Teraz jest 20 lut 2018, o 00:48

Zostaw Kontakt





Odzyskanie, reaktywacja numeru.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

purepointofview

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 20 paź 2017, o 14:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Brak
  • Model telefonu: Lenovo Moto X Style

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 paź 2017, o 21:25

Witam,

Został przesłany formularz.Czekam na odzew w takim razie.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18843
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1537 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post24 paź 2017, o 08:55

Witaj purepointofview,

podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

purepointofview

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 20 paź 2017, o 14:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Brak
  • Model telefonu: Lenovo Moto X Style

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post24 paź 2017, o 18:51

Numer zagadnienia: 171023-001892
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18843
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1537 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post25 paź 2017, o 09:07

purepointofview,
purepointofview napisał(a):Numer zagadnienia: 171023-001892

Dziękuję za numer :-). Prośba o kontynuowanie korespondencji z naszym pracownikiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

purepointofview

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 20 paź 2017, o 14:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Brak
  • Model telefonu: Lenovo Moto X Style

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post3 lis 2017, o 10:20

Witam.

Dziękuje bardzo za pomoc !

Numer został ponownie aktywowany i działa on teraz w systemie na kartę

Zatem chciałbym ponowić moje pytanie.
Czy jest możliwe przedstawienie mi oferty abonamentowej na podobnych warunkach wynikających z mojego stażu u operatora czy raczej zostaje mi podpisanie zwykłej standardowej umowy tak jak każdy na początku(pomijając profity wynikające z przejścia z karty na abonament)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 498
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 67 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post3 lis 2017, o 11:19

Witaj purepointofview,
purepointofview napisał(a):Numer został ponownie aktywowany i działa on teraz w systemie na kartę
super - cieszymy się z tej dobrej nowiny. :->
purepointofview napisał(a):Czy jest możliwe przedstawienie mi oferty abonamentowej na podobnych warunkach wynikających z mojego stażu u operatora czy raczej zostaje mi podpisanie zwykłej standardowej umowy tak jak każdy na początku(pomijając profity wynikające z przejścia z karty na abonament)
Jeśli zatem ponownie interesują Cię usługi abonamentowe, to możesz dokonać konwersji tego numeru do oferty abonamentowej. Proponuję, abyś zostawił swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas będzie mógł do Ciebie oddzwonić i przedstawić aktualnie obowiązujące w naszej ofercie promocje. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciejk123

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 gru 2017, o 23:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post17 gru 2017, o 23:56

Witam Państwa.

Napisałem wiadomość do pani Joanna_Plus a propos odzyskania mojego numeru Plus, ale teraz zobaczyłem, że odsyłają Państwo do oficjalnego formularza BOK. Wysłałem taką samą treść wiadomości do BOKu z opisem sytuacji i numerem telefonu. Numer ten posiadam od 14 lat i jest z prefiksem 607, co więcej, jestem przekonany, że był rejestrowany jeszcze przed oficjalnym obowiązkiem prawnym rejestracji numerów w Polsce, dlatego jestem w szoku, iż został zablokowany. Byłbym ogromnie wdzięczny za pomoc w odzyskaniu tego numeru, jest dla mnie bardzo cenny i ważny.

Numer sprawy BOK to 171217-000833.

Dziękuję bardzo.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18843
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1537 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post18 gru 2017, o 10:25

Witaj maciejk123,
maciejk123 napisał(a):171217-000833

Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dzejess

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post18 gru 2017, o 17:39

Witam.
Czy była by Pani tak miła i dałoby się jakoś sprawę przyśpieszyć? Nr odwołania BOK: 171218-001721

W skrócie: 11 lat używania numeru, wyjazd za granicę i jego zaniedbanie, powrót i dezaktywacja.

Przeczytałem wszystkie 31 zakładek i już straciłem nadzieje, ale jak to mówią cuda się zdarzają, tym bardziej przed świętami.

Pozdrawiam serdecznie.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18843
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1537 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post18 gru 2017, o 17:56

Witaj Dzejess,
Dzejess napisał(a):Nr odwołania BOK: 171218-001721

Przekazane dalej :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
Dzejess(24 gru 2017, o 11:17)
Offline
Avatar użytkownika

maciejk123

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 gru 2017, o 23:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post22 gru 2017, o 16:44

Joanna_Plus napisał(a):Witaj maciejk123,
maciejk123 napisał(a):171217-000833

Sprawę przekazałam dalej.


Bardzo dziękuję za pomoc, specjalista z BOKu skontaktował się ze mną. Jednakże zostałem poinformowany, że mam czas na rejestrację numeru do 8 stycznia, kiedy taka opcja wygasa i chyba wtedy na stałę utracę używany przeze mnie ponad 10 lat numer. Zależy mi bardzo na utrzymaniu go, ale niestety mieszkam za granicą i nie będę miał fizycznej możliwości być w Polsce przed 8 stycznia, aby takiej rejestracji dokonać. Co mogę jeszcze zrobić? Czy można to zrobić korespondencyjnie? Przez telefon? Jestem bezradny.

Dodam, że numer mój był już dawno zarejestrowany jeszcze przed oficjalnym obowiązkiem prawnym rejestracji numerów w Polsce, jednakże wymaga się ode mnie ponownej rejestracji...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 498
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 67 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post22 gru 2017, o 17:51

maciejk123,

po zapoznaniu się z Twoją sprawą, pracownik BOK przekazał Ci niezbędne informacje i udzielił stosownych wskazówek, mających na celu rozwiązanie problemu. Przykro mi z powodu zaistniałych okoliczności. Poprosiłam jeszcze o przyśpieszenie odpowiedzi na Twoją ostatnią korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(24 gru 2017, o 11:18)
Offline
Avatar użytkownika

Dzejess

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post24 gru 2017, o 11:15

Cuda się jednak zdarzają, numer z powrotem aktywny.
Daliście mi Państwo najpiękniejszy prezent na Święta Bożego Narodzenia.
Chciałem bardzo serdecznie podziękować całemu zespołowi Plusa, za profesjonalne przeprowadzenie sprawy a Pani za jej przyśpieszenie. Jest mi niezmiernie miło, że mogę dalej być z firmą Plus. Byłem z Wami 11 lat i będę następne 11 lat, gdyż zawsze byłem zadowolony z oferowanych Państwa usług a po dzisiejszym problemie, wiem, że zawsze dbacie o swojego klienta, nawet wtedy gdy klient całkowicie zaniedba swoje obowiązki wobec posiadania numeru.
Swoim znajomym jak tylko będę miał okazję, powiem, że Plus jest najlepszą siecią telefonii komórkowej w Polsce i żeby dołączali do Was.

Chciałbym życzyć całemu zespołowi: Plus, Polkomtel, Departament Obsługi Klienta,
Wesołych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym w Nowym 2018 r.
Offline
Avatar użytkownika

Arkovianin

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 20:54
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+mix
  • Model telefonu: Huawei Y6 2017

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post25 gru 2017, o 22:12

Wesołych świąt i cieszę się,że numer udało się odzyskać :) Też jestem zadowolony z usług naszej sieci:) Pozdrawiam Państwa serdecznie.
Życie bywa nieprzewidywalne
Służę pomocą
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18843
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1537 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post27 gru 2017, o 10:33

Dzejess,

ja również się cieszę z pozytywnego zakończenia sprawy :-).
Ślicznie dziękuję za miłe słowa i również życzę wszystkiego co najlepsze w tym nowym 2018 roku - spełnienia marzeń i pogody ducha!

Arkovianin,
Arkovianin napisał(a):Pozdrawiam Państwa serdecznie.

Dziękuję i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości