Teraz jest 22 lis 2017, o 15:41

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Norbikom

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 12:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Z3 Compact

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 10:30

Basia_Plus napisał(a):Norbikom,

czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?


Niestety tak
Zagadnienie: 170823-000907
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2506
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 11:20

Norbikom,

jaki komunikat masz przy próbie wykonania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Norbikom

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 12:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Z3 Compact

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 13:19

Dziękuję, telefon już normalnie działa. Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2506
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 13:45

Norbikom,

Norbikom napisał(a):telefon już normalnie działa.

super, dziękuje za wiadomość. :->
Norbikom napisał(a):Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus

Wybierasz opcję przejdź z karty na abonament czy przenieś numer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Norbikom

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 12:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Z3 Compact

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 13:50

Przy wyborze obu opcji informacja jest taka sama.
Juz znalazlem, za kazdym razem wyskakiwala opcja przeniesienia numeru.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 14:49

Norbikom,
czy próba złożenia zamówienia odbywa się za pomocą tej strony: https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... ket/e1s4/1?
Sprawdzałeś, czy komunikat pojawia się również przy użyciu innej przeglądarki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Norbikom

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 12:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Z3 Compact

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 15:00

Tak poprzednie próby złożenia zamówienia wyskakiwały tylko z opcja przeniesienia numeru.
Dopiero po wpisaniu w wyszukiwarke dotarlem do wlasciwej strony.
https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... et/e39s3/1
Dziekuje za pomoc i mam nadzieje ze to koniec problemow.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post23 sie 2017, o 15:38

Norbikom,
to super :-) Cieszę się, że już wszystko jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek8x

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 sie 2017, o 09:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 09:52

Witam. Mam podobny problem jak większość osób. Dnia 24/08/2017 miało nastąpić przeniesieni z abo do Simplus. Od godz. 19:00 nie mam zasięgu. Na infolinii wieczorem usłyszałem, że ma to potrwać kilka godzin. Nie dysponuje nr zgłoszenia. Telefon była włączany i wyłączany kilkukrotnie. Przy opcji ręcznego wyboru sieci mam dostępne sieci Plus(2,3,4g) ale nie mogę się zalogować do nich.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 10:26

Witaj misiek8x,

jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia z tego numeru?
Przed dezaktywacją dokonana została dyspozycja przepisania danych:
Ewa_Plus napisał(a):Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek8x

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 sie 2017, o 09:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 10:30

9 sierpnia dostałem sms zwrotny z nr 80107 z potwierdzeniem,ze przyjęto zgłoszenie, oczywiście wcześniej wysłałem sms PRZENIES na powyzszy nr. Komunikat przy próbie połączenia jaki dostaje to ""Sieć komórkowa jest niedostępna". Wybór sieci mam ustawiony automatycznie,jak juz wyzej pisałem ręcznie nie mogę się zalogować.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 10:33

misiek8x,
misiek8x napisał(a):"Sieć komórkowa jest niedostępna"

Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek8x

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 sie 2017, o 09:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 10:46

Niestety nie mam możliwości sprawdzenia.Mam bodajże mini sim, a wszystkie telefony w zasięgu są już na nanosim. Mam tel. dual sim, na obydwu slotach ta sama sytuacja. Przez 2 lata na abonamencie nigdy nie miałem takiej sytuacji.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 10:53

misiek8x,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek8x

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 sie 2017, o 09:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post25 sie 2017, o 11:19

Poszło, w jakim czasie można liczyć na realizację zlecenia? Bo patrząc na to, że ten watek ma prawie 200 postów, to widać, że problem jest znany od dłuższego czasu...
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: wenko i 49 gości