Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Numer był nieaktywny od roku, nie wiem na co ty liczyłeś.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Też trudno mi to zrozumieć tym bardziej, że wcześniej pojawił się taki wpis:patryk7588 pisze:Numer był nieaktywny od roku, nie wiem na co ty liczyłeś.
Trochę to wszystko zagmatwane, ale da się wydedukować nie znając wszystkich szczegółów.Axster pisze:Tak - wydaje się trywialne,
problem polega na tym, że to nie jest taka sytuacja, nr był przez pewien czas
przeniesiony do innej sieci, a do Plusa trafił po czasie, z powrotem do sieci macierzystej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Też trudno mi to zrozumieć tym bardziej, że wcześniej pojawił się taki wpis:
co jest trudno zrozumieć??
Nr był niezajęty do dnia 12.08.2017 -zgodnie z info w poście wyżej.
Ja swoje zgłoszenie wystosowałem jeszcze w lipcu 2017r. do Plus - olali mój wniosek
i woleli przyznać nr innej osobie - ot cała sprawa.
co jest trudno zrozumieć??
Nr był niezajęty do dnia 12.08.2017 -zgodnie z info w poście wyżej.
Ja swoje zgłoszenie wystosowałem jeszcze w lipcu 2017r. do Plus - olali mój wniosek
i woleli przyznać nr innej osobie - ot cała sprawa.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Podłączę się do tematu.
W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Z karą się zgadzam jednak problem pojawia się dlatego że pozostały mi jeszcze 2 doładowania a numer został zablokowany.Co zrobić w takiej sytuacji? Nie zależy mi na tym numerze,chodzi mi o wywiązanie się z umowy i zakończenie żywotności tego numeru.
W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Z karą się zgadzam jednak problem pojawia się dlatego że pozostały mi jeszcze 2 doładowania a numer został zablokowany.Co zrobić w takiej sytuacji? Nie zależy mi na tym numerze,chodzi mi o wywiązanie się z umowy i zakończenie żywotności tego numeru.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
kkaminski,
Czy to jest data wyznaczona do opłacenia kary? Kiedy nastąpiło wyłączenie numeru (blokada połączeń przychodzących)?kkaminski pisze:W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Data jest wyznaczona na dzień 1.09
Nie jestem w stanie określić kiedy połączenia zostały zablokowane.
Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.
Nie jestem w stanie określić kiedy połączenia zostały zablokowane.
Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
kkaminski,
Tak jak pisałam wczesniej: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 50#p225052 proponuję kontakt z naszym BOK, gdzie zweryfikujesz czy konto można jeszcze zasilić czy pozostaje już tylko wpłata kary.
kkaminski pisze:W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
jeśli zapłacisz karę umowną, to realizacja zasileń pozostałych do końca kontraktu nie jest już wymagana.kkaminski pisze:Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.
Tak jak pisałam wczesniej: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 50#p225052 proponuję kontakt z naszym BOK, gdzie zweryfikujesz czy konto można jeszcze zasilić czy pozostaje już tylko wpłata kary.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Axster pisze:Szczyt hipokryzji - ta sieć na usługach dla mnie i nie tylko już nie zarobi, nie polecam.
cytuję odpowiedź bok@plus.pl
""Witam Pana,
pracownicy punktów Plusa dobrze znają obowiązujące w firmie procedury. W przypadków jakichkolwiek problemów posiadają oni również możliwość skontaktowania się w danej sprawie z odpowiednim zespołem w celu otrzymania wsparcia technicznego, jak i merytorycznego.
Jednocześnie informuję, że 12.08.2017 r. numer 607xxxxxx został przydzielony innemu Klientowi i w chwili obecnej nie ma możliwości podpisania nowej Umowy z tym numerem.
Z poważaniem
xxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl""
WIDAĆ JAKBY TYLKO NA TO CZEKALI
- przypomnę tylko że mój pierwszy mail w tej sprawie wystosowałem 24.07.2017!!!
(chyba mieli dość czasu żeby się ogarnąć z tematem? - jak widać powyżej, nie dali rady :( ))
Historii cdn ...
- chyba jednak nie jest tak, jak odpisała Pani z bok PLUS- właśnie przed chwilą dzwoniłem na ten numer - i ... dodzwoniłem się pod swój stary nr w sieci RedBull- dziwne nie!
