Teraz jest 22 paź 2017, o 14:40

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post19 cze 2017, o 16:07

Taką odpowiedz dostałam mailem :
Witam Panią ponownie,

uzyskałam informację z działu technicznego, iż analiza zgłoszenia nie wykazała problemu po stronie sieci PLUS. Ustawienia są poprawne.


Czyli co? To że nie mogę dzwonić to moja wina???? W innym aparacie to samo. Po przejściu na kartę około 2h było dobrze ( dzwoniłam, miałam internet ) a potem nagle sie zepsuło - to moja wina???? Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało.
Czy z takiej informacji mam rozumieć że dla Plusa temat jest zamknięty ??? Czy jakiś technik może do mnie zadzwonić i konkretnie porozmawiać ???
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 09:18

czy w mojej sprawie coś wiadomo?
Podobno jest to jakaś większa AWARIA - zgłoszenie GCTR0021816
Czy wiadomo jak to długo potrwa?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 10:09

Joanna____,

przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 10:42

Basia_Plus napisał(a):Joanna____,

przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.


Niestety - nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu. W ciągu dnia wielokrotnie włączam i wyłączam tel z nadzieją, że wreszcie będzie OK.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 10:46

Joanna____ ,

czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon po moim ostatnim poście?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 10:48

tak, włączyłam i wyłączyłam po Twoim ostatnim poście
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 11:55

Joanna____,

cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 cze 2017, o 12:04

czyli nadal żadnych konkretów.
trudno - to był mój ostatni post w tej sprawie - mam dość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post30 cze 2017, o 07:01

Basia_Plus napisał(a):Joanna____,

cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.


Czy prace nadal trwają ????.......3 TYGODNIE BEZ TELEFONU
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post30 cze 2017, o 10:45

Joanna____,

z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post30 cze 2017, o 10:55

Joanna_Plus napisał(a):Joanna____,

z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?


Niestety tak. Nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu.
26-czerwca dostałam smsa że zgłoszenie GCTR0021816 zostało zamknięte - po sprawdzeniu, że nadal nie działa zadzwoniłam na infolinię - powiedziałam, że u mnie nie zostało naprawione - Pani na infolinii powiedziała, że zgłoszenie jest nadal otwarte i trwają prace naprawcze, że ten sms o zamknięciu to pomyłka ( ???)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post30 cze 2017, o 11:54

Joanna____,
Joanna____ napisał(a):Niestety tak. Nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu.

:-( :-( :-(
Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post4 lip 2017, o 06:29

Joanna_Plus napisał(a):Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.


Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Kiedy te "złe moce" odpuszczą???
Mój numer od prawie 20 lat nie działa od 3 tygodni - obawiam się, że na zawsze :(
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post4 lip 2017, o 09:39

Joanna____,

pamiętam o Tobie i o tej sprawie. Wczoraj eskalowaliśmy temat. Mam nadzieję, że tym razem uzyskamy tak upragnioną finalizację i szczęśliwe zakończenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(4 lip 2017, o 09:43)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post5 lip 2017, o 06:31

Dostałam smsa, że zgłoszenie C00000001380792 zostało zamknięte.
Ja nadal nie mogę dzwonić, smsować, nie mam netu ( wyłączyłam i włączyłam telefon ) - proszę o sprawdzenie czego to zgłoszenie dotyczyło i o kolejną ( :cry: ) interwencję w mojej sprawie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 37 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017