Teraz jest 19 paź 2017, o 08:25

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18398
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1485 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post29 lis 2016, o 17:25

Witaj Stasys,
Stasys napisał(a):1. Czy muszę tą wyłączoną kartę zarejestrować?

Tak, zgodnie z tym regulaminem:
3. W ramach Promocji Abonent spełniający warunki określone w pkt. 1 Regulaminu w ciągu 30 dni od dnia rozwiązania Dotychczasowej Umowy będzie miał możliwość zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu („Nowa Umowa”). Warunkiem skorzystania z Promocji jest dokonanie rejestracji3 numeru zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel – Na Kartę oraz zasilenie konta Plus na Kartę dowolną kwotą w terminie 30 dni od dnia rozwiązania Dotychczasowej Umowy.

Stasys napisał(a):A co się z wiąże czy będę musial ją zarejestrować tak jak zwykły nowy starter np. wykorzystując swój drugi numer na abonament w Plusie?

Tak. Informacje jak zarejestrować numer znajdziesz w naszym FAQ.
Stasys napisał(a):Czy w związku z tym po rejestracji otrzymam bonus przypisany do promocji zarejestruj numer w Plus?

Po zarejestrowaniu numeru będzie możliwość skorzystania z pakietu 50 GB i 500 zł oraz promocji Rok Ważności Konta. Bonusy aktywuje się przez wysłanie wiadomości SMS:
WŁĄCZ BONUSY

500 zł na rozmowy oraz SMSy do wszystkich
50 GB*

Wysyłając darmowego SMSa o treści BONUS pod numer 80110

Rok Ważności Konta**

Wysyłając darmowego SMSa o treści RWK pod numer 80110

http://www.plus.pl/rejestracja#wymien

Ważne: Bonus Rok Ważności Konta jest dostępny po rejestracji dla taryf: taryf Nowy Plus Internet na Kartę, Plus na Kartę, Plus na Kartę Rok Ważności Konta, Plus na Kartę bez limitu, Ja+ na Kartę (po przejściu z usług Plus Abonament obowiązuje taryfa Ja+ na Kartę).
Stasys napisał(a):albo alternawynie rok ważnowści konta na wychodzące rozmowy?

Możesz włączyć bonus 500 zł, 50 GB i promocję Rok Ważności Konta.
Stasys napisał(a):3. I czy taryfę którą mam uruchomić kodem jak rozumiem mam wybrać zaraz po zarejstrowaniu ale przed wysłąniem smsa Bonus
Dodam, że najbardziej zależy mi najbardziej na możliwie najdłuższym okresie ważności konta z racji tego iż numer ten będzie zasilany z różną częstotliwością będą okresy 2-miesiączne że może nawet wcale a w innych z kolei bardziej. Taka elastyczność jest mi potrzebna.

Aktualnie zmiana dokonywana jest na taryfę Ja+ na Kartę. W tym planie cenowym jak wspominałam powyżej, istnieje możliwość aktywacji Rocznej Ważności Konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Stasys

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 lis 2016, o 14:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post30 lis 2016, o 20:26

Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

sama

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 gru 2016, o 21:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post5 gru 2016, o 21:41

Witam,

Mam podobny problem po przeniesieniu abonamentów (2 numery) na kartę. Karty są nieaktywne, a ja nie mogę doładować telefonów.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18398
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1485 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post6 gru 2016, o 10:12

Witaj sama,

czy po migracji z oferty Plus Abonament do Plus na Kartę, nastąpiła rejestracja tych numerów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tersjasz

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 lis 2014, o 12:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 11:53

Witam,
05.12.2016 r. miałam przejść z abonamentu na kartę. Nie dostałam żadnego sms, który by mnie o tym powiadomił, jedynie wyłączyliście mi sieć tak, że nie mam zasięgu i nie mogę do nikogo zadzwonić, ani nikt do mnie nie może. Byłam także w salonie Plusa, aby zgłosić ten problem. Pani napisała wniosek i od tego dnia, czyli 06.12.2016 nic się nie dzieje. Wczoraj byłam zapytać, czy w mojej sprawie jest jakiś postęp, ale nie ma, wniosek dalej czeka... Rozumiem, że zdarzają się różne błędy, ale nie tego się spodziewałam, żeby od czterech dni być odciętym od sieci. Dodam, że to mój jedyny numer...
Czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam,
Ewa
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18398
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1485 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 12:11

