Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,
Joanna____ pisze:Mogę dzwonić :))))) smsa tez wysłałam i mam LTE
Naprawdę? Ja dobrze czytam? Przeliterowałam - dobrze :-). Strasznie się cieszę!!!! :-) :-) :-) wniosek - szczęśliwy dzień - 13.
Joanna____ pisze:Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.
Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Joanna_Plus pisze: Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,
Joanna____ pisze:Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Ja myślę, że to był już finałowy przebój ;-) o tytule "The end" ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: handzis »

Witam
Mam problem z przeniesieniem numeru z oferty abonamentowej do oferty na kartę. Kontaktowałam się już z infolinią - przyjęli zgłoszenie i kazali czekać. Proszę o interwencję, ponieważ już drugi dzień pozostaję bez aktywnej karty. Jak długo to może potrwać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj handzis,
handzis pisze:przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: handzis »

Joanna_Plus pisze:Witaj handzis,
handzis pisze:przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Niestety nie. W dniu dzisiejszym po kolejnym kontakcie z infolinia dowiedziałam się że tego typu "interwencję" nie mają nadawanych numerów i są realizowane wg kolejności zgłoszeń (nie ma terminu max realizacji). Pan po 20 min wysłał na moja wyraźną prośbę zgłoszenie techniczne c00000001393063. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: handzis »

Ewa_Plus pisze:handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuję. A ile to może potrwać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

handzis,

niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handzis
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 lip 2017, o 16:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: handzis »

Joanna_Plus pisze:handzis,

niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Witam W dniu dzisiejszym na telefonie pojawił się zasięg. Niestety podczas próby wykonania połączenia pojawia się komunikat o konieczności rejestracji karty. Problem w tym, ze numer miał być przeniesiony z danymi na umowie abonamentowej (sms "przenieś" wysłany przed zakończeniem umowy dokładnie 24.06 br). Czy nadal powinnam czekać i problem jest analizowany?

Edycja:
Witam numer został przywrócony. Bardzo dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2017, o 10:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj handzis,

to bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za informację zwrotną :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj gohs,
- przekazałam do weryfikacji.
Sprawdź skrzynkę mailową. Powinieneś mieć już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Norbikom »

W dniu 29 lipiec 2017 r wysłałem sms przenies na numer 80107 oraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji. Niestety w dniu dzisiejszym to jest 22 sierpnia tzn z dniem wyłączenia abonamentu kartę mam zablokowana. Dopiero to mój 2 problem z przeniesieniem tego numeru, ciekawe ile jeszcze mnie czeka.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Basia_Plus »

Norbikom,

czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Norbikom »

Basia_Plus pisze:Norbikom,

czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Niestety tak
Zagadnienie: 170823-000907
ODPOWIEDZ