W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 13 lip 2017, o 13:33
Joanna____ ,
Joanna____ pisze: Mogę dzwonić :))))) smsa tez wysłałam i mam LTE
Naprawdę? Ja dobrze czytam? Przeliterowałam - dobrze
. Strasznie się cieszę!!!!
wniosek - szczęśliwy dzień - 13.
Joanna____ pisze: Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.
Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Post
autor: Joanna____ » 13 lip 2017, o 13:36
Joanna_Plus pisze:
Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 13 lip 2017, o 13:42
Joanna____ ,
Joanna____ pisze: Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Ja myślę, że to był już finałowy przebój
o tytule "The end"
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13
Post
autor: handzis » 17 lip 2017, o 16:47
Witam
Mam problem z przeniesieniem numeru z oferty abonamentowej do oferty na kartę. Kontaktowałam się już z infolinią - przyjęli zgłoszenie i kazali czekać. Proszę o interwencję, ponieważ już drugi dzień pozostaję bez aktywnej karty. Jak długo to może potrwać?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 17 lip 2017, o 17:15
Witaj
handzis ,
handzis pisze: przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13
Post
autor: handzis » 18 lip 2017, o 07:13
Joanna_Plus pisze: Witaj
handzis ,
handzis pisze: przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Niestety nie. W dniu dzisiejszym po kolejnym kontakcie z infolinia dowiedziałam się że tego typu "interwencję" nie mają nadawanych numerów i są realizowane wg kolejności zgłoszeń (nie ma terminu max realizacji). Pan po 20 min wysłał na moja wyraźną prośbę zgłoszenie techniczne c00000001393063. Proszę o pomoc.
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975 Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ewa_Plus » 18 lip 2017, o 10:21
handzis ,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13
Post
autor: handzis » 18 lip 2017, o 12:25
Ewa_Plus pisze: handzis ,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuję. A ile to może potrwać?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 18 lip 2017, o 13:01
handzis ,
niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13
Post
autor: handzis » 19 lip 2017, o 06:33
Joanna_Plus pisze: handzis ,
niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Witam W dniu dzisiejszym na telefonie pojawił się zasięg. Niestety podczas próby wykonania połączenia pojawia się komunikat o konieczności rejestracji karty. Problem w tym, ze numer miał być przeniesiony z danymi na umowie abonamentowej (sms "przenieś" wysłany przed zakończeniem umowy dokładnie 24.06 br). Czy nadal powinnam czekać i problem jest analizowany?
Edycja:
Witam numer został przywrócony. Bardzo dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2017, o 10:27 przez
Joanna_Plus , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 19 lip 2017, o 10:29
Witaj
handzis ,
to bardzo dobra wiadomość
. Dziękuję za informację zwrotną
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975 Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ewa_Plus » 11 sie 2017, o 16:29
Witaj gohs ,
- przekazałam do weryfikacji.
Sprawdź skrzynkę mailową. Powinieneś mieć już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11 Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33
Post
autor: Norbikom » 22 sie 2017, o 22:40
W dniu 29 lipiec 2017 r wysłałem sms przenies na numer 80107 oraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji. Niestety w dniu dzisiejszym to jest 22 sierpnia tzn z dniem wyłączenia abonamentu kartę mam zablokowana. Dopiero to mój 2 problem z przeniesieniem tego numeru, ciekawe ile jeszcze mnie czeka.
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186 Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Post
autor: Basia_Plus » 23 sie 2017, o 11:20
Norbikom ,
czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11 Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33
Post
autor: Norbikom » 23 sie 2017, o 11:30
Basia_Plus pisze: Norbikom ,
czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Niestety tak
Zagadnienie: 170823-000907