Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
primo22 próbowałeś zasilić konto?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Tak, ale nic to nie daje. Mam całkowicie nie aktywny numer telefonu- brak usługi i mogę wykonywać tylko połączenia alarmowe. Smsa o tym, że za 3 dni zostanie mi wyzerowane konto otrzymałem wczoraj czyli 21.07.2014 o godzinie 11:39, a smsa o zablokowaniu połączen przychodzących dzisiaj 22.072014 o 11:19. Czyli nie całe 24h po pierwszym smsie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
primo22 podaj mi przez ten formularz Swój numer, imię i nazwisko oraz adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Ok wszystko wysłałem. Z góry dziękuję za pomoc.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Dostałam, dzięki, przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Dzięki wielkie, dzisiaj odblokowali mi telefon. Nie spodziewałem się tego tak szybko.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Cieszę się bardzo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Witam, mam ten sam problem co grzegi i primo. Dostałam sms-a, że za trzy dni zostanie wyzerowane mi konto, a już na drugi dzień telefon został zablokowany. Próbowałam doładować konto ale bezskutecznie. Używam tego numeru już od kilku lat i zależy mi na jego odzyskaniu. Bardzo proszę o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Witaj wiola.,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu, którego dotyczy powyższa sytuacja.
Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu, którego dotyczy powyższa sytuacja.
Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Dzięki za pomoc. Numer został odblokowany jeszcze tego samego dnia :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
wiola.,
wiola. pisze:Dzięki za pomoc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Witam
Mam problem. Przez ponad rok korzystałam z usług Plusa i miałam wykupiony abonament na kartę.Po wygaśnięciu umowy numer przestał być aktywny a ja potrzebuje go (zatwierdzanie bezpieczeństwa na profilu firmy w serwisie społecznościowym a nie moge się skontaktowac z pomoca tam jak dostać się do konta) .Czy mogę reaktywowac ten numer tylko że w innej sieci? jakie jest wyjście? Dodam ,że zgubiłam kartę :(.
Z góry dziękuje za odp.
Mam problem. Przez ponad rok korzystałam z usług Plusa i miałam wykupiony abonament na kartę.Po wygaśnięciu umowy numer przestał być aktywny a ja potrzebuje go (zatwierdzanie bezpieczeństwa na profilu firmy w serwisie społecznościowym a nie moge się skontaktowac z pomoca tam jak dostać się do konta) .Czy mogę reaktywowac ten numer tylko że w innej sieci? jakie jest wyjście? Dodam ,że zgubiłam kartę :(.
Z góry dziękuje za odp.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Witaj manawa,
chodzi o telefon w usługach Plus na Kartę czy Plus Abonament? Karta jest nieaktywna od ponad roku?
chodzi o telefon w usługach Plus na Kartę czy Plus Abonament? Karta jest nieaktywna od ponad roku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Plus mix na kartę .Karta jest nieaktywna od od ponad 3 mies.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
manawa,
jeżeli był to numer w usługach Plus Mix i karta jest już nieaktywna od ponad 3 miesięcy, to nie ma już możliwości podpisania umowy o wznowienie usług.
Ewentualnie decyzję w tej kwestii może podjąć Departament Reklamacji.
jeżeli był to numer w usługach Plus Mix i karta jest już nieaktywna od ponad 3 miesięcy, to nie ma już możliwości podpisania umowy o wznowienie usług.
Ewentualnie decyzję w tej kwestii może podjąć Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