli pracownika. Przepraszam Cię za te całe zamieszanie opisane powyżej .
jeżeli chodzi o przeniesienie numeru do usług Plus na Kartę, to zazwyczaj pracownik prosi o dodatkowy numer kontaktowy. Powód takich czynności, jest na wypadek jakiś nieoczekiwanych komplikacji (np. wyłączenie numeru u dotychczasowego operatora, a konieczność kontaktu z naszej strony). Niemniej jednak, podanie takowego numeru nie jest warunkiem konicznym czy niezbędnym do przeprowadzenia procesu przeniesienia.
W kwestii opłaty, to potwierdzam prawidłowość danych zamieszczonych na podanej przez Ciebie stronie. Przeniesienie numeru jest jedynym wariantem, który w przypadku oferty Plus na Kartę, znosi opłatę za wydanie karty SIM. Mam nadzieję, że powyższa sytuacja wynikała z przeoczenia, a nie ze złej woli pracownika. Przepraszam Cię za te całe zamieszanie opisane powyżej .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Dziękuję za wyjaśnienie, rozumiem, że może być jakiś problem z przeniesieniem i w tym celu jest podawany numer kontaktowy, jednak jestem na tyle ogarnięty, że w razie jakichś kłopotów sam umiem zadzwonić na +48 601 10 26 01 :) (jeśli mój numer nie działa JUŻ u starego, a JESZCZE nie działa u nowego operatora).
Być może pracownica się zagotowała, bo po kilku odmowach podania numeru i argumentach, że nie muszę posiadać innego numeru niż ten przenoszony, a nie mam powodu podawać numeru osoby trzeciej, podałem właśnie ww. numer tj. 601 10 26 01
Byłem w Plusie od 1999 do 2012, przez dużą część tego czasu byłem zadowolonym klientem, ostatecznie zmieniłem sieć i wczoraj przypomniałem sobie, co było jednym z powodów odejścia.
Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że coś załatwisz w Plusie NIGDY nie idź do punktów sprzedaży/wysepek itp.
Jedyne miejsce, gdzie można załatwić wszystkie sprawy to główne salony (we Wrocławiu to ten przy ul. Krupniczej).
Byłem przekonywany przez konsultantów, że jeśli zgubiłem zarejestrowaną kartę sim, to w każdym punkcie mogę wyrobić nową, a jak się okazało tylko na Krupniczej można to zrobić pokazując dowód osobisty, w punkcie sprzedaży sprzedawca spytał mnie o numer seryjny karty
Być może pracownica się zagotowała, bo po kilku odmowach podania numeru i argumentach, że nie muszę posiadać innego numeru niż ten przenoszony, a nie mam powodu podawać numeru osoby trzeciej, podałem właśnie ww. numer tj. 601 10 26 01
Byłem w Plusie od 1999 do 2012, przez dużą część tego czasu byłem zadowolonym klientem, ostatecznie zmieniłem sieć i wczoraj przypomniałem sobie, co było jednym z powodów odejścia.
Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że coś załatwisz w Plusie NIGDY nie idź do punktów sprzedaży/wysepek itp.
Jedyne miejsce, gdzie można załatwić wszystkie sprawy to główne salony (we Wrocławiu to ten przy ul. Krupniczej).
Byłem przekonywany przez konsultantów, że jeśli zgubiłem zarejestrowaną kartę sim, to w każdym punkcie mogę wyrobić nową, a jak się okazało tylko na Krupniczej można to zrobić pokazując dowód osobisty, w punkcie sprzedaży sprzedawca spytał mnie o numer seryjny karty
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Krisu,
dziękuję za opisanie nam tego przypadku. Takie sygnały przekazujemy dalej.
A ja jeszcze raz najmocniej przepraszam za tę całą sytuację.
dziękuję za opisanie nam tego przypadku. Takie sygnały przekazujemy dalej.
A ja jeszcze raz najmocniej przepraszam za tę całą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
W sumie ja też dałem się sprowokować i podałem numer BOKu, moje zachowanie było nie lepsze, ale jednak pracownik jest w pracy i reprezentuje nie siebie tylko markę Plusa, a jeśli ktoś byłby świadkiem sytuacji, to o kłopotliwym kliencie zapomni po chwili, a niemiły obraz jaki przedstawia pracownik Plusa może mieć w głowie jeszcze długi czas :)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Krisu,
I dlatego dziękuję, że opisałeś nam ten przypadek. Takie uwagi pozwalają nam usprawnić działanie poszczególnych komórek.Krisu pisze:ale jednak pracownik jest w pracy i reprezentuje nie siebie tylko markę Plusa, a jeśli ktoś byłby świadkiem sytuacji, to o kłopotliwym kliencie zapomni po chwili, a niemiły obraz jaki przedstawia pracownik Plusa może mieć w głowie jeszcze długi czas :)
Ja również .Krisu pisze:Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Chyba jestem masochistą, ale robiąc zakupy dzisiaj w Koronie zaszedłem znowu do tego samego punktu.
