Teraz jest 21 lis 2017, o 22:05

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Odzyskanie, reaktywacja numeru.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post18 sie 2017, o 19:38

Numer był nieaktywny od roku, nie wiem na co ty liczyłeś.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3514
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post19 sie 2017, o 08:49

patryk7588 napisał(a):Numer był nieaktywny od roku, nie wiem na co ty liczyłeś.

Też trudno mi to zrozumieć tym bardziej, że wcześniej pojawił się taki wpis:
Axster napisał(a):Tak - wydaje się trywialne,

problem polega na tym, że to nie jest taka sytuacja, nr był przez pewien czas
przeniesiony do innej sieci, a do Plusa trafił po czasie, z powrotem do sieci macierzystej.

Trochę to wszystko zagmatwane, ale da się wydedukować nie znając wszystkich szczegółów.
Offline
Avatar użytkownika

Axster

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 28 lip 2017, o 09:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Simplus
  • Model telefonu: Honer

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post21 sie 2017, o 13:11

Też trudno mi to zrozumieć tym bardziej, że wcześniej pojawił się taki wpis:

co jest trudno zrozumieć??

Nr był niezajęty do dnia 12.08.2017 -zgodnie z info w poście wyżej.
Ja swoje zgłoszenie wystosowałem jeszcze w lipcu 2017r. do Plus - olali mój wniosek
i woleli przyznać nr innej osobie - ot cała sprawa.
Offline
Avatar użytkownika

kkaminski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post21 sie 2017, o 16:24

Podłączę się do tematu.
W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Z karą się zgadzam jednak problem pojawia się dlatego że pozostały mi jeszcze 2 doładowania a numer został zablokowany.Co zrobić w takiej sytuacji? Nie zależy mi na tym numerze,chodzi mi o wywiązanie się z umowy i zakończenie żywotności tego numeru.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post21 sie 2017, o 16:57

kkaminski,
kkaminski napisał(a):W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Czy to jest data wyznaczona do opłacenia kary? Kiedy nastąpiło wyłączenie numeru (blokada połączeń przychodzących)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kkaminski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post21 sie 2017, o 17:05

Data jest wyznaczona na dzień 1.09
Nie jestem w stanie określić kiedy połączenia zostały zablokowane.
Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post22 sie 2017, o 09:50

kkaminski,

kkaminski napisał(a):W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.

kkaminski napisał(a):Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.

jeśli zapłacisz karę umowną, to realizacja zasileń pozostałych do końca kontraktu nie jest już wymagana.
Tak jak pisałam wczesniej: viewtopic.php?f=99&t=7823&p=225050#p225052 proponuję kontakt z naszym BOK, gdzie zweryfikujesz czy konto można jeszcze zasilić czy pozostaje już tylko wpłata kary.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Axster

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 28 lip 2017, o 09:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Simplus
  • Model telefonu: Honer

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post22 sie 2017, o 18:29

Axster napisał(a):Szczyt hipokryzji - ta sieć na usługach dla mnie i nie tylko już nie zarobi, nie polecam.
cytuję odpowiedź bok@plus.pl

""Witam Pana,

pracownicy punktów Plusa dobrze znają obowiązujące w firmie procedury. W przypadków jakichkolwiek problemów posiadają oni również możliwość skontaktowania się w danej sprawie z odpowiednim zespołem w celu otrzymania wsparcia technicznego, jak i merytorycznego.

Jednocześnie informuję, że 12.08.2017 r. numer 607xxxxxx został przydzielony innemu Klientowi i w chwili obecnej nie ma możliwości podpisania nowej Umowy z tym numerem.

Z poważaniem
xxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl""

WIDAĆ JAKBY TYLKO NA TO CZEKALI
- przypomnę tylko że mój pierwszy mail w tej sprawie wystosowałem 24.07.2017!!!
(chyba mieli dość czasu żeby się ogarnąć z tematem? - jak widać powyżej, nie dali rady :( ))



Historii cdn ...

- chyba jednak nie jest tak, jak odpisała Pani z bok PLUS- właśnie przed chwilą dzwoniłem na ten numer - i ... dodzwoniłem się pod swój stary nr w sieci RedBull- dziwne nie!
Proszę o rzetelne sprawdzenie co i jak z tym nr.

Ponownie wnioskuję o przywrócenie mojego nr telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 sie 2017, o 09:57

Axster,

tak jak informował pracownik naszego BOK, jeżeli numer został przydzielony do nowej aktywacji, to niestety nie ma możliwości odzyskania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

majka81

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 wrz 2017, o 11:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post21 wrz 2017, o 15:37

witam,
w dniu dzisiejszym wyłączyli mi numer na kartę. Osoba która korzysta na codzień w sklepie zapomniała poinformować mnie o tym, że konto traci ważność. Czy jest możliwość odzyskania numeru? Bardzo mi zależy gdyż numer widnieje na 1000 wizytówkach i 10000 ulotkach :(. Bardzo proszę o informację. zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097. z góry dziękuję za informację.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post21 wrz 2017, o 15:55

Witaj majka81,
majka81 napisał(a):zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097

Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

purepointofview

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 20 paź 2017, o 14:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Brak
  • Model telefonu: Lenovo Moto X Style

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post20 paź 2017, o 19:32

Witam,

Mam następujące pytanie.
Z końcem września po 4 latach współpracy z Państwa Siecią niestety zdecydowałem się nie przedłużyć mojego abonamentu.Numer został wyłączony a nie przeniesiony do innej sieci.
Bardzo szybko poszedłem po rozum do głowy i stwierdziłem iż był to wielki błąd.
Pod koniec umowy Państwo oferowaliście mi bardzo dobre warunki współpracy i tu moje pytanie.Czy jest możliwość ponownej reaktywacji mojego numeru/Historii konta ( 4lata ) i podpisanie nowego abonamentu na podobnych profitach wynikających właśnie z mojego stażu?Czy jeśli w ogóle się to uda to raczej będę traktowany jako "świeży" Klient?
Dodam iż jeszcze nie zgłaszałem swojej sprawy do Biura obsługi klientów bądź też departamentu reklamacji.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 paź 2017, o 09:02

Witaj purepointofview,
purepointofview napisał(a):Z końcem września

purepointofview napisał(a):Numer został wyłączony

Kiedy dokładnie nastąpiło wyłączenie numeru w usługach Plus Abonament? Po rezygnacji nie korzystałeś z tego numeru w usługach Plus na Kartę? Aktualnie przy próbie wykonania połączenia, jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

purepointofview

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 20 paź 2017, o 14:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Brak
  • Model telefonu: Lenovo Moto X Style

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 paź 2017, o 11:54

Witam,

Wniosek o rozwiazanie umowy sporządzony 26/07
Na dole pisma:Data rozwiazania Umowy 4/09 więc troche pomyliłem z tym końcem września.

Nie nie korzystałem z uwagi na całkowity Brak sieci - Tylko połączenia alarmowe.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 paź 2017, o 12:21

purepointofview,

prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje czy jest możliwość przywrócenia tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości