Teraz jest 22 lis 2017, o 15:43

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post13 lip 2017, o 12:33

Joanna____,
Joanna____ napisał(a):Mogę dzwonić :))))) smsa tez wysłałam i mam LTE

Naprawdę? Ja dobrze czytam? Przeliterowałam - dobrze :-). Strasznie się cieszę!!!! :-) :-) :-) wniosek - szczęśliwy dzień - 13.
Joanna____ napisał(a):Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.

Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
Joanna____(13 lip 2017, o 12:35)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna____

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 10 cze 2017, o 11:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post13 lip 2017, o 12:36

Joanna_Plus napisał(a):Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.


Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post13 lip 2017, o 12:42

Joanna____,
Joanna____ napisał(a):Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)

Ja myślę, że to był już finałowy przebój ;-) o tytule "The end" ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

handzis

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 lip 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post17 lip 2017, o 15:47

Witam
Mam problem z przeniesieniem numeru z oferty abonamentowej do oferty na kartę. Kontaktowałam się już z infolinią - przyjęli zgłoszenie i kazali czekać. Proszę o interwencję, ponieważ już drugi dzień pozostaję bez aktywnej karty. Jak długo to może potrwać?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post17 lip 2017, o 16:15

Witaj handzis,
handzis napisał(a):przyjęli zgłoszenie

Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

handzis

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 lip 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post18 lip 2017, o 06:13

Joanna_Plus napisał(a):Witaj handzis,
handzis napisał(a):przyjęli zgłoszenie

Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?

Niestety nie. W dniu dzisiejszym po kolejnym kontakcie z infolinia dowiedziałam się że tego typu "interwencję" nie mają nadawanych numerów i są realizowane wg kolejności zgłoszeń (nie ma terminu max realizacji). Pan po 20 min wysłał na moja wyraźną prośbę zgłoszenie techniczne c00000001393063. Proszę o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4343
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post18 lip 2017, o 09:21

handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

handzis

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 lip 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post18 lip 2017, o 11:25

Ewa_Plus napisał(a):handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Dziękuję. A ile to może potrwać?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post18 lip 2017, o 12:01

handzis,

niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

handzis

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 lip 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post19 lip 2017, o 05:33

Joanna_Plus napisał(a):handzis,

niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.

Witam W dniu dzisiejszym na telefonie pojawił się zasięg. Niestety podczas próby wykonania połączenia pojawia się komunikat o konieczności rejestracji karty. Problem w tym, ze numer miał być przeniesiony z danymi na umowie abonamentowej (sms "przenieś" wysłany przed zakończeniem umowy dokładnie 24.06 br). Czy nadal powinnam czekać i problem jest analizowany?

Edycja:
Witam numer został przywrócony. Bardzo dziękuję za pomoc.
Ostatnio edytowano 19 lip 2017, o 09:27 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono posty.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post19 lip 2017, o 09:29

Witaj handzis,

to bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za informację zwrotną :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gohs

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 sie 2017, o 13:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: LG X Mach

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post11 sie 2017, o 13:36

Dzień dobry,

Przechodzę z abonamentu na kartę i od trzech dni nie mam możliwości doładowania konta. Na infolinii dostaję sprzeczne informacje: raz że telefon jest jeszcze w abonamencie, dwa że jest na kartę a trzy że w zasadzie to nigdzie go nie ma w systemie. Można do mnie dzwonić, mam normalnie zasięg. Ale przy próbie doładowania konta dowolnym sposobem wyskakuje błąd. Czy da się wreszcie coś z tym zrobić?? Monity i ponaglenia wysyłane do działu technicznego nie przynoszą żadnego efektu. Ostatnie zgłoszenie wysłałam z numerem referencyjnym 170811-001023
Naprawdę zaczynam tracić cierpliwość...
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4343
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post11 sie 2017, o 15:29

Witaj gohs,
- przekazałam do weryfikacji.
Sprawdź skrzynkę mailową. Powinieneś mieć już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Norbikom

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 12:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Z3 Compact

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post22 sie 2017, o 21:40

W dniu 29 lipiec 2017 r wysłałem sms przenies na numer 80107 oraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji. Niestety w dniu dzisiejszym to jest 22 sierpnia tzn z dniem wyłączenia abonamentu kartę mam zablokowana. Dopiero to mój 2 problem z przeniesieniem tego numeru, ciekawe ile jeszcze mnie czeka.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2506
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 10:20

Norbikom,

czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], wenko i 46 gości