Strona 24 z 79

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 6 wrz 2016, o 13:17
autor: madzia19898
A co ja mam wybrać temat zctej listy rozumiem tak?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 6 wrz 2016, o 13:37
autor: Joanna_Plus
madzia19898,

tak, wybierz np. zasilenia.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 15 wrz 2016, o 13:17
autor: jump0ncash
Mam podobny przypadek, numer od dwóch lat, służy do odbierania telefonów od nowych Klientów, numer na wielu stronach www, aukcjach allegro, ulotkach, dziękuje za przypomnienie o utracie numeru wysłane rok temu, wtedy sprawę zignorowałem bo byłem pewny że dostanę jeszcze przypomnienie.

Napisałem już do specjalisty plusa może mi szybko pomoże, fakt faktem że dziwnie że nie przypominacie np dzień przed faktycznym wygaśnięciem numeru, przecież to w waszym interesie bo w tym momencie doładowuje telefon i nie zawracam głowy pracownikom z departamentu..

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 15 wrz 2016, o 13:26
autor: Joanna_Plus
jump0ncash,

odpisałam na Twoją wiadomość do mnie. Na przyszłość sprawdź proszę pocztę, przed powieleniem tematu ;-).

Utracony numer

: 23 wrz 2016, o 11:28
autor: PiotrS
Witam,

w sierpniu br. rozwiązałem umowę abonamentu w Plusie i zarejestrowałem numer na kartę (około miesiąca temu). Niestety nie doładowałem konta żadną kwotą od tego momentu i kilka dni temu numer stał się nieaktywny (tylko numery alarmowe, brak możliwości doładowania). Rozmawiałem już telefonicznie z BOK, w salonie, a także mailowo z działem reklamacji, niestety żadnych konkretnych informacji nie otrzymałem. Zależy mi na odzyskaniu tego numeru, czy jest taka możliwość?

Pozdrawiam,
Piotr.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 wrz 2016, o 11:43
autor: Joanna_Plus
Witaj PiotrS,
PiotrS pisze:także mailowo z działem reklamacji
I jaką odpowiedź uzyskałeś?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 wrz 2016, o 11:49
autor: PiotrS
Od działu reklamacji otrzymałem odpowiedź, że numer jest niedostępny. Przez infolinię powiedziano mi, że niemożliwe, żeby numer został "oddany do obiegu", po tak krótkim czasie i, że powinno się dać go odzyskać. Czy jest coś, co mogę zrobić w tej kwestii?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 wrz 2016, o 12:23
autor: Joanna_Plus
PiotrS,
PiotrS pisze:Od działu reklamacji otrzymałem odpowiedź, że numer jest niedostępny.
Dokładnie takie sformułowanie zostało użyte?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 wrz 2016, o 12:32
autor: PiotrS
"Podany numer nie jest już dostępny."

[Zagadnienie: 160920-002072]

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 wrz 2016, o 15:11
autor: Joanna_Plus
PiotrS,
PiotrS pisze:"Podany numer nie jest już dostępny."
W powyższej sytuacji nie ma już możliwości przywrócenia numeru.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 2 paź 2016, o 23:49
autor: hassan
Witam,
Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w procesie odzyskania numeru mojego numeru prepaid. Jest to jedyny numer w mojej firmie, który nie jest abonamentowy (umowa). Brak zasileń konta skutkował odłączeniem numeru po 365 dniowym okresie karencji. Telefon ten służy głównie jako kontaktowy dla klientów,widnieje we wszelkiego rodzaju materiałach promocyjnych, stronach, przede wszystkim jednak w telefonach naszych klientów. Dlatego jego posiadanie jest dla mnie i mojej firmy niezwykle istotne. Wyrażam jednocześnie chęć podpisania 24-miesięcznej umowy abonamentowej dla tego numeru by zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Wyłączenie usług nastąpiło dzisiaj tj.2016.10.02 o godz.00.16 bez jakiejkolwiek wiadomości informacyjnej. Bardzo proszę o pomoc oraz wskazówki w jaki sposób można ponownie aktywować numer, jak wyglądają procedury.
Będę niezmiernie wdzięczny za wszystkie informacje i kroki poczynione w mojej sprawie...bardzo mi zależy na tym numerze.Proszę o szybką odpowiedz za co z góry dziękuję.
pozdrawiam

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 3 paź 2016, o 10:07
autor: Basia_Plus
Witaj hassan,

prześlij proszę swoje dane + opis sytuacji na adres bok@plus.pl. Nasi konsultanci sprawdzą wówczas czy istnieje jeszcze możliwość odblokowania tego numeru.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 12 lis 2016, o 21:52
autor: miumiu
Szanowni Państwo,

przez ponad 10 lat byłam Waszą klientką abonamentową. 6 października przeszłam na kartę. Nie mogłam jej doładować - poinformowano mnie, że nie mogę doładowywać telefonu bez rejestracji. Więc numer został zarejestrowany 8 albo 9 października, ale doładowanie nadal nie było możliwe. Podobno rejestracja może trwać do 30 dni, więc czekałam. Nigdy nie dostałam żadnego smsa z informacją, że numer jest u Państwa zarejestrowany (poczuczona w punkcie kontaktowym miałam czekać na sms, że numer jest już aktywny), a nadal nie miałam możliwości doładowania karty. W tym czasie numer zaczął działać, mogłam dzwonić i odbierać połączenia, więc założyłam, że doładowanie wreszcie przeszło i numer jest aktywny. Kilka dni temu telefon przestał działać zupełnie. Państwo twierdzicie, że numer nie jest Wasz i nigdy Wasz nie był.
Z tego, czego się domyślam, telefon nie został doładowany przez 30 dni po rejestracji, więc przepadł.
Jaka jest szansa, że mogę go odzyskać?
Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi, bo numer tej jest moim podstawowym kontaktem ze światem - także we wszystkich instytucjach, w tym bankach.
Zgłoszenie w bok ma numery: 161112-000650 i 161112-000664
Na razie na infolinii i w salonie słyszę jedną informację: numer nigdy nie był w Plusie, nic nie można zrobić.
Nie chce mi się wierzyć, że po tylu latach współpracy tak smutno ma się ona zakończyć. Bardzo proszę o pomoc.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 14 lis 2016, o 12:05
autor: Ewa_Plus
miumiu,
- przykro mi z powodu tej sytuacji.
Wysłałam prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą w oparciu o podane numery zgłoszeń.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 16 lis 2016, o 22:28
autor: dariakubacka14@wp.pl
Witam. Mój problem to zablokowany numer telefonu którego nie mozna doładować. Spóźniłam sie z doładowaniem (szczerze mówiąc, zapomniałam ponieważ używam innego numeru) czy mozna to jakoś odblokować żebym mogła wykupić dalsze doładowania ?