Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Taką odpowiedz dostałam mailem :
Witam Panią ponownie,
uzyskałam informację z działu technicznego, iż analiza zgłoszenia nie wykazała problemu po stronie sieci PLUS. Ustawienia są poprawne.
Czyli co? To że nie mogę dzwonić to moja wina???? W innym aparacie to samo. Po przejściu na kartę około 2h było dobrze ( dzwoniłam, miałam internet ) a potem nagle sie zepsuło - to moja wina???? Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało.
Czy z takiej informacji mam rozumieć że dla Plusa temat jest zamknięty ??? Czy jakiś technik może do mnie zadzwonić i konkretnie porozmawiać ???
Witam Panią ponownie,
uzyskałam informację z działu technicznego, iż analiza zgłoszenia nie wykazała problemu po stronie sieci PLUS. Ustawienia są poprawne.
Czyli co? To że nie mogę dzwonić to moja wina???? W innym aparacie to samo. Po przejściu na kartę około 2h było dobrze ( dzwoniłam, miałam internet ) a potem nagle sie zepsuło - to moja wina???? Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało.
Czy z takiej informacji mam rozumieć że dla Plusa temat jest zamknięty ??? Czy jakiś technik może do mnie zadzwonić i konkretnie porozmawiać ???
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
czy w mojej sprawie coś wiadomo?
Podobno jest to jakaś większa AWARIA - zgłoszenie GCTR0021816
Czy wiadomo jak to długo potrwa?
Podobno jest to jakaś większa AWARIA - zgłoszenie GCTR0021816
Czy wiadomo jak to długo potrwa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.
przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Niestety - nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu. W ciągu dnia wielokrotnie włączam i wyłączam tel z nadzieją, że wreszcie będzie OK.Basia_Plus pisze:Joanna____,
przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____ ,
czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon po moim ostatnim poście?
czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon po moim ostatnim poście?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
tak, włączyłam i wyłączyłam po Twoim ostatnim poście
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
czyli nadal żadnych konkretów.
trudno - to był mój ostatni post w tej sprawie - mam dość
trudno - to był mój ostatni post w tej sprawie - mam dość
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Czy prace nadal trwają ????.......3 TYGODNIE BEZ TELEFONUBasia_Plus pisze:Joanna____,
cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?
z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Niestety tak. Nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu.Joanna_Plus pisze:Joanna____,
z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?
26-czerwca dostałam smsa że zgłoszenie GCTR0021816 zostało zamknięte - po sprawdzeniu, że nadal nie działa zadzwoniłam na infolinię - powiedziałam, że u mnie nie zostało naprawione - Pani na infolinii powiedziała, że zgłoszenie jest nadal otwarte i trwają prace naprawcze, że ten sms o zamknięciu to pomyłka ( ???)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.
Joanna____ pisze:Niestety tak. Nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu.
Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Czy coś wiadomo w mojej sprawie?Joanna_Plus pisze: Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.
Kiedy te "złe moce" odpuszczą???
Mój numer od prawie 20 lat nie działa od 3 tygodni - obawiam się, że na zawsze :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
pamiętam o Tobie i o tej sprawie. Wczoraj eskalowaliśmy temat. Mam nadzieję, że tym razem uzyskamy tak upragnioną finalizację i szczęśliwe zakończenie.
pamiętam o Tobie i o tej sprawie. Wczoraj eskalowaliśmy temat. Mam nadzieję, że tym razem uzyskamy tak upragnioną finalizację i szczęśliwe zakończenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Dostałam smsa, że zgłoszenie C00000001380792 zostało zamknięte.
Ja nadal nie mogę dzwonić, smsować, nie mam netu ( wyłączyłam i włączyłam telefon ) - proszę o sprawdzenie czego to zgłoszenie dotyczyło i o kolejną ( ) interwencję w mojej sprawie.
Ja nadal nie mogę dzwonić, smsować, nie mam netu ( wyłączyłam i włączyłam telefon ) - proszę o sprawdzenie czego to zgłoszenie dotyczyło i o kolejną ( ) interwencję w mojej sprawie.