Tym razem nie wymagano ode mnie numeru kontaktowego, ale... kartę do odbioru będę miał na następny dzień.
Takie rzeczy tylko w Plusie. W Play dają nieaktywną kartę od razu, w T-M również, następnie po tym jak stara karta się zdezaktywuje, wkładam nową kartę i mam zasięg nowej sieci na moim numerze.
Usłyszałem, że gdyby wydano mi nieaktywną kartę dzisiaj byłoby to nadużyciem.
Moim zdaniem nadużyciem jest to, że po utracie zasięgu w nocy na starej karcie i uzyskaniu go na nowej karcie nie mam do niej fizycznego dostępu, natomiast może mieć ten dostęp każdy pracownik danego punktu, a ja odzyskam swój numer dopiero kolejnego dnia, gdy się pojawię w punkcie.
Czy to jest normalne? Przez telefon pracownik BOK udzielił mi informacji, że zgodnie z procedurą z bodajże 17 sierpnia 2009 roku kartę powinienem uzyskać od razu.
Tym razem nie wymagano ode mnie numeru kontaktowego, ale... kartę do odbioru będę miał na następny dzień.
Takie rzeczy tylko w Plusie. W Play dają nieaktywną kartę od razu, w T-M również, następnie po tym jak stara karta się zdezaktywuje, wkładam nową kartę i mam zasięg nowej sieci na moim numerze.
Usłyszałem, że gdyby wydano mi nieaktywną kartę dzisiaj byłoby to nadużyciem.
Moim zdaniem nadużyciem jest to, że po utracie zasięgu w nocy na starej karcie i uzyskaniu go na nowej karcie nie mam do niej fizycznego dostępu, natomiast może mieć ten dostęp każdy pracownik danego punktu, a ja odzyskam swój numer dopiero kolejnego dnia, gdy się pojawię w punkcie.
Czy to jest normalne? Przez telefon pracownik BOK udzielił mi informacji, że zgodnie z procedurą z bodajże 17 sierpnia 2009 roku kartę powinienem uzyskać od razu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Krisu, oczywiście karta powinna być wydana od razu.
Dziękuje za uwagi, stosowane informacje przekazałem dalej.
Dziękuje za uwagi, stosowane informacje przekazałem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
W Plusie mimo upływu lat nic się nie zmienia.
Wrocław, punkt w centrum handlowym Wroclavia - próba przeniesienia numeru wiąże się z opłatą 12,30 zł za kartę sim.
Wrocław, salon firmowy przy ul. Krupniczej - 2 numery udało się przenieść, dopytałem przed faktem o to czy jest opłata 12,30 zł i opłaty nie było, jednak szczęka mi opadła, gdy na koniec dowiedziałem się, że karty będą do odbioru, gdy przeniesienie numeru dojdzie do skutku.
Czyli najwcześniej jutro (przejście z prepaida na prepaid) będę musiał się udać po raz kolejny do salonu Plusa.
Bardzo proszę o wiążącą mnie jako klienta informację, regulamin, wewnętrzne regulacje itp. abym przenosząc w przyszłości numer do Plusa mógł się na to powołać w kwestii ponoszenia opłaty 12,30 za kartę lub wydania karty w innym dniu niż dzień podpisania umowy.
Wrocław, punkt w centrum handlowym Wroclavia - próba przeniesienia numeru wiąże się z opłatą 12,30 zł za kartę sim.
Wrocław, salon firmowy przy ul. Krupniczej - 2 numery udało się przenieść, dopytałem przed faktem o to czy jest opłata 12,30 zł i opłaty nie było, jednak szczęka mi opadła, gdy na koniec dowiedziałem się, że karty będą do odbioru, gdy przeniesienie numeru dojdzie do skutku.
Czyli najwcześniej jutro (przejście z prepaida na prepaid) będę musiał się udać po raz kolejny do salonu Plusa.
Bardzo proszę o wiążącą mnie jako klienta informację, regulamin, wewnętrzne regulacje itp. abym przenosząc w przyszłości numer do Plusa mógł się na to powołać w kwestii ponoszenia opłaty 12,30 za kartę lub wydania karty w innym dniu niż dzień podpisania umowy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Próba przeniesienia nr - pracownik Plusa wprowadza w błą
Krisu,
przepraszam za powyższą sytuację.
Adnotacje odnośnie braku opłaty za wydanie karty SIM znajdziesz w tym regulaminie oraz na tych stronach:
- https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte-przenies,
- http://www.plus.pl/na-karte/przenies-numer.
Informacje o opłatach i przebiegu całego procesu, pracownicy posiadają w wewnętrznych materiałach.
przepraszam za powyższą sytuację.
Adnotacje odnośnie braku opłaty za wydanie karty SIM znajdziesz w tym regulaminie oraz na tych stronach:
- https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte-przenies,
- http://www.plus.pl/na-karte/przenies-numer.
Informacje o opłatach i przebiegu całego procesu, pracownicy posiadają w wewnętrznych materiałach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