Witaj Tersjasz,

gdzie ten wniosek został skierowany? Co dokładnie powiedział pracownik? Po rezygnacji z usług Plus Abonament, aby numer działał w usługach Plus na Kartę, należny go zarejestrować: http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tersjasz

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 lis 2014, o 12:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 12:55

Jak byłam pierwszy raz to Pracownik chciał zarejestrować mój numer, ale się nie dało, dopiero powiedziałam, że u mnie w telefonie jest brak sieci, tak jakby w ogóle nie było karty sim. Następnie wysłał gdzieś wniosek, chyba do działu technicznego. Pracownik powiedział, że trzeba czekać i nic nie może z tym zrobić. Dzisiaj przyszła mi dopiero faktura. Czy to jest możliwe, że mój numer nie przeszedł na kartę z powodu tego, że zalegam z jej opłatą?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18398
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1485 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 13:11

Tersjasz,
Tersjasz napisał(a):Czy to jest możliwe, że mój numer nie przeszedł na kartę z powodu tego, że zalegam z jej opłatą?

Jak duże jest to opóźnienie w płatnościach?
Tersjasz napisał(a):Dzisiaj przyszła mi dopiero faktura.

Mowa o fakturze czy jakimś wezwaniu do zapłaty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tersjasz

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 lis 2014, o 12:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 13:15

Faktura przyszła dzisiaj, jej termin wystawienia to 6.12, termin zapłaty do 20 grudnia. Nie jest to żadne wezwanie do zapłaty. Faktura jest za okres od 5.11 do 04.12.2016r. Numer miał przejść na kartę 5.12.2016r.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18398
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1485 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 13:23

Tersjasz,
Tersjasz napisał(a):termin zapłaty do 20 grudnia.

Termin zapłaty nie został jeszcze przekroczony, tym samym to na pewno nie jest powód powyższej sytuacji.
Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz, a tutaj podaj mi numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tersjasz

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 lis 2014, o 12:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 13:36

Numer referencyjny pytania: 161209-000983.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18398
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1485 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post9 gru 2016, o 14:26

Tersjasz,
Tersjasz napisał(a):Numer referencyjny pytania: 161209-000983.

Dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

notelekseltis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 lis 2014, o 01:16
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Z abonamentu na kartę

Post17 lut 2017, o 15:37

Witam

Otóż skończyła mi się umowa na abonament, dalszy abonament jest nieopłacalny. Postanowiłem zmienić taryfę
na kartę (Plusha). W salonie kazano podpisać mi wypowiedzenie, powiedziano, że po minięciu okresu wypowiedzenia
wystarczy, że doładuję konto, wpiszę odpowiedni kod do aktywacji plusha i wszystko działać bezie.
Tylko pojawił się pewien problem. Okres wypowiedzenia minął, dzwonić nie mogę i niestety nie mogę
doładować swojego konta. Przez PKO i przez stronę Plusa wyskakuje mi informacja, że ten numer nie może być
doładowany. No, i o co w tym chodzi? Czy musi minąć jakiś czas zanim będę mógł doładować telefon? Nie chciałbym
musieć jechać specjalnie do salonu, bo najbliższy jest tak żenująco niekompetentny, że wiem, że odeślą mnie
do infolinii, bo nigdy nic nie mogą zrobić ani sprawdzić, choć nie, obsługa pod stołem sprawdza facebooka.
Gdy już uda się doładować konto, to ile trwa czasu aktywacja plusha?
Mam nadzieję, że nie muszę rejestrować tego numeru, skoro wcześniej był na umowie?
Ostatnio edytowano 17 lut 2017, o 16:22 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4271
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 413 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post17 lut 2017, o 16:24

Witaj notelekseltis,
- opisana sytuacja może wynikać z tego, że Twój numer jest niezarejestrowany.
Czy przed migracją wysłałeś bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 z hasłem: PRZENIES ?
Jeśli nie, to czy po migracji z oferty Plus Abonament do Plus na Kartę, zarejestrowałeś numer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

notelekseltis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 lis 2014, o 01:16
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post17 lut 2017, o 16:39

Nic z tych rzeczy nie robiłem.
W salonie powiedziano mi, że raz zarejestrowanego numeru nie rejestruje się ponownie przy zmianie taryfy
a ponoć skoro miałem umowę na abonament od X lat, to automatycznie zarejestrowany był on na mnie
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017