Teraz jest 27 kwi 2017, o 06:14

Zostaw Kontakt




Odzyskanie, reaktywacja numeru.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

madzia19898

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post6 wrz 2016, o 12:17

A co ja mam wybrać temat zctej listy rozumiem tak?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17791
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1429 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post6 wrz 2016, o 12:37

madzia19898,

tak, wybierz np. zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jump0ncash

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 wrz 2016, o 11:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post15 wrz 2016, o 12:17

Mam podobny przypadek, numer od dwóch lat, służy do odbierania telefonów od nowych Klientów, numer na wielu stronach www, aukcjach allegro, ulotkach, dziękuje za przypomnienie o utracie numeru wysłane rok temu, wtedy sprawę zignorowałem bo byłem pewny że dostanę jeszcze przypomnienie.

Napisałem już do specjalisty plusa może mi szybko pomoże, fakt faktem że dziwnie że nie przypominacie np dzień przed faktycznym wygaśnięciem numeru, przecież to w waszym interesie bo w tym momencie doładowuje telefon i nie zawracam głowy pracownikom z departamentu..
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17791
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1429 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post15 wrz 2016, o 12:26

jump0ncash,

odpisałam na Twoją wiadomość do mnie. Na przyszłość sprawdź proszę pocztę, przed powieleniem tematu ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PiotrS

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Utracony numer

Post23 wrz 2016, o 10:28

Witam,

w sierpniu br. rozwiązałem umowę abonamentu w Plusie i zarejestrowałem numer na kartę (około miesiąca temu). Niestety nie doładowałem konta żadną kwotą od tego momentu i kilka dni temu numer stał się nieaktywny (tylko numery alarmowe, brak możliwości doładowania). Rozmawiałem już telefonicznie z BOK, w salonie, a także mailowo z działem reklamacji, niestety żadnych konkretnych informacji nie otrzymałem. Zależy mi na odzyskaniu tego numeru, czy jest taka możliwość?

Pozdrawiam,
Piotr.
Ostatnio edytowano 23 wrz 2016, o 10:36 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17791
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1429 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 wrz 2016, o 10:43

Witaj PiotrS,
PiotrS napisał(a):także mailowo z działem reklamacji

I jaką odpowiedź uzyskałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PiotrS

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 wrz 2016, o 10:49

Od działu reklamacji otrzymałem odpowiedź, że numer jest niedostępny. Przez infolinię powiedziano mi, że niemożliwe, żeby numer został "oddany do obiegu", po tak krótkim czasie i, że powinno się dać go odzyskać. Czy jest coś, co mogę zrobić w tej kwestii?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17791
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1429 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 wrz 2016, o 11:23

PiotrS,
PiotrS napisał(a):Od działu reklamacji otrzymałem odpowiedź, że numer jest niedostępny.

Dokładnie takie sformułowanie zostało użyte?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PiotrS

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 wrz 2016, o 11:32

"Podany numer nie jest już dostępny."

[Zagadnienie: 160920-002072]
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17791
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1429 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post23 wrz 2016, o 14:11

PiotrS,
PiotrS napisał(a):"Podany numer nie jest już dostępny."

W powyższej sytuacji nie ma już możliwości przywrócenia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hassan

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2 paź 2016, o 22:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: prepaid
  • Model telefonu: b15Q

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post2 paź 2016, o 22:49

Witam,
Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w procesie odzyskania numeru mojego numeru prepaid. Jest to jedyny numer w mojej firmie, który nie jest abonamentowy (umowa). Brak zasileń konta skutkował odłączeniem numeru po 365 dniowym okresie karencji. Telefon ten służy głównie jako kontaktowy dla klientów,widnieje we wszelkiego rodzaju materiałach promocyjnych, stronach, przede wszystkim jednak w telefonach naszych klientów. Dlatego jego posiadanie jest dla mnie i mojej firmy niezwykle istotne. Wyrażam jednocześnie chęć podpisania 24-miesięcznej umowy abonamentowej dla tego numeru by zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Wyłączenie usług nastąpiło dzisiaj tj.2016.10.02 o godz.00.16 bez jakiejkolwiek wiadomości informacyjnej. Bardzo proszę o pomoc oraz wskazówki w jaki sposób można ponownie aktywować numer, jak wyglądają procedury.
Będę niezmiernie wdzięczny za wszystkie informacje i kroki poczynione w mojej sprawie...bardzo mi zależy na tym numerze.Proszę o szybką odpowiedz za co z góry dziękuję.
pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1761
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 143 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post3 paź 2016, o 09:07

Witaj hassan,

prześlij proszę swoje dane + opis sytuacji na adres bok@plus.pl. Nasi konsultanci sprawdzą wówczas czy istnieje jeszcze możliwość odblokowania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

miumiu

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 9 lis 2016, o 21:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Young

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post12 lis 2016, o 20:52

Szanowni Państwo,

przez ponad 10 lat byłam Waszą klientką abonamentową. 6 października przeszłam na kartę. Nie mogłam jej doładować - poinformowano mnie, że nie mogę doładowywać telefonu bez rejestracji. Więc numer został zarejestrowany 8 albo 9 października, ale doładowanie nadal nie było możliwe. Podobno rejestracja może trwać do 30 dni, więc czekałam. Nigdy nie dostałam żadnego smsa z informacją, że numer jest u Państwa zarejestrowany (poczuczona w punkcie kontaktowym miałam czekać na sms, że numer jest już aktywny), a nadal nie miałam możliwości doładowania karty. W tym czasie numer zaczął działać, mogłam dzwonić i odbierać połączenia, więc założyłam, że doładowanie wreszcie przeszło i numer jest aktywny. Kilka dni temu telefon przestał działać zupełnie. Państwo twierdzicie, że numer nie jest Wasz i nigdy Wasz nie był.
Z tego, czego się domyślam, telefon nie został doładowany przez 30 dni po rejestracji, więc przepadł.
Jaka jest szansa, że mogę go odzyskać?
Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi, bo numer tej jest moim podstawowym kontaktem ze światem - także we wszystkich instytucjach, w tym bankach.
Zgłoszenie w bok ma numery: 161112-000650 i 161112-000664
Na razie na infolinii i w salonie słyszę jedną informację: numer nigdy nie był w Plusie, nic nie można zrobić.
Nie chce mi się wierzyć, że po tylu latach współpracy tak smutno ma się ona zakończyć. Bardzo proszę o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 70 razy
    Otrzymał podziękowań: 344 razy

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post14 lis 2016, o 11:05

miumiu,
- przykro mi z powodu tej sytuacji.
Wysłałam prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą w oparciu o podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dariakubacka14@wp.pl

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 lis 2016, o 21:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post16 lis 2016, o 21:28

Witam. Mój problem to zablokowany numer telefonu którego nie mozna doładować. Spóźniłam sie z doładowaniem (szczerze mówiąc, zapomniałam ponieważ używam innego numeru) czy mozna to jakoś odblokować żebym mogła wykupić dalsze doładowania ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ekdar i 13 gości