Proszę o rzetelne sprawdzenie co i jak z tym nr.
Ponownie wnioskuję o przywrócenie mojego nr telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Axster,
tak jak informował pracownik naszego BOK, jeżeli numer został przydzielony do nowej aktywacji, to niestety nie ma możliwości odzyskania tego numeru.
tak jak informował pracownik naszego BOK, jeżeli numer został przydzielony do nowej aktywacji, to niestety nie ma możliwości odzyskania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
witam,
w dniu dzisiejszym wyłączyli mi numer na kartę. Osoba która korzysta na codzień w sklepie zapomniała poinformować mnie o tym, że konto traci ważność. Czy jest możliwość odzyskania numeru? Bardzo mi zależy gdyż numer widnieje na 1000 wizytówkach i 10000 ulotkach :(. Bardzo proszę o informację. zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097. z góry dziękuję za informację.
w dniu dzisiejszym wyłączyli mi numer na kartę. Osoba która korzysta na codzień w sklepie zapomniała poinformować mnie o tym, że konto traci ważność. Czy jest możliwość odzyskania numeru? Bardzo mi zależy gdyż numer widnieje na 1000 wizytówkach i 10000 ulotkach :(. Bardzo proszę o informację. zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097. z góry dziękuję za informację.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj majka81,
Przekazałam sprawę dalej.majka81 pisze:zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 paź 2017, o 15:51
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
Mam następujące pytanie.
Z końcem września po 4 latach współpracy z Państwa Siecią niestety zdecydowałem się nie przedłużyć mojego abonamentu.Numer został wyłączony a nie przeniesiony do innej sieci.
Bardzo szybko poszedłem po rozum do głowy i stwierdziłem iż był to wielki błąd.
Pod koniec umowy Państwo oferowaliście mi bardzo dobre warunki współpracy i tu moje pytanie.Czy jest możliwość ponownej reaktywacji mojego numeru/Historii konta ( 4lata ) i podpisanie nowego abonamentu na podobnych profitach wynikających właśnie z mojego stażu?Czy jeśli w ogóle się to uda to raczej będę traktowany jako "świeży" Klient?
Dodam iż jeszcze nie zgłaszałem swojej sprawy do Biura obsługi klientów bądź też departamentu reklamacji.
Mam następujące pytanie.
Z końcem września po 4 latach współpracy z Państwa Siecią niestety zdecydowałem się nie przedłużyć mojego abonamentu.Numer został wyłączony a nie przeniesiony do innej sieci.
Bardzo szybko poszedłem po rozum do głowy i stwierdziłem iż był to wielki błąd.
Pod koniec umowy Państwo oferowaliście mi bardzo dobre warunki współpracy i tu moje pytanie.Czy jest możliwość ponownej reaktywacji mojego numeru/Historii konta ( 4lata ) i podpisanie nowego abonamentu na podobnych profitach wynikających właśnie z mojego stażu?Czy jeśli w ogóle się to uda to raczej będę traktowany jako "świeży" Klient?
Dodam iż jeszcze nie zgłaszałem swojej sprawy do Biura obsługi klientów bądź też departamentu reklamacji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj purepointofview,
purepointofview pisze:Z końcem września
Kiedy dokładnie nastąpiło wyłączenie numeru w usługach Plus Abonament? Po rezygnacji nie korzystałeś z tego numeru w usługach Plus na Kartę? Aktualnie przy próbie wykonania połączenia, jaki komunikat się pojawia?purepointofview pisze:Numer został wyłączony
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 paź 2017, o 15:51
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
Wniosek o rozwiazanie umowy sporządzony 26/07
Na dole pisma:Data rozwiazania Umowy 4/09 więc troche pomyliłem z tym końcem września.
Nie nie korzystałem z uwagi na całkowity Brak sieci - Tylko połączenia alarmowe.
Wniosek o rozwiazanie umowy sporządzony 26/07
Na dole pisma:Data rozwiazania Umowy 4/09 więc troche pomyliłem z tym końcem września.
Nie nie korzystałem z uwagi na całkowity Brak sieci - Tylko połączenia alarmowe.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
purepointofview,
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje czy jest możliwość przywrócenia tego numeru.
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje czy jest możliwość przywrócenia tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