Strona 33 z 79

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 17 kwie 2018, o 13:25
autor: Filip88
Witam,

W dniu 11 marca skończyła się umowa abonamentowa i numer przeszedł na kartę. Niestety zapomniałem doładować konto w terminie 30 dni (nigdy wcześniej nie posiadałem telefonu na kartę) i 11 kwietnia numer został wyłączony. Bardzo proszę o przywrócenie numeru abym mógł go doładować i przedłużyć ważność karty.

Sprawa zgłoszona również na BOK - Przywrócenie numeru [#21665]

Pozdrawiam

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 17 kwie 2018, o 13:35
autor: Joanna_Plus
Witaj Filip88,
Filip88 pisze:Sprawa zgłoszona również na BOK - Przywrócenie numeru [#21665]
W jaki dokładnie sposób nastąpiło to zgłoszenie?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 17 kwie 2018, o 21:42
autor: Filip88
Sprawa zgłoszona została tak jak zostałem poinstruowany przez infolinie, czyli przez wysłanie prośby o przywrócenie numeru na email: bok@plus.pl

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 10:16
autor: Joanna_Plus
Filip88,

przekazałam sprawę dalej.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 14:38
autor: Filip88
Dostałem wiadomość od bok@plus.pl, którą zamieszczam poniżej. Żenada !!! Wyłączacie numer po 30 dniach od zakończenia umowy jeśli nie doładuje się konta, w punkcie sprzedaży nikt mnie nie informował o takim procesie, przed wyłączeniem numeru nikt nie zadzwoni z infolinii, nikt nie napisał smsa z przypomnieniem ze numer zostanie bezpowrotnie utracony. Szkoda ze Plus tak traktuje klientów którzy płacili abonament przez parę lat...

Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt.
Z przesłanych informacji wynika, że rozwiązanie umowy z przeniesieniem do Plus na Kartę nastąpiło 11.03.2018 r.
Od dnia dokonania konwersji, w celu zachowania numeru należy dokonać zasilenia konta.
Brak zasilenia w ciągu 30 dni powoduje zupełne wyłączenie danego numeru.
W takiej sytuacji nie ma możliwości ponownej aktywacji numeru.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 14:58
autor: Tomasz_z_Wawy
Bo ja wiem, czy żenada? Tak to działa we wszystkich sieciach. Należało uruchomić sobie rok ważności konta. Zdaję sobie sprawę, że w drodze wyjątku mogli przywrócić numer, ale klient powinien zapoznać się z regulaminem usługi, z której zamierza korzystać. W ofertach na kartę u wszystkich operatorów zawsze jest okres ważności na połączenia wychodzące i przychodzące, a czasem są dodatkowe usługi jak rok ważności konta i zazwyczaj musi być coś na koncie. Miałem numery dla siebie i rodziny w ofercie na kartę przez 18 lat, ale w innej sieci i zawsze trzeba było pilnować terminów.
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... no%C5%9Bci

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 15:08
autor: Filip88
OK, ja nie zaprzeczam, że powinienem był zapoznać się z regulaminem, moja wina. Rozumiem też, że Plus blokuje połączenia wychodzące i przychodzące jak się nie doładuje konta, ale CAŁKOWITA UTRATA NUMERU bez możliwości odzyskania go po 30 dniach bez doładowania konta przy przejściu z abonamentu na kartę to jest dla mnie chore !!!

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 15:08
autor: Joanna_Plus
Filip88,

informacja o konieczności rejestracji numeru i jego zasileniu, widnieje w piśmie potwierdzającym wpłynięcie rezygnacji. Pełen regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/c0163a ... _KARTE.pdf.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 15:17
autor: Tomasz_z_Wawy
Próbuj, może uda się w salonie firmowym Plusa, bo tam pracownicy powinni być zatrudnieni bezpośrednio przez Polkomtel i mogą mieć większe uprawnienia niż w salonach autoryzowanych, w końcu to tylko kilka dni od wyłączenia. Jest jakiś okres karencji i numer pewnie jeszcze nie poszedł w obieg.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 15:46
autor: Filip88
Jak by chcieli pomóc, to już by pomogli... BOK już odpisał " Brak zasilenia w ciągu 30 dni powoduje zupełne wyłączenie danego numeru. W takiej sytuacji nie ma możliwości ponownej aktywacji numeru" albo jak Pani Joanna_Plus wrzuca regulaminy w pdf. ze strony plusa wiedząc doskonale, że na wniosku wypowiedzenia umowy jaki dostaje się w salonie Plusa nie ma mowy o 30 dniach na doładowanie i , że po przekroczeniu tego czasu numer zostanie utracony.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 15:52
autor: Joanna_Plus
Filip88,

informacja widnieje w liście potwierdzającym wpłynięcie rezygnacji.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 16:24
autor: Filip88
To dziwne bo żadnego listu od Państwa nie otrzymałem !!! Przyszła tylko końcowa faktura do zapłacenia na kwotę 4 zł !!! Regulamin regulaminem ale liczyłem w na pomoc z waszej strony po kilku latach płacenia abonamentu, nie obudziłem się miesiąc od wyłączenia numeru tylko kilka dni po. Jedynie co otrzymałem to tylko suchą odpowiedz z BOK,że nie da się nic zrobić i informacje od Pani typu - nie zapoznałeś się z regulaminem to teraz ...

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 kwie 2018, o 16:35
autor: Joanna_Plus
Filip88,

pracownicy BOK zawsze weryfikują sprawę. Jeżeli otrzymałeś taką odpowiedź - oznacza to, że nie ma już po prostu możliwości przywrócenia tego numeru do oferty na kartę. Przykro mi :-(, ale więcej w tej kwestii pomóc nie mogę.

Karta sim - usługa nieaktywna

: 28 cze 2018, o 17:09
autor: mupet11
Witam,

piszę w sprawie numeru, który był zakupiony w Mixplus przed 2010 rokiem. Z czasem umowa nie została przedłużona, a numer był używany do sierpnia 2015 roku. W 2017 w salonie Plusa poinformowano mnie, że numer nie wymaga rejestracji (jako dawny Mixplus), karta sim została wymieniona na nano sim. Jednak w czerwcu obecnego roku, po włożeniu karty do telefonu, nie jest odczytywana. Starałem się dodzwonić na infolinię, gdzie otrzymałem informację "Usługa nieaktywna". Następnie zapytałem o sytuację w salonie i stwierdzono, że "numer przepadł, nic się nie da zrobić". Pytanie brzmi: Skoro w 2017 wszystko było w porządku z numerem, dlaczego w połowie 2018 numer teoretycznie jest nieaktywny/ nie istnieje?
Czy istnieją jakieś opcje na odzyskanie numeru? Czy pozostaje już tylko zakup nowego?

Pozdrawiam

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 28 cze 2018, o 17:56
autor: Joanna_Plus
Witaj mupet11,

kiedy konto tego numeru było zasilane ostatni raz?